Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhrua raskaana ollessa! Keskenmeno??

24.03.2006 |

Plussasin haalealla, mutta selkeällä viivalla muutama päivä sitten.

Eilen tuli pyyhkiessä punertavan ruskeaa tuhrua ja loppui. Illalla särki selkää. Nyt tänään ihan hitusen rusehtavaa pyyhkiessä. Yhtään ei siteeseen asti.

Huolissani kuitenkin olen ja varma eilen , että kesken menee.

Tänään päätin uudelleen testata samalla merkillä koittaakseni, että onko raskaus jatkunut(viiva tummentunut) vai hcg laskussa tai pysynyt samana.

Viiva on tosiaan vahvistunut melkolailla, vaikka en edes pitkään ollut pissimättä.

Voisinko tästä ajatella vuodon olevan kenties sittenkin harmitonta?Hcg nousussa?

Alavatsatuntemuksia tähän ei liity.

Seurailen tilannetta vielä ja jos ei vuoda paljoa niin testaan muutaman pvän kuluttua uudelleen.

Only1 rv4+3 (arvio)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto/tuhru alussa ei välttämättä ollenkaan tarkoita keskenmenoa. Mullakin alussa tuli ihan pientä tuhrua ja se sitten loppui omia aikojaan kun oli kestänyt pari päivää. Et älä vielä hätäänny! otahan rennosti nyt äläkä hirveästi rasita itseäsi! Pidän sulle peukkuja, että vauveli pysyy matkassa mukana! :)

terveisin Alisa 11+3

Vierailija
2/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolta! Tuo on ihan tavallista! Niin kauan kun vuoto on niukkaa ja ruskehtavaa/vaaleata, ei tarvitse olla huolissaan. Asia on toinen, jos se muuttuu selkeästi veriseksi ja runsaaksi.

Mulla on ollut tuhruttelua molemmissa raskauksissa ja hyvin on mennyt. Ja se on vieläpä kestänyt useamman viikon! Ei se ihan jokapäiväistä ole ollut, mutta aina parin kolmen päivän välein tullut jotain.

Onnea matkaan!!

-Tua rv14+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolissani, ainakaan oman kokemukseni mukaan. Joillain naisillahan tulee parit kuukautisetkin raskauden aikana. Itselläni oli viikon verran tossa rv 10 tienoilla veristä melko runsasta vuotoa. Olin jo osastollakin yhden yön kun mahaan sattu. olin ihan varma keskenmenosta. Mutta niin vaan vuoto loppu ja elävä sikiö löytyi. Vuodon jälkeen on ollut ruskeaa tuhruttelu vuotoa parin viikon verran. Ilmeissti hyytymät valu pois. Kuitenkin sikiö on pysynyt menossa mukana ainakin tähän asti. Nyt rv17 ja just neuvolassa syke ja liikkeet tuntui.

Vierailija
4/6 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaikka kuinka olisi ruskeaakin. En halua pelotella mutta oma kokemukseni oli ikävempi, kahden viikon pääasiassa ruskean vuodon jälkeen todettiin tuulimuna. Eli vuodon ei tarvitse aina olla runsasta ja veristä että se merkkais jotain pahaa.

Toivon todella ettei sinun kohdallasi ole kyse mistään ikävästä!

Vierailija
5/6 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin töissä ollessani...joudun liikkumaan tosi paljon (postinjakaja) .

Kävin toissa päivänä ultrassa ja siellä se vauva köllötteli ja sykekin löyty.rv. 10+5. Mulle sanottiin siellä,että pieni tuhru vuoto on ihan normaalia,jos kipua ei ole.

Tosin viime vuoden puolella koin keskenmenon ja oli pelkkää tuhrua eikä ollut kipua.Oireet vain loppui kuin seinään.7+ viikoilla meni kesken.

Ja sen kyllä itse aavistinkin,ettei kaikki ole kunnossa.

Pidän peukkuja sinulle,että kaikki menee hyvin!

Vierailija
6/6 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo alkaa olemaan jo rauhallisempi. Raskausoireita on sen verran paljon ja voimakkaasti, että uskon kaiken olevan ok.

Mitään ei tullut enään tänään, enkä yhtään rauhallisemmin ole ottanut (siivonnut, ollut kaupungilla ostoksilla, ruokakassien kantamiset...)eli ihan normaalia elämää olen viettänyt.

Missään vaiheessa ei siis tullut tippaakaan siteeseen, mutta toki tämä sen verran vaikutti etten raskaudesta ainakaan kovin avoimesti täsä vaiheessa ilmoittele kenellekään. Vasta kun näkee ultrassa kaiken olevan ok (toivottavasti).

Mariposa: Juu, onhan se näinkin ja silläpä säikähdinkin kun itsellä on tosiaan kokemusta 2 tuulimunaraskaudesta, jotka on kaavittu rv9. Silloin oli vaan se ero, että raskausoireet puuttui kokonaan.Tosin eihän sekään mikään mittari ole siitä, että kuinka asiat mahassa on. Nyt vaan pitää toivoa parasta. :)

Only1