Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi harva vuokraa autoa pakettimatkalla koko viikoksi?

Vierailija
23.04.2017 |

Hintakin ollut aina halvempi kuin bussikuljetukset hotellille koko porukalle. Sitten saa koko viikon kierrellä upeita vuoristokyliä yms. Autolla kiertely meille se pääjuttu lomalla. Koko päivää ei jaksa rannoilla tai altailla olla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ranta ja altaat on viikon pääasi. Bussilla tai taksilla pääsee sitten sinne mihin milloinkin sattuu haluamaan, yleensä kaupunkiin.

Vierailija
2/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen rantalomalle viettämään aikaa ulkoilmassa, en autossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla että autolle kiertely ei ole niille muille pääjuttu? Meillä on ollut usein päiväksi tai pariksi vuokrattuna, mutta usein se pääjuttu nähdään ja koetaan muuten kuin ikkunalasin läpi eli autoa käytetään vain tarvittavaan siirtymiseen. Ja koskaan ei olla keksitty joka päivälle siirryttävää yksityisautolla.

Vierailija
4/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit vastata itse itsellesi jo aloituksessa. Monet haluavat myös olla rannalla ja altaalla ja nauttia hitaasta käyskentelystä lähiympäristössä. Hotellejakin on niin monia, että sen voi valita juuri siitä paikasta missä eniten haluaa aikaa viettää. Jos auton siis ottaisi koko lomaksi maksaisi turhasta.

Vierailija
5/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla pääsee upeille rannoille minne ei retkiä tehdä, upeisiin vuoristokyliin yms. Mut joo, ei järkevää jos ei halua tutustua kohteeseen ja on vaan hotelilla all incl kanssa. Ollaan vaan nähty niin järjettömän hienoja paikkoja että hotellille tultua tulee sääli niitä jotka vaan altailla olleet päivän. Siis tuli vaan mieleen että eikö muille tule mieleen tällainen mahdollisuus vai oikeastiko muut vaan haluaa maata hotellilla. Mulle riittää et aamupäivä altailla/rannalla.

Vierailija
6/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koko lomaa selvinpäin vietä. Taksi kulkee ja kiva olla auton ratissa, maisemat siinä kuskilla jää näkemättä. Yhtenä päivänä auto ja koko päivän ajelu riittää.

Vierailija
7/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit vastata itse itsellesi jo aloituksessa. Monet haluavat myös olla rannalla ja altaalla ja nauttia hitaasta käyskentelystä lähiympäristössä. Hotellejakin on niin monia, että sen voi valita juuri siitä paikasta missä eniten haluaa aikaa viettää. Jos auton siis ottaisi koko lomaksi maksaisi turhasta.

Ei ainakaan meillä ole maksanut. Vähemmän maksaa viikon autovuokra kuin bussikuljetukset hotellille. Ja niitä ei siis tietty tarvii maksaa kun on vuokra-auto. Ei siis vaadi rahaa.

Vierailija
8/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten iso porukka teillä oikein on jos viikon autovuokraus tulee halvemmaksi kuin bussikuljetukset hotellille? Vai onko teidän hotelli hyvinkin kaukana lentokentältä?

Vierailija
9/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä  lähtisin pakettimatkalle viikoksi en tosiaankaan ehtisi siinä ajelemaan mihinkään. Ehkä ottaisin mieluummin jonkin järjestetyn retken ja nauttisin maisemista itse. Viikon reissun tarkoituksena on ottaa aurinkoa ja levätä.

2 viikon reissulla voisi  jo pari päivää ajellakin mutta yleensä olemme autoreissuillamme 3-4 vkoa omatoimisesti.

Vierailija
10/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolla pääsee upeille rannoille minne ei retkiä tehdä, upeisiin vuoristokyliin yms. Mut joo, ei järkevää jos ei halua tutustua kohteeseen ja on vaan hotelilla all incl kanssa. Ollaan vaan nähty niin järjettömän hienoja paikkoja että hotellille tultua tulee sääli niitä jotka vaan altailla olleet päivän. Siis tuli vaan mieleen että eikö muille tule mieleen tällainen mahdollisuus vai oikeastiko muut vaan haluaa maata hotellilla. Mulle riittää et aamupäivä altailla/rannalla.

Asutaan kotimaassa pienessä kylässä, joten ei kiinnosta pienet kylät. Merenrannalla emme kuitenkaan asu eikä meillä ole uima-allasta, joten nautimme matkalla näistä. Kuka on muuten puhunut ai-hotellista mitään. Itse säälin kaikkia jotka ovat vietäneet päivänsä istumalla hikisessä Fiat Pandassa.

