Mies sanoi että vihaa mua
Meillä on kolme pientä lasta. Yksi sairas. Hoidan kotona lapsia. Mies ei suostu perheneuvolaan tms. Mitä mun tulisi tehdä?
Kommentit (30)
Mun mies on sanonut samoin. Ihmettelen vain, että miksi ei lähde vaan yrittää saada mua lähtemään.
Millainen ihminen pysyy sellaisen kanssa, jota vihaa?
Voisko taustalla tyytymättömyys johonkin, uupuminen?
Vapautat hänet ja itsesi suhteesta tietenkin. Ei sinun todellakaan tarvitse kuunnella häneltä tuollaista törkeyttä eikä sinulla pitäisi olla mitään syytä haluta olla ihmisen kanssa joka vihaa sinua.
Sama, mies sanoo että hän on ja pysyy tässä eikä tee elettäkään muitokselle. Että mä voin olla hyvä ja lähteä kälppimään ihan vapaasti jos tämä meno ahdistaa. Ja on sanonut, että,jos erotaan niin saan täydet huoltajuudet, hän ei ditten ole missään tekemissä kanssamme enää. Ouota! Kumminkin lapset hänelle todella rakkaita. Mutta minua kohtaan täydellisen kylmä ja välinpitämätön. Ap
Ei miehet oikeasti niitä lapsia halua.
Miehet on joskus niin paskoja niin paskoja!!!!!!!!!!!!!!!!
No mitä sä haluat? Ei se niitä lapsia oikeasti rakasta jos uhkailee täydellisillä hyvästeillä. Tai sitten tietää, että just toi kikka tepsii suhun ja jäät kotipiiaksi.
Että ei muuta, kuin lusikat jakoon. Ansaitseeko lapset noin kylmän kasvuympäristön ja vääristyneen parisuhdemallin?
Ero vetämään ja aoka lastenvalvojalle huoltajuus- ja elariasioita varten.
Tyypillistähän tuo vain on. Naiset ottaa sen eron, mutta usein vasta sen jälkeen, kun mies on vihannut ja mulkeroinut useamman vuoden. Eli mies ei viihdy perhekuviossa, mutta ei löydy kanttia lähteä pois, vaan sekin vieritetään naisen harteille. Lapsia ei todellisuudessa haluta, mutta ne ovat oiva kiristyskeino naista vastaan. Samoin eron jälkeen on mukava ruikuttaa, kuinka perhe on nyt sen stanan akan toimesta rikottu ja lapsia saa nähdä niin harvoin. Kaikki negatiivinen kasataan sen naisen niskaan, koska sehän se on sitä perhettä halunnut ja nyt on mies ansassa, eikä mikään ole hänen vikansa. Näin kai se logiikka menee.
Se, että siitä omasta kullannupusta paljastuu tällainen selkärangaton kusipää - se on se, mikä tulee naisille yllätyksenä. Että on itse nyt siinä tilanteessa, jota on ehkä aikoinaan itsekin päivitellyt, että kaikkia ne naiset huoliikin, itse olet valintasi tehnyt ja sinulla nyt vain sattuu olemaan hvtin huono miesmaku.
Meillä sama tilanne. Lisäksi mies on kyllä sanonut vielä, että tappaisinpa itseni.
Syynkin vihalle tiedän. Meillä ei ole avioehtoa ja nyt 10 vuoden avioliiton jälkeen minun pitäisi luopua kaikista oikeuksistani tai ilmeisesti pitäisi lähteä ilman mitään ja jättää yhteinen lapsi hänelle. Mies on meistä se varakkaampi mutta kummasti tuo avioehdon puuttuminen on alkanut vasta nykyään nyppimään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama tilanne. Lisäksi mies on kyllä sanonut vielä, että tappaisinpa itseni.
Syynkin vihalle tiedän. Meillä ei ole avioehtoa ja nyt 10 vuoden avioliiton jälkeen minun pitäisi luopua kaikista oikeuksistani tai ilmeisesti pitäisi lähteä ilman mitään ja jättää yhteinen lapsi hänelle. Mies on meistä se varakkaampi mutta kummasti tuo avioehdon puuttuminen on alkanut vasta nykyään nyppimään.
Just. Onko narsistisen oloinen?
Vierailija kirjoitti:
Sama, mies sanoo että hän on ja pysyy tässä eikä tee elettäkään muitokselle. Että mä voin olla hyvä ja lähteä kälppimään ihan vapaasti jos tämä meno ahdistaa. Ja on sanonut, että,jos erotaan niin saan täydet huoltajuudet, hän ei ditten ole missään tekemissä kanssamme enää. Ouota! Kumminkin lapset hänelle todella rakkaita. Mutta minua kohtaan täydellisen kylmä ja välinpitämätön. Ap
Voi hyvä luoja... Miksi olet hänen kanssaan?
Koska yksinkertaisesti en tiedä kuinka selviytyisin lasten kanssa kun ei ole vakityötä johon hoitovapaalta palata ja talous tiukilla, mutta ennen kaikkea koska yksi lapsista on kroonisesti sairas enkä tiedä miten käytännön asiat saisi yksin hoidettua! Tässä kotona on lapsille osallistuva isä.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinun motiivi on olla tuon miehesi kanssa? Kuulostaa ikävältä mieheltä ja tilanteelta. Miksi et jätä ja elä parempaa elämää???
Onko miten usein sanonut nuin? Millainen käytös on yleensä?
Sano, että voi hommata sivusuhteen ja olette ihan vain kulissiliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet oikeasti niitä lapsia halua.
Miks edes haluais. Lapset pilaavat parisuhteen monin tavoin. Kiristävät puolisoitten välejä kun huolehdittava ja huolta kannettava ja siitä huolimatta kitisevät ja natisevat milloin mistäkin. Itse ainakin mieluummin vain ajattelen itsekkäästi itseäni ja parisuhdetta.
Toisekseen joissakin maanosissa lisääntyy väki meidän suomalaistenkin edestä, miksi meidän tulisi vielä omalta osaltamme lisätä maapallon ylikuormitusta ja ylikansoittumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Onko narsistisen oloinen?
On erittäin narsistisen oloinen, muutkin narsismin tunnusmerkit täyttyvät.
Niin mitähän on siellä taustalla. Syitä voi löytyä eri tahoilta. Ei asiat aivan itsekseen noin mene.
Up