Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!! HIViläinen tulee meidän perheeseen illalliselle!!

Vierailija
22.04.2017 |

Paljon puhutaan, että HIV ei leviä pärskimisestä. Mutta silti pelottaa. Häviääkö HIV varmasti astioista, jos pesen ne 90 °C:ssa?

Aion sanoa HIViläiselle, että lapset on nyt mummolla yötä ja asia oli sovittu kauan aikaa sitten. En ota turhia riskejä!!!

Äiti, 28

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lorttoile niin kaikki menee hyvin.

Vierailija
2/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-rapun vieras?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päästät sen tunkeutumaan anaaliin voitsaada hivi

Vierailija
4/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä typerä alotus, mutta toisaalta ymmärrän. Mä heitin roskiin kahvikupin, mistä sairas ihminen joi meillä kahvia.

Vierailija
5/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut paljussa hiv-homon kanssa, enkä hitsit ole tajunnu pelätä saaneeni itse tartuntaa.

Vierailija
6/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joku aika sitten myös hiv-positiivinen illallisella, oli miehen työkaveri. Katoin sille kertakäyttölautasen ja muoviaterimet. Vitsailin vielä pöytäseurueelle, että onpahan helpompi sitten ruuan jäkkeen, kun voi nuo aidsisen astiat heittää vaan roskapönttöön.

Vierailija
7/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartu. Hiv tarttuu suojaamattomassa yhdynnässä ja suuseksissä osapuolelle, joka saa nesteitä suuhunsa. Hiv tarttuu myös huumeruiskujen välityksellä ja äidiltä syntymättömälle lapselle. Näitä kun vältät, niin olet turvassa.

Vierailija
8/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä provo, varmaan on, mutta... HI-virus ei elä hetkeäkään kehon ulkopuolella, joten et saa tartuntaa, vaikka nuolisit ne lautaset ja aterimet.

Vierailija
9/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on parempi, että lukitset itsesi vaikka vessaan tms. vaatekomeroon koko vierailun ajaksi etkä näyttäydy ollenkaan, ja puolisosi voi hoitaa isännöinnin. Ei sitten jälkikäteen tarvitse hävetä sen enempää päätöntä käytöstäsi, AP.

Vierailija
10/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuvittelet sen HI-viruksen oikein voivan tarttua joihinkin lautasiin? Onko tämä niitä asioita, joita opitaan siellä elämäm kovassa kolussa, vai?

Vierailija
11/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan söisi niillä enää roskiin menis en kyllä päästäisi kotiinikaan saasta.

Vierailija
12/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä typerä alotus, mutta toisaalta ymmärrän. Mä heitin roskiin kahvikupin, mistä sairas ihminen joi meillä kahvia.

Käytkö koskaan ravintoloissa tai kahviloissa?

Vierailija
13/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä sitä!!! Kirjoita whatsapissa että teillä on ripuli ja illallinen peruttu!!!

Vierailija
14/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli joku aika sitten myös hiv-positiivinen illallisella, oli miehen työkaveri. Katoin sille kertakäyttölautasen ja muoviaterimet. Vitsailin vielä pöytäseurueelle, että onpahan helpompi sitten ruuan jäkkeen, kun voi nuo aidsisen astiat heittää vaan roskapönttöön.

Kai muu illallisseurue istui tiiviinä ryhmänä lasiseinän takana kokovartalosuojapukuihin ja foliohattuihin pukeutuneena? Vai oliko pelkkä hiviläinen eristetty?

Vierailija
15/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hivviläiset olivat muinais lähi itäläinen heimo :)!

Vierailija
16/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiviläinen? XD

Vierailija
17/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan alapeukutatte! Minun menetelmä oli menestys, hienosti toimi jäänmurtajana tuo asia. Ja mainiosti muutenkin meni koko ilta, vähän kun olivat muut vieraat maistissa, niin kyselivätpä hiv-positiiviselta aidsista, muun muassa ottiko pyllyyn vai miten se tuli.

Vierailija
18/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko nussia sen kanssa kun noin pelottaa? Ootko vähän tyhmä vai vainoharhainen? Elä ainakaan ikinä päästä lapsias kotia ulkopuolelle kun et tiä kellä päiväkodissakin se HIV on tai kaupassa. Mites sairaalassa!!!! Siellä voi olla vaikka mitä, ihan AIDSiksi asti päässeitä jo!!! Kai viet ravintoloihinkin omat astiat? Mistä tiät kuka niistäkin on syöny. Aattele nyt, HIV potilas on voinu NUOLLA sitä lusikkaa millä sekoitat kahvis.

Vierailija
19/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasitko nussia sen kanssa kun noin pelottaa? Ootko vähän tyhmä vai vainoharhainen? Elä ainakaan ikinä päästä lapsias kotia ulkopuolelle kun et tiä kellä päiväkodissakin se HIV on tai kaupassa. Mites sairaalassa!!!! Siellä voi olla vaikka mitä, ihan AIDSiksi asti päässeitä jo!!! Kai viet ravintoloihinkin omat astiat? Mistä tiät kuka niistäkin on syöny. Aattele nyt, HIV potilas on voinu NUOLLA sitä lusikkaa millä sekoitat kahvis.

Oot ihan oikeassa, tarjoilijoissahan on aika paljon näitä Gambrinin "vasenkätisiä". Itse ainakin katson, että en tilaa lommoposkiselta kahvia.

Vierailija
20/31 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ihan oikeassa, tarjoilijoissahan on aika paljon näitä Gambrinin "vasenkätisiä". Itse ainakin katson, että en tilaa lommoposkiselta kahvia.

Ei ne ravintoloiden koneet astioita 90 asteessa pese. Tarkoitin, että joku hiviä sairastava ASIAKAS on voinut nuolla vaikka kahvilusikkansa puhtaaks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi