Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hemmetin vale sekin on, että makeanhimo loppuisi viikossa, kahdessa, seitsemässä, joskus!

Vierailija
23.04.2017 |

Ei lopu. Ei saamari vieköön lopu ikinä. Voisin myydä taas vaikka minkä lupauksen, jos saisin ahmia täytekakun, karkkisäkin, donitsitarjottimen, jäätelölaatikon...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin loppuu. Ällö ajatuskin syödä jotain makeaa. Saatko tarpeeksi proteiinia?

Vierailija
2/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lopu mullakaan. Ei edes karppaamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppu viikossa kun vaihdoin ravitsevampaan ruokavalioon. Oikeasti, olen nyt jopa leiponut suklaajuustokakun maistamatta sitä, enkä tosiaankaan ollut mikään kevyen tason suklaaholisti.

Vierailija
4/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui noin kuukaudessa. Ensimmäiset viikot olivat kamalia, ei pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin makeaa.

Vierailija
5/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan lopu. On koitettu useasti. Olen vain aina ollut todella perso kaikelle makealle.

(Ja syön proteiinia ennemmin liikaa kuin liian vähän.)

Vierailija
6/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä kauhukertomus. Onneksi on suklaata ja ja ja fasupaloja ja mehyy ja läätelöä. Ahh! Omnom!

Vierailija
7/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan lopu. On koitettu useasti. Olen vain aina ollut todella perso kaikelle makealle.

Niin olen minäkin. "Normitilassa" menee suklaalevy joka ilta. Nyt kun olen pysytellyt erossa makeasta ja ollut terveellisellä ruokavaliolla, makeanhimo on melkein kadonnut. Suklaata tekee mieli, mutta ei niin paljon ettenkö vaan sinnillä pysty vastustamaan kiusausta.

Vierailija
8/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mää pystyn olemaan vaikka aina ja ikuisesti syömättä makeaa. Mut mää poltankin.

Vierailija
9/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei makeanhimo lähdekään, jos ei lopeta sokerin syöntiä ja vaihda sitä rasvaan.  Liika proteiinin syönti on järjetöntä.

Vierailija
10/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole loppunut edes puolessatoista vuodessa, edelleen piinaa ja makeisia tekisi mieli, mutta yhtäkään ei uskalla syödä koska vaikutus olisi sama kuin juopolle pari kaljaa.

Vierailija
11/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla ei vaan ole itsekuria.

Vierailija
12/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole loppunut edes puolessatoista vuodessa, edelleen piinaa ja makeisia tekisi mieli, mutta yhtäkään ei uskalla syödä koska vaikutus olisi sama kuin juopolle pari kaljaa.

Näin.

Vierailija
13/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut pahassa sokerikoukussa, karkkia tuli mätettyä helpostikin 300g päivässä. Luovuin vuoden alussa täysin puhdistetusta valkoisesta sokerista, en ole myöskään näitä intiaani/kookossokereita syönyt. Stevialla makeutettuja tuotteita ainoastaan.

Voin kertoa, että entinen sokerihiiri pääsi sokerikoukusta eroon parissa viikossa. Vaatii ainakin mulla vaan tosiaan totaalikieltäytymistä sokerista, joten saa olla ruoan kanssa tosi tarkkana. Kerran menin vahingossa syömään sokeria (salaatinkastikkeessa), kostautui heti hirveällä makeanhimolla.

Vierailija
14/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei loppunut mullakaan mutta lieventyi. Nykyään tyydyn pariin suklaapatukkaan, ennen meni levyllinen suklaata ja litra jäätelöä.. pahimmillaan lisäksi joku namipussi

Vierailija
15/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei makeanhimo lähdekään, jos ei lopeta sokerin syöntiä ja vaihda sitä rasvaan.  Liika proteiinin syönti on järjetöntä.

No ei kyllä mulla toiminut. Miten sen sokerin syönnin lopettaa, jos sitä ei voi lopettaa? Jos minulla olisi ollut itsekuria olla syömättä sokeria, niin en olisi sitä syönyt. Söin "karppausaikoinani" runsaasti rasvaa, mutta sokerinhimoni ei lähtenyt mihinkään. En siis todella voi sanoa karpanneeni, koska söin karkkia, suklaata ja sipsejä.

Makeanhimo on vähentynyt huomattavasti sen jälkeen, kun aloin kasvisyöjäksi eli aloin syömään vähärasvaisesti ja runsaasti kuitua. Nyt en edes tarvitse itsekuria, koska herkkuja ei oikeastaan vain tee mieli.

Vierailija
16/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Ei lopu koskaan ihan sama kuinka paljon syö proteiinia. Olen herkkulakossa, mutta joka päivä ajattelen vain suklaata

Vierailija
17/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Ei lopu koskaan ihan sama kuinka paljon syö proteiinia. Olen herkkulakossa, mutta joka päivä ajattelen vain suklaata

No ei se proteiinia syömällä lopukaan.

Vierailija
18/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö hedelmiä tai juotko mehuja ja makeutusainetta sisältäviä light-limuja? Minulla nämä ylläpitävät makeannälkää. Myös jugurtit sisältävät älyttömästi sokeria. Minulla auttaa makeanhimon loppumiseen vain se, että en syö tai juo mitään, missä on sokeria, hedelmäsokeria, hunajaa, makeutusaineita jne. Kannattaa lukea tuoteselosteet, näitä käytetään yllättävissäkin tuotteissa.

Vierailija
19/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuu se kun sitä  ei ruoki vääränlaisella ravinnolla.

Vierailija
20/32 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä syöt liikaa proteiinia ja prode jota kroppa ei hyödynnä  käyttäytyy samalla lailla kuin hiilhydraatti... Kun prodea on sopivasti eikä liikaa, ei makeanhimoa ole. Ei niitä herkkuja kuulu prodella korvata vaan rasvalla, mikä  ei nosta verensokeria...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme