Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että vihaa mua

Vierailija
23.04.2017 |

Meillä on kolme pientä lasta. Yksi sairas. Hoidan kotona lapsia. Mies ei suostu perheneuvolaan tms. Mitä mun tulisi tehdä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne. Lisäksi mies on kyllä sanonut vielä, että tappaisinpa itseni.

Syynkin vihalle tiedän. Meillä ei ole avioehtoa ja nyt 10 vuoden avioliiton jälkeen minun pitäisi luopua kaikista oikeuksistani tai ilmeisesti pitäisi lähteä ilman mitään ja jättää yhteinen lapsi hänelle. Mies on meistä se varakkaampi mutta kummasti tuo avioehdon puuttuminen on alkanut vasta nykyään nyppimään.

Mikä sinun motiivi on olla tuon miehesi kanssa? Kuulostaa ikävältä mieheltä ja tilanteelta. Miksi et jätä ja elä parempaa elämää???

Motiiveja minulla on kaksi.

Ensinnäkin mies on manipuloinut yhteisen lapsemme puolelleen lahjomalla jne. On esimerkiksi sanonut lapselle että minä en ole hänen äitinsä ja että minusta pitää pysyä kaukana. Kerrankin linnoittautui makuuhuoneeseen ja soitti hätäkeskukseen koska lapsi mukamas pelkää minua. Samalla lapsi itki huoneessa ja aneli isäänsä päästämään hänet äidin syliin edes vähäksi aikaa. Poliisi tuli paikalle ja tilanne raukesi. Lastani en taatusti mukaani saa jos lähden. Minä kuitenkin hoidin lapsen 7 -vuotiaaksi täysin yksin.

Toiseksi minulla ei ole lainkaan omia tuloja, sillä jäin yhteisestä sopimuksesta pois palkkatyöstä 5 vuotta sitten. Iso virhe!! Hetkellisesti työstä pois jääminen auttoi, koska kukaan muu talossa ei vienyt edes roskapussia ja työssäkäynnin yhdistäminen omakotitalon pyörittämiseen, oman pienen lapsen yksin hoitamiseen ja aikuisen miehen ja hänen kokonaan meillä tuolloin asuneen aikuisen tyttärensä täysihoitolan pyöritys uuvutti minut. Joo, tiedän, että olin seinähullu kun kokopäivätyön lisäksi moiseen järjestelyyn suostuin!

Olisi vain pitänyt pysyä töissä ja lähteä yhdessä lapsen kanssa jo silloin. Nyt haen epätoivoisena tuloksetta töitä, lapsi on manipuloitu minua vastaan ja mies kontrolloi kaikkia tekemisiäni. Rahaa saan käyttää minimaalisesti että ei tämä mitään "lompakkoloisen" juhlaa kyllä ole. Minulla ei ole varaa huoltaa vanhaa autoani, ei yhtään mitään. Luottokorttini on tapissa kun tili on aina tyhjä. Miehellä sitä vastoin on omalla tilillään rahaa kymmeniä tuhansia ja erittäin hyvät tulot.

Vierailija
22/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitähän on siellä taustalla. Syitä voi löytyä eri tahoilta. Ei asiat aivan itsekseen noin mene.

Paljonko löytyis ymmärrystä jos kyseessä oliskin nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne. Lisäksi mies on kyllä sanonut vielä, että tappaisinpa itseni.

Syynkin vihalle tiedän. Meillä ei ole avioehtoa ja nyt 10 vuoden avioliiton jälkeen minun pitäisi luopua kaikista oikeuksistani tai ilmeisesti pitäisi lähteä ilman mitään ja jättää yhteinen lapsi hänelle. Mies on meistä se varakkaampi mutta kummasti tuo avioehdon puuttuminen on alkanut vasta nykyään nyppimään.

Mikä sinun motiivi on olla tuon miehesi kanssa? Kuulostaa ikävältä mieheltä ja tilanteelta. Miksi et jätä ja elä parempaa elämää???

Ensinnäkin mies on manipuloinut yhteisen lapsemme puolelleen lahjomalla jne. On esimerkiksi sanonut lapselle että minä en ole hänen äitinsä ja että minusta pitää pysyä kaukana. Kerrankin linnoittautui makuuhuoneeseen ja soitti hätäkeskukseen koska lapsi mukamas pelkää minua. Samalla lapsi itki huoneessa ja aneli isäänsä päästämään hänet äidin syliin edes vähäksi aikaa. Poliisi tuli paikalle ja tilanne raukesi. Lastani en taatusti mukaani saa jos lähden. Minä kuitenkin hoidin lapsen 7 -vuotiaaksi täysin yksin.

Toiseksi minulla ei ole lainkaan omia tuloja, sillä jäin yhteisestä sopimuksesta pois palkkatyöstä 5 vuotta sitten. Iso virhe!! Hetkellisesti työstä pois jääminen auttoi, koska kukaan muu talossa ei vienyt edes roskapussia ja työssäkäynnin yhdistäminen omakotitalon pyörittämiseen, oman pienen lapsen yksin hoitamiseen ja aikuisen miehen ja hänen kokonaan meillä tuolloin asuneen aikuisen tyttärensä täysihoitolan pyöritys uuvutti minut. Joo, tiedän, että olin seinähullu kun kokopäivätyön lisäksi moiseen järjestelyyn suostuin!

Olisi vain pitänyt pysyä töissä ja lähteä yhdessä lapsen kanssa jo silloin. Nyt haen epätoivoisena tuloksetta töitä, lapsi on manipuloitu minua vastaan ja mies kontrolloi kaikkia tekemisiäni. Rahaa saan käyttää minimaalisesti että ei tämä mitään "lompakkoloisen" juhlaa kyllä ole. Minulla ei ole varaa huoltaa vanhaa autoani, ei yhtään mitään. Luottokorttini on tapissa kun tili on aina tyhjä. Miehellä sitä vastoin on omalla tilillään rahaa kymmeniä tuhansia ja erittäin hyvät tulot.

Saisitko helposti uuden miehen?

Vierailija
24/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisitko helposti uuden miehen?

Saisin kenties. Tuskin se olisi kuitenkaan ratkaisu.

Mutta enää koskaan en niin hullu ole, että yhtäkään miestä riesakseni ottaisin. Jos tästä tilanteesta jotenkin kuiville pääsen niin ei ikinä enää! Yksi kerta helvettiä riittää minulle.

Vierailija
25/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö poliisi tehnyt teistä lasua?

Vierailija
26/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekivät kyllä. Ja selostuksen käynnistä. Tilanne ei johtanut mihinkään muuhun kuin pariin sosiaalitätien käyntiin. Näihin aikoihin mies aktivoitui lapsen suhteen, huolehti aina että tätien käyntiä edeltävänä päivänä oli Linnanmäkeä, Tykkimäkeä, tivolia ja kaiken maailman landiaa sekä tietysti runsaasti karkkia. Asiakkuus lopetettiin sittemmin.

Vierailija
27/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekivät kyllä. Ja selostuksen käynnistä. Tilanne ei johtanut mihinkään muuhun kuin pariin sosiaalitätien käyntiin. Näihin aikoihin mies aktivoitui lapsen suhteen, huolehti aina että tätien käyntiä edeltävänä päivänä oli Linnanmäkeä, Tykkimäkeä, tivolia ja kaiken maailman landiaa sekä tietysti runsaasti karkkia. Asiakkuus lopetettiin sittemmin.

0/5

Vierailija
28/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh plääh ja vielä kerran plääh. Keksi parempi.

Vierailija
29/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, mies sanoo että hän on ja pysyy tässä eikä tee elettäkään muitokselle. Että mä voin olla hyvä ja lähteä kälppimään ihan vapaasti jos tämä meno ahdistaa. Ja on sanonut, että,jos erotaan niin saan täydet huoltajuudet, hän ei ditten ole missään tekemissä kanssamme enää. Ouota! Kumminkin lapset hänelle todella rakkaita. Mutta minua kohtaan täydellisen kylmä ja välinpitämätön. Ap

Sinuna lähtisin kalppimaan sanamantien ja jättäisin lapset herralle hoidettavaksi. Eiköhän muuttuisi ääni kellossa. Nythän hän on tottunut ajatukseen, että voi kiukuta minkä tahtoo ja jos ero tulee, ei hänen tarvitse huolehtia lapsista jne. En siis tarkoita että jätät lapset tuolle mulkerolle lopullisesti, vaan lähdet joksikin aikaa, jos vaikka tajuaisi ettet ole mikään itsestäänselvyys.

Vierailija
30/30 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yksinkertaisesti en tiedä kuinka selviytyisin lasten kanssa kun ei ole vakityötä johon hoitovapaalta palata ja talous tiukilla, mutta ennen kaikkea koska yksi lapsista on kroonisesti sairas enkä tiedä miten käytännön asiat saisi yksin hoidettua! Tässä kotona on lapsille osallistuva isä.. Ap

Sun lapset ei nauti siitä jos sä voit huonosti  koska olet naimisissa miehen kanssa joka ei halua sun kanssa olla. Sen lisäksi ne oppii että on ihan ok etteivät aikuiset näytä tunteitaan toisiaan kohtaan ja että isä  saa puhua rumia äidille. Sitäkö sä tosiaan haluat?

Miksi sä menit tekemään monta lasta, eikö tuo ollut näkyvissä jo ekan muksun jälkeen? Ja miksi jäit pois töistä,  ilman suojaverkkoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi