Lapsettomien iloja - peukutusketju
Kerätään tähän ketjuun lapsettomien iloja. Yksi asia per viesti. Peukku ylös = samaa mieltä, peukku alas = eri mieltä. Jätetään tämän ketjun ulkopuolelle vanhemmuudesta jankkaaminen ja keskitytään lapsettomien iloihin.
Ap aloittaa:
Kun ostat kotiin karkkipussin, saan rauhassa syödä sen itse ja säilyttää sitä kaapissa eikä kukaan käy sitä syömässä :D
Kommentit (24)
Ei tarvi siivota kenenkään oksennuksia
Ei tarvitse siivota jos ei halua, ei tarvitse viihdyttää eikä palvella ketään, ei tarvitse laittaa ruokaa ja nalkuttaa :)
Ei tarvitse olla suorassa vastuussa muiden kuin itsensä hyvinvoinnista.
Kipeänä saa olla kipeä ja surullisena surullinen rauhassa.
Ei tuu näitä "mun pitää lähtee hakemaan lapsi kotiin, sil on kuumetta/oksennustauti..."
Ei tarvitse järjestää lastenkutsuja
Ei tarvitse järjestää yökyläilyjä
Koko elämä ei pyöri lapsen ympärillä
EI tarvitse varautua siihen että lapset haluavat tuoda kavereita kylään
ÄITI!ÄITI!ÄITI!!!!!
Ah, tota ei tarvi kuunnella. :D
Ei tarvitse murehtia lapsenvahdin hankkimista (ja maksamista)
Pääsee ulkomaille kun itse haluaa ilman että täytyy hankkia hoitaja tai maksaa toisesta/kolmannesta.
Parisuhde ei lopahda lasten ollessa pieniä, kun niitä ei oo
Ei tarvitse maksaa toisten harrastuksia, vaatteita ym tarvitsemia tai hinkumia juttuja
Ei tarvi murehtia ja kantaa huolta muista kuin omista tekemisistä ja tekemättä jättämisistä.
(Jos mahdollinen puoliso on ns. täyspäinen) ei tarvitse kiduttaa itseään nalkuttamalla muille kotitöistä
Parempi elintaso ja laajempi taloudellinen liikkumavara kuin saman verran ansaitsevalla lapsiperheellä.
Töistä kotiin tullessa saa keskittyä vaan itteensä, ei tarvi hakea ketään päiväkodista tai kuunnella kenenkään kitinää