En enää halua muuta kuin vanhempia naisia :(
Mikä on kun omanikäiset naiset ei enää kiinnosta? Olen harrastanut seksiä muutaman yli 30v naisen kanssa ja nyt olen ollut melkein vuoden seksisuhteessa 36v naisen kanssa jonka kanssa olen harrastanut parasta seksiä ikinä. En enää edes haaveile seksistä alle 40v naisen kanssa. Parikymppiset naiset ei kiinnosta lainkaan ja haluan vaan milffejä :((
Kommentit (37)
Olet siis käänteis-pedofiili. Hyi!
Miksi et halua oikeata suhdetta tai avioliittoa vaan käytät heitä ainoastaan tyydyttämään seksitarpeitasi?
:(
Et haaveile alle 40v naisista, mutta olet seksisuhteessa 36-vuotiaan kanssa.
Seksisuhde 36 v:n kanssa mutta et halua seksiä alle 40v:n kanssa? Hmm.. Kuinka nuori olet? Varmaan aika nuori jos et tiedä että 36 on alle 40..
Totuus on, että nelikymppiset, itsevarmat, seksuaalisesti itsensä löytäneet, kauniit naiset ovat parasta seksiseuraa. Aidosti himokkaita, seksuaalisia, kokeilunhaluisia, rentoja ja taitavia.
Miesten märkiä päiväunia: kiimaisia, kosteita ja halukkaita.
Aika tyhjä avaus, koska ap jättää kertomatta oman ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua oikeata suhdetta tai avioliittoa vaan käytät heitä ainoastaan tyydyttämään seksitarpeitasi?
:(
No meillä tavallaan on suhde. Tää nainen on aivan mahtava!
ap
Vierailija kirjoitti:
Aika tyhjä avaus, koska ap jättää kertomatta oman ikänsä.
Olen 25v
ap
Vierailija kirjoitti:
Et haaveile alle 40v naisista, mutta olet seksisuhteessa 36-vuotiaan kanssa.
Toi oli vaa esimerkki, vähän tyhmästi ilmaistu =(
ap
Vierailija kirjoitti:
Seksisuhde 36 v:n kanssa mutta et halua seksiä alle 40v:n kanssa? Hmm.. Kuinka nuori olet? Varmaan aika nuori jos et tiedä että 36 on alle 40..
Olen 25v ja toi oli vähän huonosti ilmaistu =( Lähinnä oli tarkoitus ilmaista että yli 30v naiset vaa kiinnostaa nykyään
ap
Sama. Mulla ei ole edes ulkonäöllä väliä, koska ovat niin iloisia, itsevarmoja ja seksikkäitä olemukseltaan. Ei sytytä yhtää oma ikäiset naiset 25v. Olen itse tumma urheilullinen mies.
Äitisuhteessa ongelmia? Sairastahan toi on ja sairaita pervoja ne tätinaiset jotka hyväksikäyttää nuoria poikia.
Vierailija kirjoitti:
Äitisuhteessa ongelmia? Sairastahan toi on ja sairaita pervoja ne tätinaiset jotka hyväksikäyttää nuoria poikia.
Hih hih. Tätähän täällä toitotetaan miehille joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mulla ei ole edes ulkonäöllä väliä, koska ovat niin iloisia, itsevarmoja ja seksikkäitä olemukseltaan. Ei sytytä yhtää oma ikäiset naiset 25v. Olen itse tumma urheilullinen mies.
Mulla on ihan samoja kokemuksia, sen jälkeen kun pääsin milffien makuun niin ei enää teiniprinsessat sytytä yhtään. Se itsevarmuus ja naisellinen olemus ja rentous on todella kiihottava piirre =)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan samoja kokemuksia, sen jälkeen kun pääsin milffien makuun niin ei enää teiniprinsessat sytytä yhtään. Se itsevarmuus ja naisellinen olemus ja rentous on todella kiihottava piirre =)
ap
Mistä isket näitä kypsiä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mistä isket näitä kypsiä naisia?
Baareista ja ravintoloista olen suurimman osan löytänyt =) aina ei ole napannut ottaa "pojua" mukaan näillä rouvilla.
ap
en voi sanoa että ottaisin tämän tiedon mitenkään loukkauksena :)
N40