Lue keskustelun säännöt.
Onko liikaa jos käy spinningissä kahtena peräkkäisenä päivänä?
23.04.2017 |
Olin eilen ja tekisi mieli mennä myös tänään. En ole tällä viikolla muuten aerobista harrastanut, salilla käynyt pari kertaa vaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla