Ex mies käyttää alkoholia lapsen luonapidon aikana.
Näin kuulin. Ex itse kiistää, mutta parilta taholta ja lapselta olen näin kuullut. Kertokaa te viisaammat. Mitä voin tässä tilanteessa tehdä? Teenkö itse lastensuojeluilmoituksen? En hyväksy, että lapsen läsnäollessa ollaan edes pienessä sievässä. Alkoholismi oli alunperinkin eromme syy. Tällä hetkellä lapsi on ollut isällään joka toinen viikonloppu.
Kommentit (24)
Mitä se lasu varsinaisesti tässä auttaa?
Eli mies ei saa enää lapsia luokseen? Hän on siitä varmaan lähinnä helpottunut. Saa ryypätä rauhassa. Joten miksi ette vaan sovi, että isä ei hoida lapsiaan?
Vai oletteko tavanneet juoppoisää joka mieluummin vie lapsiaan uimahalliin kuin vetää kossua?
No mutta jos isä kieltää juomisen, niin tuskin suosiolla suostuu siihen, ettei nää enää lastaan.. Toki jos pääsette yhteisymmärrykseen asiassa, niin ei lasua tarvii tehdä.
Miksi alkoholin käytön odotetaan poikkeuksetta tuhoavan itsekontrollin? Nuorena join pari promillea, enkä perseillyt. Olen siis huomattavan päihtynyt, eli en ole alkoholisti, joka voi juoda promille tolkulla ilman minkään tasoista päihtymystä.
luonapito...uusi sana minulle, kiitos, aina oppii uutta.