Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä yleisesti pidetyistä asioista et pidä?

Vierailija
23.04.2017 |

Aloitan:

- Suolainen kinuski
- Pekoni
- Musta-valkoinen-sisustus
- Leggingssit
- Vain elämää -tv-ohjelma

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Blondit ovat yliarvostettuja.

Käytätkö "roinaa" vai mistä nimesi?

Vierailija
42/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa ja jäätelö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa majoittumisesta

Vierailija
44/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Bodareista, tykkään enemmäm tyylikkäistä metroseksuaalin näköisistä miehistä tyyliin Johnny Deppe ja Tom Hiddleston.

- täytekakuista en piittaa. Joskus hyvä leivos joo, mutta täytekakkuja ilman voisin elää helposti

- Magnumin tyyppisistä ylimakeista jäätelöistä. En syö.

- aniksesta ja lakritsista. Ei vaan mene millään.

- romanttisesta sisustuksesta ja koriste-esineistä. Alkaa pää särkeä pelkästä ajatuksesta!

- urheiluautoista. Minulle auto on ensisijassa kulkupeli paikasta toiseen. Jos olisi oikein paljon rahaa, ostaisin kyllä turvallisemman ja isomman auton, mutta en urheiluautoa.

- formuloista. Miten joku voi olla kiinnostunut lajista, jossa ohittaminen on lööpin arvoinen uutinen?

- mistään reality-sarjasta

- Vain elämää ja kaiken maailman Pyllistää pytyllä tähtien kanssa - tyyppiset itsensä yleisölle tykö temišeen suuntautuvat ylitunteelliset ohjelmat ovat kaikkein karmeimpia mitä tiedän.

- Naistenlehdet ja iltapäivälehdet. Ei siinä, kyllä minua arkiset asiat kuten sisustus ja jopa kauneudenhoito tietyssä määrin kiinnostavat, mutta en jaksa naistenlehtien yltiöpositiivista konseptia. Ja iltapäivälehtien sensaatiohakuinen journalismi ny vaan.... ei mulle kiitos.

- teennäinen tuttavien halailu. Irti musta! Mä halaan, jos näen 15 vuotta sitten poismuuttaneen rakkaan ystävän, mutta en voi väittää tykkääväni oikeasti ja kaivanneeni kamalasti vaikkapa duunikavereria viikonlopun aikana.

- Facebook. Pirun keksintö! En ole siellä, enkä mene. Joku asiakeskeinen yhteisö olisi ok, mutta että vaihtaisin kuulumisia jatkuvasti jonkun etäisen tuttavan tekemisistä... evvk.

Juu, olen viisikymppinen kärttyinen akka... en näitä nyt toitota kenellekään IRL, mutta kun kerrankin joku KYSYI, niin avaudun. Älkää näistä loukkaantuko, en minä oikeasti ole mikään kauhea ylikriittinen ihminen...

-

Vierailija
45/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää: salmiakista, valmismarinoidusta lihasta/kanasta, auringonotosta, sähkösaunasta, Juhla Mokasta, letuista, pullasta, Fazerin sinisestä, suomalaisesta joulusta. Näillä saa mukavasti riidanhaastajan maineen, koska kaikkihan näistä tykkää.

Vierailija
46/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan välittänyt jäätelöstä.

Vierailija
47/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kun jotkut suomalaiset (enemmistö) on tyyliin kesäntullessa "Ai kun on ihanaa kun toi aurinko paistaa koko ajan ja lämpötilat +30 °C (celsiusastetta) ja ilmankosteus on trooppisissa lukemissa" Se on yksi mun pahin pet peeve.

Mikä siinä on niin hienoa? ei esm. missään sellaisilla alueilla elävätkään sitä juhli missä korkeat lämpötilat enemmän kuin normi.

Se on melkein sama asia kuin joku ihmisvihaaja tanssisi onnentanssia juuri silloin

kun joku suur meteoriitti olisi putoamassa maapallolle ja tuhoaisi puolet maapallosta.

Auringon liiallinen "palvominen" on suomalaisille joku ihme juttu.

Ei voi ymmärtää. Iho siinä vain vanhenee nopeasti ja pitkäaikaissairaille yms joiden kehot eivät kestä kuumuutta "kesä" on täyttä tuskaa.

Sitten nämä hullut auringonpalvojat vaan ilakoi netissä ja paasaa muille että muuttakaa muualle yms. Miksette itse muuta tai matkusta dokaamaan ja

örveltämään sinne aurinkorannoille? Siellä sitä aurinkoa teille riittämättömiin.

Se on heti joku kauhea loukkaus jos joku sanoo tai toivoo että olisi vähän viileämpää.

Ööö.... minä tykkään lämpimästä ja auringosta, mutta en todellakaan kehota sinua muuttamaan minnekään. Minne ylipäätään voisit, jossain Grönlannissa toki olisi viilempää, mutta kuka sinne nyt muuttaisi.

Aika hoopoa teilata makuasioiden takia ketään.

Eikä ole olemassakaan mitään ideaalisäätilaa. Jatkuva pilvinen kelikin on haitaksi maanviljelylle ja D-vitamiinin saannille.

Vierailija
48/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possun liha

Uimahallit/kylpylät

Keilaus

Tee

Kahvi maidolla

Vierailija
49/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle ( tai ylipäänsä yli +20 ilma)

Sauna

Liikunta

Vain elämää-ohjelma

Cheek

Kalaruuat

Vierailija
50/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkkiurheilusta. Ei mitään mielenkiintoa katsoa, kun muut juoksevat pallon perässä/hiihtävät räkä poskella/ajavat ympyrää tms.ja sitten mitataan jotain sekunnin sadasosia. Täysin triviaalia toimintaa. Mieluummin liikun itse.

Vierailija
51/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oluesta 

viinistä

vauvoista

löhöilystä (kidutusta)  

Vierailija
52/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kun jotkut suomalaiset (enemmistö) on tyyliin kesäntullessa "Ai kun on ihanaa kun toi aurinko paistaa koko ajan ja lämpötilat +30 °C (celsiusastetta) ja ilmankosteus on trooppisissa lukemissa" Se on yksi mun pahin pet peeve.

Mikä siinä on niin hienoa? ei esm. missään sellaisilla alueilla elävätkään sitä juhli missä korkeat lämpötilat enemmän kuin normi.

Se on melkein sama asia kuin joku ihmisvihaaja tanssisi onnentanssia juuri silloin

kun joku suur meteoriitti olisi putoamassa maapallolle ja tuhoaisi puolet maapallosta.

Auringon liiallinen "palvominen" on suomalaisille joku ihme juttu.

Ei voi ymmärtää. Iho siinä vain vanhenee nopeasti ja pitkäaikaissairaille yms joiden kehot eivät kestä kuumuutta "kesä" on täyttä tuskaa.

Sitten nämä hullut auringonpalvojat vaan ilakoi netissä ja paasaa muille että muuttakaa muualle yms. Miksette itse muuta tai matkusta dokaamaan ja

örveltämään sinne aurinkorannoille? Siellä sitä aurinkoa teille riittämättömiin.

Se on heti joku kauhea loukkaus jos joku sanoo tai toivoo että olisi vähän viileämpää.

Ööö.... minä tykkään lämpimästä ja auringosta, mutta en todellakaan kehota sinua muuttamaan minnekään. Minne ylipäätään voisit, jossain Grönlannissa toki olisi viilempää, mutta kuka sinne nyt muuttaisi.

Aika hoopoa teilata makuasioiden takia ketään.

Eikä ole olemassakaan mitään ideaalisäätilaa. Jatkuva pilvinen kelikin on haitaksi maanviljelylle ja D-vitamiinin saannille.

OT, mutta mua niin raivostuttaa, kun ihmisiä käsketään nykyään muuttamaan milloin minnekin, kun ei osata keskustella fiksusti.

Esim.

A: On liian kuuma (kun on ollut +30 hellettä kolme viikkoa yötäpäivää)

B: Muuta napajäätikölle.

tai

A: Hitsi kun palelee (on ollut -30 astetta kolme viikkoa putkeen)

B: Muuta päiväntasaajalle.

tai

A: En saa yöllä nukuttua, kun naapuri bilettää ja toisen naapurin vauva itkee koliikkiaan.

B: Lol, hanki korvatulpat tai muuta korpimökkiin keskelle erämaata, kun et elämisen ääniä kestä.

tai

A: Väsyttää, kun kotityöt jää aina mulle. Mies ei suostu siivoamaan. (käytännössä kumpikin on työstä väsyneitä ja kaipaisivat lomaa, mutta rakastavat toki toisiaan)

B: Jätä se sika!

Nääkö on nyt jotain ratkaisuja muka? Ottaa niin päähän tän tyyppinen "keskustelukulttuuri".

Vierailija
53/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut

Banaani

Kakut ja leivokset

Sauna

Tanssii tähtien kanssa

Putous

Hampurilaiset

Kananugetit

Vierailija
54/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bull Mentulasta

Vierailija
55/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Sauna

-Urheilun seuraaminen/katsominen/fanitus, minkä tahansa. Yök.

-Mökkeily

Vierailija
56/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillusta.

Vierailija
57/57 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohoidosta, jalkahieronnasta, shoppailusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä