Millä ruoalla meikkivoiteen voisi korvata?
Mikä olisi hyvä ruoka-aineista tehtävä sekoitus meikki- tai peitevoiteen korvikkeeksi?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Ap on taas näitä, jolle ei mikään vastaus kelpaa, mutta aloitus oli silti pakko tehdä.
Kuinka niin? Aika moni vastaus on vain ollut suoraa v%&&ttuilua. Mutta pari hyvää vinkkiä on kyllä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veden juominen kirkastaa ihoa.
niin, tiedän. Mutta se ei korvaa meikkivoidetta. Ja en ikävä kyllä muista litkiä niin paljoa vettä. Esim. silmänalusia ei saa mitenkään muuten ihonvärisiksi kuin peittämällä.
Kaipaisin myös deodorantin/tuoksun ruokaperäisesti valmistettavia korvikkeita. Muut tarvittavat korvikkeet olen jo löytänyt.
Muistat meikata mutta et juoda? Ihan mielenkiintoinen valinta tulevalle äidille elää pienessä nestehukassa koko ajan.
Olipa siinä yksinkertaistus. Naurattaa nämä jotkut kommentit. "En muista litkiä niin paljon vettä" = automaattisesti pieni nestehukka. :D
Hyvä että naurattaa. Omapa on kehosi. Toivottavasti sinne ei tule koskaan sikiötä.
Oletko narsisti vai miksi olet noin ilkeä?
Sitä on parempi kysyä sinusta, kun katsoo noita sinun vastauksiasi. Parempi ettet saa lasta, et sinä sitä muista hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla on oma happikupla? Ilman pienhiukkaset pääsevät muuten ihollesi, ja kuka niistäkään tietää mitä kaikkea ne sisältävät.
Kaikkiin asioihin ei voi vaikuttaa, kosmetiikkaan voi.
Miksi käyttää kosmetiikkaa ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkosmetiikka ei kelpaa?
En halua käyttää mitään, mistä en 100 %:sesti tiedä, mitä se sisältää. Tämän vuoksi on parempi tehdä itse.
Ala sitten perustaa itsellesi omaa kasvimaata.
hmmm, on jo. :)
Jossa kasvatat kaiken käyttämäsi ja syömäsi, ollen omavarainen?
Näsäviisas. Nyt puhuttiin meikeistä, ei syömisistä. Vältän niitä asioita, joita voin välttää.
Sanoit ettet halua käyttää mitään mistä et 100% tiedä mitä se sisältää. Oletin luonnollisesti että olet myös huolissasi ravinnostasi, et vain meikeistä, kun sinulla on niillekin niin tarkat kriteerit, että vain lääkehiili kelpaa jne. Mutta olin ilmeisesti väärässä. Ehkä sinua ei tosiaan kiinnosta se, mitä syömäsi ruoka sisältää.
Tässä yhteydessä kosmetiikka. Ruokapuoli on niin kunnossa kuin voi kohtuudella olla. Kaikkeen ei tietenkään voi vaikuttaa, mutta kosmetiikkaan voi.
Miksi käyttää kosmetiikkaa ollenkaan? Oletko muuten kasvattanut itse kaakaojauheesi? Mistä tiedät varmuudella mitä se sisältää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veden juominen kirkastaa ihoa.
niin, tiedän. Mutta se ei korvaa meikkivoidetta. Ja en ikävä kyllä muista litkiä niin paljoa vettä. Esim. silmänalusia ei saa mitenkään muuten ihonvärisiksi kuin peittämällä.
Kaipaisin myös deodorantin/tuoksun ruokaperäisesti valmistettavia korvikkeita. Muut tarvittavat korvikkeet olen jo löytänyt.
Muistat meikata mutta et juoda? Ihan mielenkiintoinen valinta tulevalle äidille elää pienessä nestehukassa koko ajan.
Olipa siinä yksinkertaistus. Naurattaa nämä jotkut kommentit. "En muista litkiä niin paljon vettä" = automaattisesti pieni nestehukka. :D
Hyvä että naurattaa. Omapa on kehosi. Toivottavasti sinne ei tule koskaan sikiötä.
Oletko narsisti vai miksi olet noin ilkeä?
Sitä on parempi kysyä sinusta, kun katsoo noita sinun vastauksiasi. Parempi ettet saa lasta, et sinä sitä muista hoitaa.
Ok. Ei se mitään. Aivan sama, ollaan sitten narsisteja jos kerran sitä toivotte ja ollaankin oikein kunnolla. Jos lasta ei jostain syystä tule, niin tiedätkö, eihän silloin ole millään mitään väliä. Silloinhan sitä voi tehdä aivan mitä tahansa välittämättä yhtään mistään mitään. Ei tarvitse välittää ympäristöstä, toisista ihmisistä, eläimistä eikä mistään muustakaan. Nyt poistun tältä palstalta, ei olisi uskonut ihmisten olevan noin typeriä.
Itse asiassa tulikin hyvä olo, kun sai purkaa kiukkua. Ehkäpä sitä sitten onkin narsisti. Hmmm, mitä kaikkea narsistit tekevätkään? Täytyypä googlata. Ehkä minusta tuleekin oikein megaluokan narsisti. Tässäkin asiassa voi ehkä kehittyä. Ai ai, ei olisi kannattanut kysyä vinkkejä kotitekoisiin meikkeihin. Sehän paljasti minun narsistiuden, ja koska nyt olen narsisti, täytynee käyttäytyä narsistin tavoin. Tuntuupa ihan hyvältä miettiä asiaa.
Täytyy sanoa, että nyt ymmärrän joitain tekoja, mitä aiemmin en ole ymmärtänyt. Heh...
kuten se, miksi jotkut ajelevat supersaastuttavilla autoilla ym. aivan vain huvikseen kuin kiusatakseen?
Ei ole ruokaa, mutta vauvan perstalkki käy puuterina. Jos sitä vauvan herkimpään ahdetaan, niin sopinee sinun naamallesi?
Ap on taas näitä, jolle ei mikään vastaus kelpaa, mutta aloitus oli silti pakko tehdä.