Onko naisten sali oikeastaan laillinen?
Kun eikös tuo täytä syrjinnän kriteerit? Eli jos joku mies lampsii ladyfittiin sisälle, niin käännyttäminenhän on oikeastaan laitonta? Tästä pääsemme sitten aasin sillan kautta muu sukupuolisiin ja transihmisiin. Pera on raksamies, mutta vapaa-ajallansa on Petra niminen transvesti, joten ainakin Petralle pitäs ovi avautua.
Kommentit (111)
Entä saako transut, sukupuolettomat tai muut sairaat, jotka pukeutuvat naisiksi, tulla naisten salille, koska siellä on normaaleja, terveitä heteronaisia? Missä on normaalien ihmisien oikeus suojautua näiltä sairailta tuijottavilta omituisuuksilta naistensalilla??
Naisen pahin vihollinen on toinen nainen, joten ylipainoiselle naiselle turvallisempaa on käydä sekasalilla tai jopa miesten salilla. Miehet tsemppaavat toisia aivan eri tavalla eivätkä tuijota paheksuvasti. Naisilla on hirveä tarve tuomita muut naiset alempiarvoisiksi milloin mistäkin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Kun eikös tuo täytä syrjinnän kriteerit? Eli jos joku mies lampsii ladyfittiin sisälle, niin käännyttäminenhän on oikeastaan laitonta? Tästä pääsemme sitten aasin sillan kautta muu sukupuolisiin ja transihmisiin. Pera on raksamies, mutta vapaa-ajallansa on Petra niminen transvesti, joten ainakin Petralle pitäs ovi avautua.
Elinkeinonharjoittajalla on oikeus valita asiakkaansa ja määritellä kohderyhmänsä. Naisten sali on laillinen, kuten vain miehiä palveleva parturiliikekin.
Vierailija kirjoitti:
Jo vuodesta 1968 Suomessa http://bodybuildingclub.fi/ - vain miehille. Ladyfittness perustettu 2000-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai saleilta saa poistaa häiriköivät ihmiset jos sellaisia tulee. Jos mies on niin säälittävä että pukeutuu naiseksi vain päästäkseen naisten salille vaikka sekasaleja löytyy maasta pilvin pimein, niin eiköhän moisen sääliön köytöksessä ole sen verran outoja elementtejä että porttikieltoon syntyy perusteet.
Ok, eli sinulle on aivan fine, mikäli lähisalisi julistautuisi miesten saliksi ja poistaisi sinut?
et multa kysynyt, mutta mä toivoisin että kaikki salit olisi erikseen naistensaleja ja miestensaleja. Naisten salilla on tosi hyvä ilmapiiri vs. sekasalit omalla paikkakunnallani. On tosi jännä ilmiönä. Siksi naistensalilla se kävijöiden erilaisuus on laajempaa mitä käymilläni sekasaleilla.
Mitä enemmän ihmiset käyvät salilla, kaikenlaiset ihmiset, sitä enemmän ihan jokainen kansalainen hyötyy kun elintasosairaudet vähentyvät. Siksi toivon ettei naistensaleja ikinä kielletä koska realiteetti on että moni kaltaiseni lihava nainen vaan jättää menemättä kokonaan jos ainoa vaihtehto on sekasali.
On vähän eri asia kieltää naistensalit kuin että toivot kaikkien salien olevan naistensaleja. Esim.äijämäiset lesbot ja toisaalta monet poikaystävän kanssa treenaavat viihtyvät juurikin sekasalilla. Toisille taas naistensali on juuri se missä viihdytään.
Vain miehille tarkoitettu sikarigolfstrippibaari olisi se missä miehet viihtyisivät. Kannatat varmasti myös näitä?
Ethän ole tekopyhä tussukka?
Jäin miettimään mitä tarkoitat. Itse sanoin kannattavani tilannetta, jossa on sekä sekasaleja, jotta esim.henkilöt, joiden sukupuoli-identiteetti ei ole selkeästi mies tai nainen voisivat käydä ja viihtyä salilla ja että olisi myös niitä naistensaleja, koska myös niille on kannattajakuntansa. Vaikea kuvitella, että moni nainen yleensäkään haluaisi käydä jossain äijien kansoittamassa strippibaarissa. Ehkä tarkoititkin kommenttisi minua aiemmin kirjoittaneelle.
Miehet ovat orjia kun on joitain saleja joihin he eivät pääse? Että miehet ovat uhriutujia ja heillä menee ilmeisen hyvin kun tällaisen kokevat "orjuudeksi". Ihan miesten ahdistelun takia käyn naisten salilla. En halua että urheilusuoritustani seksualisoidaan ja miehet ovat muutenkin vaarallisia seksuaalisuutensa kanssa.
Miten joki voi avioitua ihmisen kanssa jolle urheilukin on erotiikkaa? Miettikää vähän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi persut aina valittavat kaikesta?? Ei jaksa.
Minä en ole kun kerran erehtynyt äänestämään keskustaa koska tuttu ehdokas ja muuten olen kokoomuksen kannattajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo vuodesta 1968 Suomessa http://bodybuildingclub.fi/ - vain miehille. Ladyfittness perustettu 2000-luvulla?
Saako Marjut lähihoitaja joka on Marko transvesti vapaa-ajalla käyttää tota?
Vierailija kirjoitti:
Miesten hiustenleikkuu 25 euroa - naisten hiustenleikkuu 35 euroa.
Sellaista se on teidän sovinistien Suomessa...
Vaimo tai lapsi leikkaa kotona: 0 €.
Tiedän erään yhdistyksen, johon otetaan jäseniksi vain miehiä. Naiset saavat kyllä käyttää yhdistyksen tiloja ja palveluja, mutta vain jonkun jäsenen läsnäollessa. Miehet voivat siis oleskella yhdistyksen tiloissa vaikka yksin, naiset eivät. Naiset eivät jäseneksi pääse vaikka kuinka haluaisivat.
(En kerro mikä yhdistys on kyseessä, on sen verran pieni.)
Että osaa ne miehetkin tämän homman. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten hiustenleikkuu 25 euroa - naisten hiustenleikkuu 35 euroa.
Sellaista se on teidän sovinistien Suomessa...
Vaimo tai lapsi leikkaa kotona: 0 €.
Lisäyksenä vielä: vaimoni hiuksia en uskaltaisi leikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elinkeinonharjoittajalla on oikeus valita asiakkaansa ja määritellä kohderyhmänsä. Naisten sali on laillinen, kuten vain miehiä palveleva parturiliikekin.
Eli kauppa/baari voi päättää, että se ei ota romaneita ja mamuja sisään, koska he eivät kuulu kohderyhmään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät itsekin, että laillista on. Sen sijaan laitonta olisi/on veloittaa samasta palvelusta tuplahintaa sukupuolen perusteella, kuten valtaosa kampaamoista edelleen tekee.
Mitä laitonta on veloittaa vaivannäön mukaan? Eli mielestäsi kaikki taksimatkat pitäisi olla saman hintaista, ajoi sitten korttelin ympäri tai Helsingistä Rovaniemelle.
Vaan eihän se mene vaivannäön mukaan. Esim minun hiukset pestään ja otetaan n. sentti pois latvasta ja se on siinä. Moni mies haluaa muotoilun/mallinvaihdon ja siinä on taatusti enemmän työtä kuin minun simppelissä laikkauksessa.
Mutta maksan enemmän koska olen nainen ja kampaamoasiakas enkä mies ja parturiasiakas.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pahin vihollinen on toinen nainen, joten ylipainoiselle naiselle turvallisempaa on käydä sekasalilla tai jopa miesten salilla. Miehet tsemppaavat toisia aivan eri tavalla eivätkä tuijota paheksuvasti. Naisilla on hirveä tarve tuomita muut naiset alempiarvoisiksi milloin mistäkin syystä.
Pahimmat tuijottajat ovat olleet miehiä, naiset eivät tuijota. Olen reilusti ylipainoinen. Tänään täällä oli pitkä ketju, jossa eri ikäiset miehet kertoivat, miten jumppavaatteissa salilla olevat naiset nauttivat miesten katseista ja välttääkseen niitä naisten pitäisi pukeutua löysiin ja peittäviin vaatteisiin. Naistensaleilla sentään saa pukeutua sellaisiin jumppavaatteisiin, mistä itse tykkää.
Nykypäivän miehet on ihmeellisiä kitisijöitä. Kokevat "syrjintää" milloin missäkin asiassa. Faktaa nyt kuitenkin on, että maailma on miesten eli lopettaa typerän kuuloiset ruikutukset näistä mitättömistä "ongelmista", kun kaikissa oikeasti tärkeissä asioissa olette kuitenkin vahvemmassa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät itsekin, että laillista on. Sen sijaan laitonta olisi/on veloittaa samasta palvelusta tuplahintaa sukupuolen perusteella, kuten valtaosa kampaamoista edelleen tekee.
Mitä laitonta on veloittaa vaivannäön mukaan? Eli mielestäsi kaikki taksimatkat pitäisi olla saman hintaista, ajoi sitten korttelin ympäri tai Helsingistä Rovaniemelle.
Vaivannäön mukaan? Oikein olisi veloittaa työhön käytetyn ajan mukaan, ei sukupuolen mukaan.
Jos minä menen kampaamoon ja otan tietyn kampauksen, se maksaa esim. 40 euroa. Jos joku mies menee kampaamoon ja ottaa saman kampauksen kuin minulla on, hän maksaa siitä 20e. Tuo on syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain pulpahti mieleen sekin laivayhtiön taannoinen mainos, jossa kaksi naista pääsi yhden hinnalla, mutta miesten tuli maksaa täysi hinta. Muistan hämmästelleeni omaakin ajatuksenjuoksuani, kun tuo tuntui äkkiseltään olevan aivan ok, mutta toisin päin kaikkea muuta kuin ok.
Totta kai koska miesten syrjintä on laillista. Miehet ovat käytännössä nykyajan orjaluokka.
Voisiko joku nyt viimein valottaa miten miehillä on niin pahuksen kurjaa nyky-yhteiskunnassa kun tätä jaksetaan joka keskusteluun hikeä mutta kukaan ei osaa tarkentaa? Joo joudutte inttiin mutta oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivän miehet on ihmeellisiä kitisijöitä. Kokevat "syrjintää" milloin missäkin asiassa. Faktaa nyt kuitenkin on, että maailma on miesten eli lopettaa typerän kuuloiset ruikutukset näistä mitättömistä "ongelmista", kun kaikissa oikeasti tärkeissä asioissa olette kuitenkin vahvemmassa asemassa.
Osa miehistä on vasta herännyt uuteen yhteiskuntajärjestykseen ja siihen että naisilla on samoja oikeuksia kuin heillä. Eivät sitä hyväksy ja alkavat valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat tuijottajat ovat olleet miehiä, naiset eivät tuijota. Olen reilusti ylipainoinen. Tänään täällä oli pitkä ketju, jossa eri ikäiset miehet kertoivat, miten jumppavaatteissa salilla olevat naiset nauttivat miesten katseista ja välttääkseen niitä naisten pitäisi pukeutua löysiin ja peittäviin vaatteisiin. Naistensaleilla sentään saa pukeutua sellaisiin jumppavaatteisiin, mistä itse tykkää.
Varmasti myös trans ja muut sukupuolivähemmistöt ovat näille salille tervetulleita koska kokevat myös tuota miten joku ulkopuolinen yrittää sanella kuinka saa pukeutua tai käyttäytyä. Vasta sitten kun siitä päästään eroon ei tarvita enää naisten saleja.
Naiset, check your privilege.