Vierailija
11/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei koskaan mennä viikon pakettimatkalle. Säästämme lomia ja rahoja niin, että ehdimme olla reissussa ainakin 3vkoa kerralla. Sen lyhyemmäksi ajaksi on ihan turha mennä, kun ei ehdi sekä rentoutua, että katsella paikkoja. Itse en ainakaan tykkää siitä, että lomalla pitäisi joka päivä painaa tukka putkella, että varmasti ehtii nähdä kaiken.

Vierailija
12/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutaan kotimaassa pienessä kylässä, joten ei kiinnosta pienet kylät. Merenrannalla emme kuitenkaan asu eikä meillä ole uima-allasta, joten nautimme matkalla näistä. Kuka on muuten puhunut ai-hotellista mitään. Itse säälin kaikkia jotka ovat vietäneet päivänsä istumalla hikisessä Fiat Pandassa.

Auto on siirtymäväline

Vierailija
13/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto on siirtymäväline

Kuten myös bussi ja taksi, tietääkseni.

Vierailija
14/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen ei ole ihan yhtä hieno kuin vuoristokylä josta rinteestä upeat näköalat kohti auringon laskua merelle. Mitenkään kotikylääsi väheksymättä ; )

Vierailija
15/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen ei ole ihan yhtä hieno kuin vuoristokylä josta rinteestä upeat näköalat kohti auringon laskua merelle. Mitenkään kotikylääsi väheksymättä ; )

Suomalainen tuppukylä piti kirjoittaa

Vierailija
16/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koko lomaa selvinpäin vietä. (...) maisemat siinä kuskilla jää näkemättä (...)

Miten niin? Onhan siinä autossa ikkunat, joista myös kuljettaja katsoo mihin ajaa. Niinhän on pakkokin, ettei aja ojaan tai ketään eikä mitään päin. Vai onko auto näissä tapauksissa jokin umpipeltinen koppi, vai tarkoitatko että kuljettaja on sokea silloin kun hän ajaa? En ymmärrä.

Mutta harva vuokraa auton ehkä siksi, että tulee halvemmaksi ostaa joku oma muutaman sadan euron vanha raakki kuin vuokrata auto monelle tuhannelle kilometrille.

Suosittelen pakettiautoa. Minä ja kaiffarini liikumme aina pakulla. Siinä voi nukkua ja siihen mahtuu hyvin viinaa.

Hatunnosto Sinulle nro 6 kuitenkin siitä, että otat myös huikkaa lomallasi. Se on terveellistä.

Vierailija
17/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuorenrinteitä ja auringonlaskuja on nähtävissä muuallakin kuin pienissä kylissä.

Vierailija
18/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieseliä suonissain kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koko lomaa selvinpäin vietä. (...) maisemat siinä kuskilla jää näkemättä (...)

Miten niin? Onhan siinä autossa ikkunat, joista myös kuljettaja katsoo mihin ajaa. Niinhän on pakkokin, ettei aja ojaan tai ketään eikä mitään päin. Vai onko auto näissä tapauksissa jokin umpipeltinen koppi, vai tarkoitatko että kuljettaja on sokea silloin kun hän ajaa? En ymmärrä.

Mutta harva vuokraa auton ehkä siksi, että tulee halvemmaksi ostaa joku oma muutaman sadan euron vanha raakki kuin vuokrata auto monelle tuhannelle kilometrille.

Suosittelen pakettiautoa. Minä ja kaiffarini liikumme aina pakulla. Siinä voi nukkua ja siihen mahtuu hyvin viinaa.

Hatunnosto Sinulle nro 6 kuitenkin siitä, että otat myös huikkaa lomallasi. Se on terveellistä.

Ai pahus!

Otsikossa kysyttiinkin siis pakettimatkasta. Jäi huomaamatta.

No, suosittelen siis pakettimatkan sijasta pakettiautomatkaa.

Vierailija
19/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen auringonlaskuja kotonakin ja se on se sama aurinko meilläkin

Vierailija
20/23 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miksi, kaikki eivät toimi tai tee samalla tavalla kuin Sinä tai minä?

Vai onko se sittenkin niin, ettei se olekaan se ainut ja oikea tapa, vaan ihmiset tekevät ja nauttivat elämässä eri asioista ja tekemisistä.

Ajattelepa tarkemmin asiaa, mihin se johtaisi, jos kaikki tekisi niin kuin Sinä?