Apua!!! HIViläinen tulee meidän perheeseen illalliselle!!
Paljon puhutaan, että HIV ei leviä pärskimisestä. Mutta silti pelottaa. Häviääkö HIV varmasti astioista, jos pesen ne 90 °C:ssa?
Aion sanoa HIViläiselle, että lapset on nyt mummolla yötä ja asia oli sovittu kauan aikaa sitten. En ota turhia riskejä!!!
Äiti, 28
Kommentit (31)
Et kai sä vaan menny päästämään sitä teille?? Just luin netistä, et se tarttuu nykyään myös ilmasta käsin.
Hiv tarttuu emätinyhdynnässäkin vain alle prosentin todennäköisyydellä, joten ei ole nyt kyllä mikään paniikin aika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä typerä alotus, mutta toisaalta ymmärrän. Mä heitin roskiin kahvikupin, mistä sairas ihminen joi meillä kahvia.
Käytkö koskaan ravintoloissa tai kahviloissa?
En, niissä muutenkin on niin kallista, eikä voi tietää kuka on astioita käyttänyt.
Kaikille osapuolille olisi parasta, että tuollaisella tiedolla ja asenteella ei kutsuta hiviläistästä kylään.
Ja tuollaisella asenteella varustetulle ei lähipiirissäkään kerrota hivistä. Jos vaikka sillä mummolla on hiv. Hän on voinut saada sen jo 80- luvulla verensiirrosta tms.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä typerä alotus, mutta toisaalta ymmärrän. Mä heitin roskiin kahvikupin, mistä sairas ihminen joi meillä kahvia.
Mikä sairaus?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämä provo, varmaan on, mutta... HI-virus ei elä hetkeäkään kehon ulkopuolella, joten et saa tartuntaa, vaikka nuolisit ne lautaset ja aterimet.
Tarttuu se vaikka ruiskusta.
Miksi päästät moisen roskaläjän kotiisi?
Vierailija kirjoitti:
Flunssa vai ihanko ebola?
Minä jotenkin vierastan niitä hivistelijöitä, kun ne usein käyttäytyy kuin olisivat niitä parempia ihmisiä. Ovat käyneet Pietarit ja Pattayat ja niin ollaan maailmankansalaista että.
Teidän suvussa on taidettu olla sisäsiittoisia jo useamman sukupolven ajan? Sillä on vaikea keksiä, miten muuten tulee noin älyllisesti vajaaksi.