Mitä hakee varattu flirttaileva nainen?
Pelkkää huomiota vai onko ns. saattaenvaihdettava ja haluaa että hänet isketään uuteen suhteeseen, kun ei osaa itse jättää edellistä?
Kommentit (63)
Luulen myös että luonteesta kiinni. Toisilla flirtti on luontaista ja flirttailevat ilman päämäärää kaikelle mikä liikkuu. Yleensä ovat niitä ulospäin suuntautuneita itsevarmoja ihmisiä. Jos taas on hiljaisempi ja vetäytyvämpi, voi olla että on oikeasti ihastunut tai esim. saa sinulta kaipaamaansa huomiota, jota ei suhteestaan saa. Kuitenkin neuvoisin pysymään erossa. Hän on varattu ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Oon flirtannu tasan yhdelle varattuna. Se oli semmoinen mies, että jos olisin sinkku niin ei ois jäänyt pelkkään flirttiin. Sydämeni pysäyttävä mies.
Tämä!
Minä flirttailin huoden ajan miehelle siinä toivossa, että hän olisi kiinnostunut seksistä kanssani. Ei hän tainnut sitten pitää mua viehättävänä, kun mitään ei siitä tullut. Avioliittoni oli silloin tosi huono ja harkitsin eroa. En olisi halunnut uuttaa parisuhdetta vaan pelkkää seksiä. Itsetuntoni oli heikko ja kaipasin tuntea itseni halutuksi sen ihanan toisen miehen näkökulmasta ja sitä, että olisi ollut sekdissä molemminpuolista halua ja intohimoa. Haaveeksi siis kuitenkin vain jäi.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla että nainen flirttaa, koska yrittää viestittää että haluaa että mies tekee aloitteen? Ja oletko täysin varma että nainen on varattu? Joskus pitkissä suhteissa eroa tehdään monia vuosia, ja se voi olla pienestä kiinni, että ne sitten eroaa. Et voi koskaan tietää mitä toisten ihmisten neljän seinän sisällä tapahtuu. Monet roikkuvat huonossa suhteessa jne.
Eroa tekevä ja huonossa suhteessa roikkuva ON varattu.
Flirttailevatko varatut miehet vain huvikseen? Yksi naimisissa oleva mies on flirttaillut mulle pitkään ja olen ollut vähän hämmentynyt. Haluaako hän oikeasti panna kanssani vai onko se vain ajankulua, mikä ei tarkoita mitään?
Mua hämmentää tässäkin ketjussa huvikseen flirttailu. Ehkä olen tosikko tai jotain, mutta taidan ottaa sellaisen liian vakavasti ja kuvittelen, että flirttaileva ja kiusoitteleva mies haluaisi mua. Olenko mä ihan kalkkis?
N45
Vierailija kirjoitti:
Flirttailevatko varatut miehet vain huvikseen? Yksi naimisissa oleva mies on flirttaillut mulle pitkään ja olen ollut vähän hämmentynyt. Haluaako hän oikeasti panna kanssani vai onko se vain ajankulua, mikä ei tarkoita mitään?
Mua hämmentää tässäkin ketjussa huvikseen flirttailu. Ehkä olen tosikko tai jotain, mutta taidan ottaa sellaisen liian vakavasti ja kuvittelen, että flirttaileva ja kiusoitteleva mies haluaisi mua. Olenko mä ihan kalkkis?
N45
En voi kaikkien miesten puolesta tietenkään vastata, mutta itse olen ainakin ollut tarkka siitä että en parisuhteessa ollessani flirttaile muiden kuin tyttöystäväni kanssa. Ennen kaikkea pitäisin sitä hyvin epäkunnioittavana käytöksenä puolisoani kohtaan, ja voin myös kuvitella sen helposti johtavan erityyppisiin väärinkäsityksiin.
Tuttavapiirissäni ne varatut miehet jotka flirttailevat myös muille naisille, eivät kyllä jätä asioita pelkän 'piristävän' flirttailun tasolle.. Vähän yllättynyt olen minäkin näistä monista vastauksista joissa flirttailua muille pidetään vain kevyenä huvina. Olisiko oikeasti myös ihan ok, jos teidän miehenne flirttailisi säännöllisesti viehättäville naisille vain piristääkseen omaa päiväänsä?
Ystävällinen ja kohtelias käytös sekä hymyily on kyllä ihan hyviin käytöstapoihin ja ihmisen mielentilaan liittyviä asioita. Flirttailu taas on sitä, kun annat jonkun toisen ihmisen ymmärtää tarkoituksenmukaisesti, että olet kiinnostunut hänen kanssaan muustakin kuin vain juttelusta tai hyvänpäivän moikkailuista. Ja itse henkilökohtaisesti katson, että parisuhteessa olevan ihmisen flirttailu muiden kanssa on siis väärin omaa puolisoa kohtaan.
Haen hyvää mieltä kummallekkin. Suomalaiset on niin tosikoita. Jos pikkuisen heittää huulta niin se jo muka tarkoittaa että pitäisi lähtä panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45En voi kaikkien miesten puolesta tietenkään vastata, mutta itse olen ainakin ollut tarkka siitä että en parisuhteessa ollessani flirttaile muiden kuin tyttöystäväni kanssa. Ennen kaikkea pitäisin sitä hyvin epäkunnioittavana käytöksenä puolisoani kohtaan, ja voin myös kuvitella sen helposti johtavan erityyppisiin väärinkäsityksiin.
Tuttavapiirissäni ne varatut miehet jotka flirttailevat myös muille naisille, eivät kyllä jätä asioita pelkän 'piristävän' flirttailun tasolle.. Vähän yllättynyt olen minäkin näistä monista vastauksista joissa flirttailua muille pidetään vain kevyenä huvina. Olisiko oikeasti myös ihan ok, jos teidän miehenne flirttailisi säännöllisesti viehättäville naisille vain piristääkseen omaa päiväänsä?
No todellakin on täysin sallittua ja ok että myös mieheni flirttailee muille naisille. Teille mustasukkaisille kaikki on niin totista.
Että mä inhoan tätä luterilaista tosikkoutta.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä eikä varmaan suurin osa miehistä ymmärrä. Miehet kaipaavat selkeitä signaaleja eivätkä mitään sekavaa hihittelyä. Ei ihme, että väärinkäsityksiä tulee jatkuvasti, kun naiset eivät itsekään tiedä mitä haluavat ja että missä mennään. Eikö voisi käyttäytyä vain normaalisti?
Miehet kyllä ymmärtää vaikka sinä et ymmärtäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Flirttaan ja olen varattu. Se tulee luonnostaan ja on kivaa.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vuosikymmeniä naimisissa, ja vuosikymmeniä flirttaillut. Se on kivaa, ja piristää päivää. En ikinä ole pettänyt, enkä pettäisi. Hymyt ja pienet kiusoittelut ei maksa mitään, eikä ole keneltäkään pois.
Kyllä ne hymyt ja pienet kiusoittelut ärsyttävät, kun tajuaa että hymyilijähän vain pelleili kustannuksellasi.
Vierailija kirjoitti:
N45
Siis olet tosikko ja otat liian vakavasti, mutta on ihan mahdollista että mies haluaa sinua. Flirtti on vähän että 50/50 mahdollisuudet että haluaa. Jotkut flirttailee vanhuksillekkin joten ei se nyt ihan niin ole että kaikkia halutaan. Flirtissä juuri se on se hauskuus että se jää ilmaan että oliko kyse vain hauskuttelusta vai oliko se vihje kiinnostuksesta. Se kiinnostuskaan ei silti oikeasti tarkoita sitä että tekisi mitään jos on varattu. Tämä ei ole mustavalkoinen harrastus. Ihmisille joille asiat on kuoleman vakavia on varmasti vaikea hahmottaa.
Kuten moni on täällä jo huomauttanut, jotkut miehet ottavat pelkästään ystävällisen käytöksen kiinnostuksen osoituksena. Välillä sitä varoo jo sitten itse niin paljon, ettei uskalla oikein vastata edes kohteliaaseen hymyyn.
En kategorisesti tuomitse flirttailua. En vain tykkää itse joutua tuollaisiin tilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vuosikymmeniä naimisissa, ja vuosikymmeniä flirttaillut. Se on kivaa, ja piristää päivää. En ikinä ole pettänyt, enkä pettäisi. Hymyt ja pienet kiusoittelut ei maksa mitään, eikä ole keneltäkään pois.
Kyllä ne hymyt ja pienet kiusoittelut ärsyttävät, kun tajuaa että hymyilijähän vain pelleili kustannuksellasi.
Miten niin pelleili? Itse otan varatun flirtin niin että ”jos olisin vapaa niin olisin kiinnostunut sinusta”. Sehän on kohteliaisuus eikä pilkkaamista. Onko sinulla huono itseluottamus?
Minä tervehdin iloisesti hymyillen kaikkia esim. töissä. Niin miehiä kuin naisia, uusia yhteistyökumppaneita ja vanhoja läheisiä kavereitani. Haen mielelläni tuttavallista suhdetta, koska työssäni on usein kyse vähän hankalista asioista. Pääsen helpommin eteenpäin, kun koemme olevamme vähän kuin kavereita. Tämä ei ole mitään flirttiä tai ihastumista.
Flirttailu on sinänsä kinkkinen aihe kun siinä on niin monta puolta, mutta pakko sanoa että kyllä minä sen vähän tuomitsen, olosuhteista riippuen.
Pienessä hymyssä ja tervehtimisessä ei ole vikaa. Jos kaksi sinkkua flirttailee toisilleen, niin siinäkään ei ole sinänsä vikaa, mutta siinäkin on se vaara että toinen ihastuu ja toinen perääntyy.
Varattuna flirttailun tuomitsen olipa flirttailija mies tai nainen, mikäli siinä on sellaisia elementtejä jonka voi tulkita kiinnistukseksi. Vaikka se flirttailu olisi kumppanille ok, niin flirttailun kohde saattaa tuntea itsensä petetyksi kun toinen leikki vain tunteilla. Ja jos flirttailu ei ole kumppanille ok niin vielä huonompi homma.
Se varmaan riippuu, millainen luonne naisella on. Jos hän on kiltinoloinen, rauhallinen, hiljainen ja vakavaluonteinen, niin veikkaisin, että hän tykkää sinusta jotenkin erityisesti. Ja ehkä huonosti kohdeltu nykyisessä suhteessaan? . Haluaa varovasti kokeilla, kelpaisiko.
Jos hän on itsevarma, sosiaalinen ja iloinen luonne, hän todennäköisesti flirttailee muillekin eli se on hänen tapansa.