Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko siitä tulla ongelma suhteessa, että olen harrastanut seksiä, mutta en enää halua?

Vierailija
22.04.2017 |

Tosiaan silloisen ensirakkauteni kanssa tuota tuli kokeiltua (3 kertaa), mutta se ei tuntunut miltään. Päätin siis, että ei enää "ikinä". Haittaisiko miestä, jos olen kokeillut yhdyntää joskus, mutta koska se ei ollut minun juttuni, en enää halua sitä kuin ehkä sitten kun haluan lapsia. Voiko se tuntua hänestä ns epäreilulta? Vai onko parempi valehdella, että on neitsyt niin ei tarvitse selittää mitään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Miehet yleensä ymmärtää tuon ihan hyvin.

Vierailija
2/5 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikeeta löytää mies joka haluaa seksittömän suhteen. Etenkin kun ilmeisesti olet nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kuule tulla PIKKASEN ongelmaa.

Vierailija
4/5 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa miehistä ei missään nimessä suostu seksittömään suhteeseen, mutta niitä poikkeuksiakin löytyy. Joten tee asia ehdokkaille selväksi heti alusta alkaen, niin et hukkaa kenenkään aikaa ja saatat jopa löytää samoilla linjoilla olevan kumppanin. Aseksuaaleja on sekä miehissä että naisissa.

Vierailija
5/5 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ap ei varmaankaan edes rakastanut sitä jonka kanssa harrasti jopa 3 kertaa seksiä, eli ei saanut edes kunnon orgasmia. Aika tyhmää tehdä johtopäätös sen perustelleella lopuksi elämää, joka on kuitenkin hänellä varmasti vielä 40-50 vuotta ainakin potentiaalista seksinharrastamisaikaa. Ja miksi pitäisi valehdella että on neitsyt? Sillä livullako joku mies ottaisi vaimokseen ja tyytyisi seksittömyyteen jotta vaimo voisi olla ikuisesti neitsyt?