Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauhean vaivaannuttavaa, jos hieman vanhempi mies kysyy sinua treffeille, kun olet töissä?

Vierailija
22.04.2017 |

Kysymys on osoitettu asiakaspalveluammatissa työskenteleville naisille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ällöttävää. Kaikki setämiehet, lopettakaa ahdistelu ja antakaa olla edes töissä rauhassa. Hyi puistattaa!

Vierailija
2/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi ihan helvetin vaivaannuttavaa. Anna mun tehdä työtäni rauhassa.

Vierailija
4/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei töissä. Ei ikinä, ei koskaan. Eikä työpaikan ovella, ulkopuolella suoraan (jäät kytikselle).

Asiakkaan treffipyyntöihin erittäin harva suostuu työajalla tai työpaikan ulkopuolella, vaikka olisi samanikäinenkin.

Vierailija
5/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei töissä. Ei ikinä, ei koskaan. Eikä työpaikan ovella, ulkopuolella suoraan (jäät kytikselle).

Asiakkaan treffipyyntöihin erittäin harva suostuu työajalla tai työpaikan ulkopuolella, vaikka olisi samanikäinenkin.

Mutta osa kuitenkin suostuu? Ap

Vierailija
6/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiris23 kirjoitti:

On ällöttävää. Kaikki setämiehet, lopettakaa ahdistelu ja antakaa olla edes töissä rauhassa. Hyi puistattaa!

Setämies setämies setämies setämies setämies setämies setämies.

Vierailija
7/7 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vaivaannuttavaa, oli mies minkä ikäinen tahansa. En tietäisi miten päin olisin, koska tilanne olisi niin vaikea. Pakit pitäisi ilmanmuuta antaa, mutta koska mies olisi asiakas, pitäisi olla silti ystävällinen ettei hän loukkaannu. Ja jotkut loukkaantuvat pakeista, vaikka miten ystävällisesti ne antaisi.

Jos mua joku mies pyytäisi treffeille kun olen töissä, hän asettaisi minut niin hankalaan tilanteeseen, että en voisi todennäköisesti kiinnostua hänestä enää vapaa-ajallaakaan. Miehellä ei selvästi olisi juurikaan tilannetajua saatika hienotunteisuutta toisia kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi