Mitä hakee varattu flirttaileva nainen?
Pelkkää huomiota vai onko ns. saattaenvaihdettava ja haluaa että hänet isketään uuteen suhteeseen, kun ei osaa itse jättää edellistä?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vuosikymmeniä naimisissa, ja vuosikymmeniä flirttaillut. Se on kivaa, ja piristää päivää. En ikinä ole pettänyt, enkä pettäisi. Hymyt ja pienet kiusoittelut ei maksa mitään, eikä ole keneltäkään pois.
Näin minäkin olin tulossa kirjoittamaan. Olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta, meillä menee ihan kivasti ja emme ole eroamassa, mutta silti flirttailen. Olen luonteeltani hyväntuulinen, hymyilevä ja viihdyn ihmisten kanssa, joten pieni flirtti tulee aivan luonnostaan.
Se, miten vastapuoli ottaa asian, on hänen ongelmansa. Yleensä huomaan, että hymyni saa toisessa myös hymyn aikaan ja jos tämä niin pieni juttu ilahduttaa toista, niin suon sen hänelle mielelläni.
Mitä väärää siis on varatun naisen kevyessä flirttailussa? Ei mitään. :)
Flirttailu varattuna on aika usein vain leppoisaa viihdettä ja sillä ei ajeta mitään asiaa sen enempää. Varsinkin näin keväisin joka paikka tursuaa silmiin tuijottelevia miehiä, jotka etsivät vierelleen naista kesäksi, joten pitäisikö heille olla vihamielinen kun he kerran minua katsovat? Vaikka varattu olenkin, niin en osaa kulkea eteenpäin niin, että katsoisin vain kengänkärkiin, joten vastaan hymyyn hymyllä ja kevyeen flirttiin samalla tavalla. Mitä todennäköisesti unohdan toisen kuitenkin saman tien vaikka mukavan lämmin olo flirtistä tuleekin. Flirtti piristää päivää!
Voisiko ap tai joku muu mies kertoa meille naisille missä teidän mielestänne menee flirtin raja? Joku voi olla sinua kohtaan vain mukava. Tai sitten jos molemmat flirttailevat kovaa, niin eikö siinä ole jo kyse molemminpuolisesta vetovoimasta?
Kysyin juuri mieheltäni onko flirttailu sallittua. Vastasi että mitä sä oikein kuvittelet, ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin juuri mieheltäni onko flirttailu sallittua. Vastasi että mitä sä oikein kuvittelet, ei todellakaan.
Niin sinulle se ei ole sallittua, mutta mies saa tehdä mitä haluaa? Joopa joo, kysypä kysymys uudelleen niin, että onko ok, että vaikka varattu nainen (sormukset sormessa) hymyilee kaupassa miehellesi? Tilanne voisi olla vaikka se, että nainen ja miehesi tulevat vastakkain käytävällä ja eivät tiedä kummalta puolelta väistävät ja silloin mokoma nainen hymyilee miehelle, ehkä iskee silmääkin söpösti ja naurahtaa jotakin kevyttä sanoen. Onko sallittua? Onko miehen sallittua silloin hymyillä takaisin ja vastata tälle naiselle? :)
Mulle kävi niin että hymyilin yhdelle miehelle koska minua huvitti jokin asia. Olin tiedostanut hänen olevan hyvännäköinen mutten ollut ihastunut. En tiedä tulkitsiko hän hymyilyni flirtiksi, mutta siitä lähtien hän alkoi huomioida ja flirttailla mulle. Hänen käytöksensä sai minut ihastumaan itseensä aivan totaalisesti. En ole yhtään flirttailevaa sorttia vaan varautunut. Pidän selvänä että ihmisille hymyillään jotta minua pidettäisiin ystävällisenä vaikka olenkin ujo. Jälkikäteen nolotti jos se mies luuli minun tarkoituksella flirtanneen jonkin seikkailun perässä? Yritän olla tulevaisuudessa varovaisempi koska ihastuminen oli kamalaa siinä tilanteessa.
Sinun pitää rohkeasti ottaa itse selvää. Emme voi tietää mitä juuri tämä nainen haluaa.
Mielestäni saa flirtata kevyesti, on varattu tai ei. Päivän piristys vai pyrkimys johonkin enempään on sitten testattava tapauskohtaisesti. Hymy hymystä, katse katseesta, kepillä jäätä..
Flirttailu on muutenkin taito joka kaikkien kannattaisi opetella. Vähän värejä arkeen, hymy voi pelastaa monen ihmisen huonon päivän.
Flirtti on sama kun hengittäminen. Sillä ei ole mitään tekemistä uusilla tai vanhoilla suhteilla. Se vaan on pakollista, että voi elää
Sinkkuna parikymppisenä voin sanoa, että varattujen miesten flirtti on perseestä. Ja varatut miehet ovat ilmanmuuta kovimpia flirttaamaan, usein pitkäkestoisesti eli jopa vuosia. Voit varattu nainen miettiä, onko mukava jos se sinusta mukava, jos miehesi vuositolkullakin flirttailee jollekin naiselle. Koska sitä ne teidän varatut miehet tekevät. Varatun miehen flirttiin en ole vastannut, mutta koska tämä ilmeisesti ketään ei haittaa, niin toki rupean niin tekemään jatkossa.
Flirttailu on yleensä tunnustelua ja kiinnostuksen osoittamista, sillä haetaan kumppania. Pidän flirttailevaa varattua heikkoitsetuntoisena ja huomionhakuisena, eikä taida parisuhteessakaan olla kaikki ok, kun sitä huomiota pitää niin kovasti hakea muualta.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ap tai joku muu mies kertoa meille naisille missä teidän mielestänne menee flirtin raja? Joku voi olla sinua kohtaan vain mukava. Tai sitten jos molemmat flirttailevat kovaa, niin eikö siinä ole jo kyse molemminpuolisesta vetovoimasta?
Flirtin raja? Onko sellaista edes. Mielestäni pieni keinotekoinen flirtti on osa sitä, että ollaan mukavia toisille ihmisille. Jaetaan pieniä kehuja ja koitetaan nostaa toisen itsetuntoa. Sitä nimen omaan on viaton flirtti. Sitten on se vähemmän viattomampi flirtti, jossa toiselle tehdään selväksi, että jonkin tasoista kiinnostusta olisi, jos tilanteet olisi toisin. Tämäkin on edelleen pelkkää flirttiä, eikä senkään ole tarkoitus johtaa mihinkään muuhun kuin jännityksen luomiseen.
Pelkkä hymyily ei tietenkään ole flirttiä vielä, mutta on paljon ihmisiä joiden flirtti on sen verran heikkoa, että sen sekoittaa helposti pelkkään mukavuuteen. Senkin takia rajaa flirtin ja pelkän kohteliaisuuden väliin on vaikea vetää. Mutta mitä sillä on väliä. Flirtti ei tarkoita mitään ennen kuin molemmat on sinkkuja, ja ulos pitäisi saada pyytää ihan ketä tahansa, oli ollut flirttiä tai ei.
Ap:lle.. Jokainen varattu flirttaileva nainen on yksilö ja hakee flirtillään eri asioita. Joku hakee piristystä päivään ja toinen hakee uutta kumppania. Varmaan flirtin tasosta voit itse päätellä miten asianlaita on?
Pieni keinotekoinen flirtti on osa sitä, että ollaan mukavia toisille ihmisille.
Pelkkä hymyily ei tietenkään ole flirttiä vielä ja asiakaspalvelijana olen hymyillyt tuhansille ihmisille. Miehille ja naisille.
flirttailisitteko näin suht kiinnostavalle miehelle, että kysyisitte mitä kuuluu ja laittaisitte hymy kuvan itsestänne hänelle? Onko liikaa? Asumme siis eri paikkakunnilla, molemmat varattuja. Haluaisin vaan jotain jännitettä päivään ja on tylsää.
ei ap
En tunnista naisten flirttailua, kuulen sen aina muilta kun joku on flirttaillut.
M35
Minä olen sen verran tosikko, että flirttailen vain miehille joista olen kiinnostunut. En flirttaile huvikseni, jotkut ilmeisesti harrastavat tätä. En ymmärrä mitä järkeä siinä on, koska saat sillä vastapuolen hämilleen. Kuvittelisin että miehet flirttailevat herkemmin kuin naiset. Eli vastaus ap:lle: Ehkä se nainen on sinusta tosissaan kiinnostunut? Testaa että miten pitkälle lähdet flirttailuun mukaan, mutta ei aio itse tehdä aloitetta.