Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää halua muuta kuin vanhempia naisia :(

Vierailija
22.04.2017 |

Mikä on kun omanikäiset naiset ei enää kiinnosta? Olen harrastanut seksiä muutaman yli 30v naisen kanssa ja nyt olen ollut melkein vuoden seksisuhteessa 36v naisen kanssa jonka kanssa olen harrastanut parasta seksiä ikinä. En enää edes haaveile seksistä alle 40v naisen kanssa. Parikymppiset naiset ei kiinnosta lainkaan ja haluan vaan milffejä :((

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ollut vanhempien naisten perään. Siis jo siitä lähtien kun aloin katselemaan naisia "silleen". Luulen että se johtuu siitä vahvemmasta naisellisuudesta, mikä huokuu 30-55v naisista. T: m30v. 

Vierailija
22/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika nuorissa naisissa on?

Ei mikään vika mielestäni. He ovat vain enemmän keskittyneitä itseensä, ja eivät ole niin vapautuneita. Ei tietenkään kaikki, mutta useimmat kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmyys, ilkeys, liian suuret luulot itsestä, ylimielisyys, epävarmuus etc.

Vierailija
24/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mulla ei ole edes ulkonäöllä väliä, koska ovat niin iloisia, itsevarmoja ja seksikkäitä olemukseltaan. Ei sytytä yhtää oma ikäiset naiset 25v. Olen itse tumma urheilullinen mies.

Mulla on ihan samoja kokemuksia, sen jälkeen kun pääsin milffien makuun niin ei enää teiniprinsessat sytytä yhtään. Se itsevarmuus ja naisellinen olemus ja rentous on todella kiihottava piirre =)

ap

Mistä isket näitä kypsiä naisia?

Baareista ja ravintoloista olen suurimman osan löytänyt =) aina ei ole napannut ottaa "pojua" mukaan näillä rouvilla.

ap

Mistä tiedät potenttiaalisen kohteen?

Vierailija
25/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule miun luo kiteelle. T. Tyyne 75v.

Vierailija
26/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina ollut vanhempien naisten perään. Siis jo siitä lähtien kun aloin katselemaan naisia "silleen". Luulen että se johtuu siitä vahvemmasta naisellisuudesta, mikä huokuu 30-55v naisista. T: m30v. 

Ei sinänsä mitään vikaa, paitsi se ylimielisyys, nirso asenne ja ilkeys ovat tosi inhottavia piirteitä. Sen sijaan vanhemmat naiset ovat paljon rennompia ja naisellisempia, enää ei kelpaa muutakuin milf pillu enää =)

ap

Vierailija
27/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mulla ei ole edes ulkonäöllä väliä, koska ovat niin iloisia, itsevarmoja ja seksikkäitä olemukseltaan. Ei sytytä yhtää oma ikäiset naiset 25v. Olen itse tumma urheilullinen mies.

Mulla on ihan samoja kokemuksia, sen jälkeen kun pääsin milffien makuun niin ei enää teiniprinsessat sytytä yhtään. Se itsevarmuus ja naisellinen olemus ja rentous on todella kiihottava piirre =)

ap

Mistä isket näitä kypsiä naisia?

Baareista ja ravintoloista olen suurimman osan löytänyt =) aina ei ole napannut ottaa "pojua" mukaan näillä rouvilla.

ap

Mistä tiedät potenttiaalisen kohteen?

Rohkeesti vaan juttelee jollekkin söpön näköiselle naiselle ja eiköhän se siitä. Aina ei onnistu mutta sillon ku onnistuu niin voi veljet =). Hyvä että pysyin enää housuissani kun yks söpö kolmekymppinen nainen sanoi mua "nätiksi pojuksi" =)

ap

Vierailija
28/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli saat vanhoilta naisilta mutta nuoret hottikset antaa pakit.

Vierailija
29/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ihan sama juttu kun AP:lla. Jäin täysin koukkuun vanhempiin mature naisiin, kun pääsin vanhemman naisen kanssa rakastelemaan, parasta seksiä olen saanut vanhemmilta rouvilta, hyviä suihinottoja olen saanut ja pyllyynkin panna.

Vierailija
30/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla :) on kyllä niin, että nyt nelikymppisenä uskaltaa ja kehtaa enemmän ja ehkä on jotain taitojakin :)

Tytärkin 18-v. nauroi, et ei kai pitäis sanoo, mut monet nuoret miehet tykkää vanhemmista, kun ne kuulemma osaa enemmän.

Vierailija
31/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut pillua monilta nuoriltakin naisilta, mutta eivät he vedä vertoja vanhempiin naisiin =) Vanhemmat naiset yksinkertaisesti ovat parempia.

ap

Vierailija
32/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne

Vierailija
33/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisuhteessa ongelmia? Sairastahan toi on ja sairaita pervoja ne tätinaiset jotka hyväksikäyttää nuoria poikia.

Eli olet mysö sitä mieltä, että nuoria naisia kuolaavat miehet ovat pervoja ja heidän kanssaan suhteeseen ryhtyvillä nuorilla naisilla on ongelmia isäsuhteessa? Sitähän sää sanoit.

Vierailija
34/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo liian tunnistettava hahmo palstalla :D

Joka la-ilta sama avautuminen.

Vierailija
35/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut pillua monilta nuoriltakin naisilta, mutta eivät he vedä vertoja vanhempiin naisiin =) Vanhemmat naiset yksinkertaisesti ovat parempia.

ap

Se on ihan kiva että sinulla ja vanhemmilla naisilla halut ja kemiat kohtaavat, mutta pakko epäillä trollin makua: sinun ulosannillasi varustetulla miehellä - minkä ikäisellä tahansa - ei olisi mitään asiaa useinpien tuntemieni naisten makuuhuoneisiin, koska kuulostat aika juntilta. Sori siitä, mutta tuollaiset "nuollut pillua" tyyppiset ilmaisut ovat aika iso turn off. Kyllä miehen pitää olla viehättävä myös luonteensa ja älynsä puolesta eikä pelkästään fysiikaltaan. Nuoret naiset voivat tyytyä johonkin sixpackilla varustettuun urpoon, mutta yleensä viimeistään vanhempana haluaa jo vähän muutakin laatua seksikumppaneiltaan.

T. N37

Vierailija
36/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on 25, niin kolmekymppinen nainen ei kyllä ole kovin paljon vanhempi. Siis ihan normaali ikäero joku viitisen vuotta?! 36-vn kanssa jos suhde niin siinä nyt on jo vähän eroakin. Mulla esim oli 16-vuotiaana kaksikymppinen poikaystävä, eikä kellään ollut pahaa sanottavaa ikäerosta.

Vierailija
37/37 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella vanhalla naisella alkaa naama jo lerpahtaa ja pillukin löysä. eivät saa enää jälkikasvua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä