Mitä hakee varattu flirttaileva nainen?
Pelkkää huomiota vai onko ns. saattaenvaihdettava ja haluaa että hänet isketään uuteen suhteeseen, kun ei osaa itse jättää edellistä?
Kommentit (63)
Flirttailu voi olla hauskanpitoa ja itsetuntobuustia eikä siihen välttämättä liity halua pettää.
Sitten ihmetellään, kun mies ei ymmärrä signaaleja.
No minulle varattu mies flirttaili itse ensin. Tiedostin että hän tuskin ihan oman asemansakaan takia on mitään mihinkään vaihtamassa, mutta lähdin mukaan. Ei olisi kannattanut, kun sitten ihastuinkin.
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu voi olla hauskanpitoa ja itsetuntobuustia eikä siihen välttämättä liity halua pettää.
Sulle siis ihan ok jos miehesi hakee huomiota vierailta naisilta?
Flirttaan ja olen varattu. Se tulee luonnostaan ja on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin tulee pettäminen luonnostaan. Se on kivaa, kunhan ei jää kiinni.
En ymmärrä eikä varmaan suurin osa miehistä ymmärrä. Miehet kaipaavat selkeitä signaaleja eivätkä mitään sekavaa hihittelyä. Ei ihme, että väärinkäsityksiä tulee jatkuvasti, kun naiset eivät itsekään tiedä mitä haluavat ja että missä mennään. Eikö voisi käyttäytyä vain normaalisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin tulee pettäminen luonnostaan. Se on kivaa, kunhan ei jää kiinni.
Sulla on vinksahtanut käsitys flirttailusta.
Oon flirtannu tasan yhdelle varattuna. Se oli semmoinen mies, että jos olisin sinkku niin ei ois jäänyt pelkkään flirttiin. Sydämeni pysäyttävä mies.
Miten flirttaa? Jos on ihan kevyttä, hymyä, katsetta jne niin voi olla ihan perusystävällisyyttä häneltä.
Vai luuletko että on ihastunut sinuun? Kosketusta, vihjailua jne?
Olen ollut vuosikymmeniä naimisissa, ja vuosikymmeniä flirttaillut. Se on kivaa, ja piristää päivää. En ikinä ole pettänyt, enkä pettäisi. Hymyt ja pienet kiusoittelut ei maksa mitään, eikä ole keneltäkään pois.
Hymyilen, katson pitkään silmiin, punastun. Ehkä ohimennen kevyesti kosketan. Se on arkea piristävää tosin toisinaan toivon että joku mies vain ottaisi minut takaapäin kun satun olemaan sillä päällä.
Se on vähän veteen piirretty viiva mikä kenenki mielestä on flirttiä, joten voi olla ettei nainen tarkoita mitään. Nosta panoksia ja flirttaa selvemmin niin nainen joko perääntyy tai lähenee sinua. Tämä siis jos tahdot tuon naisen.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän veteen piirretty viiva mikä kenenki mielestä on flirttiä, joten voi olla ettei nainen tarkoita mitään. Nosta panoksia ja flirttaa selvemmin niin nainen joko perääntyy tai lähenee sinua. Tämä siis jos tahdot tuon naisen.
Ihan samaa mieltä. Flirtti on siitä hyvä tapa tutkia toisen tunteita että sen voi tehdä "nolaamatta" itseään jos toinen ei olekaan kiinnostunut ja sitä voi lisätä asteittain ja sitten seurata miten toinen siihen reagoi, onko in vai out.
Onko tämä nainen sellainen jonka haluaisit itsellesi vai ahdistaako sinua se että hän flirttaa sinulle vaikka on varattu?
Voisiko olla että nainen flirttaa, koska yrittää viestittää että haluaa että mies tekee aloitteen? Ja oletko täysin varma että nainen on varattu? Joskus pitkissä suhteissa eroa tehdään monia vuosia, ja se voi olla pienestä kiinni, että ne sitten eroaa. Et voi koskaan tietää mitä toisten ihmisten neljän seinän sisällä tapahtuu. Monet roikkuvat huonossa suhteessa jne.
Me olemme taas kaveriporukan naisten kanssa todenneet, että miehille ei kannata olla liian ystävällinen, kun herkästi luulevat että ollaan iskulla. Eli pitää käyttäytyä ihan korostetun korrektisti, ettei vaan tule väärinkäsityksiä. Sekin on rasittavaa.
Yleensä pelkkää huomiota ja jännitystä päivään.
Mitä nyt yleensä flirtillä haetaan: hauskuutta, iloa päivään. Mistä sä nuo iskemiset tähän liität.