Uusi miestuttavuus ei ole kiinnostunut
Tapasin uuden miehen, ja meillä synkkaa tosi hyvin, kummankin mielestä. Pystymme olemaan omia itsiämme toistemme seurassa jne. Kuitenkin puhuimme siitä, että mitä kumpikin haluaa, ja hän sanoi, ettei etsi suhdetta. Vaan haluaa jatkaa tapailua mutta ei siinä mielessä että mitään syvempää kehittyisi.
En usko tätä. Jos synkkaa tosi hyvin, niin miksi ei haluaisi tutustua syvemmin? Syytän tästä itseäni: olen ollut miehen luona yötä ja en ole jaksanut mennä esim suihkuun pesemään hiuksia ja meikkejä, ja aamulla sitten olen näyttänyt aivan järkyttävältä. Tämän takia varmaankaan hän ei halua suhdetta kanssani.
Kommentit (9)
Joskus sitä vain haluaa kevyemmän suhteen, jossa ei integroida kahta elämää yhteen vaan nautitaan toisen seurasta. Olen itse juuri tällaisessa tilanteessa, ja voin vakuuttaa, ettei millään meikkien pesemisellä muuteta sitä, mitä tällä hetkellä haluan ja kaipaan ihmissuhteilta. :)
Kuule, usko miestä äläkä rakenna pilvilinnoja: hän haluaa panosuhteen. Nämä on erittäin yleisiä aikuisilla.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä vain haluaa kevyemmän suhteen, jossa ei integroida kahta elämää yhteen vaan nautitaan toisen seurasta. Olen itse juuri tällaisessa tilanteessa, ja voin vakuuttaa, ettei millään meikkien pesemisellä muuteta sitä, mitä tällä hetkellä haluan ja kaipaan ihmissuhteilta. :)
Joopa joo...ei siihen tarvita kuin oikea ihminen kuka sytyttää täysin liekkeihin, niin johan muuttuu ääni kellossa seurustelun suhteen.
Onko ap tässä virittelemässä itsepetosta, että mies sittenkin kuitenkin haluaa muuta, kunhan vain oikein sieluaan tutkiskelee?
Joko ihminen on rakastunut, tai ei ole. Jos on, haluaa olla sitoutunut. Jos ei ole, ei meikeillä ole merkitystä.
eikö jännämiehen pakarat liiku ylös alaisin?
Evoluution, lajin säilymisen kannalta, on ollut hyödyllistä, että naisista on kehittynyt typeriä tai ainakin hyväuskoisia miehen tarpeiden spermaviemäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo...ei siihen tarvita kuin oikea ihminen kuka sytyttää täysin liekkeihin, niin johan muuttuu ääni kellossa seurustelun suhteen.
En ole niin nopeasti rakastuvaa tyyppiä, että tuollainen olisi minulle ongelma. Kaikki pitkät ihmissuhteeni ovat vaatineet pitkää lämmittelyä. Minulle myös se, mitä haluan elämältä, tulee aina ennen tunteita.
En usko, että meikkien pesemättömyydellä ym. vastaavilla asioilla on tekemistä asian kanssa. Mies ei ole kokenut ns. kolahdusta kanssasi. Mies ihastuu melko nopeasti jos ihastuu. Tyyppi varmasti tykkää susta muttei tarpeeksi. Seurusteluun vaaditaan niin palavat tunteet..