Olen ihastunut itseäni 45 v. vanhempaan mieheen. Onko se väärin?
En ole koskaan pitänyt vanhemmista miehistä ja nyt on päässyt käymään näin. Itse asiassa en ole ollut muutamaan vuoteen ihastunut keneenkään.
Ei tästä mitään "juttua" kehity, koska en milloinkaan tee miehiä kohtaan aloitteita eikä mies ole ihastunut minuun.
Mutta jos kehittyy, niin lupaan tulla kertomaan tänne. :D
Kommentit (14)
Ei väärin, mutta hölmöä. Kohta oot omaishoitaja.
Aika pitkä matka on pelkästä ihastuksen tunteesta omaishoitajuuteen...
Onneksi mulle ei varmaan pääse käymään noin, mies olisi 100v.
On kauhean väärin että sä olet niin hölmö ja epäitsenäinen että sun pitää täältä kysyä onko se, tämä tai tuo väärin.
Mä vaan en käsitä tätä uusavuttomuuden ja aivottomuuden määrää...Koittakaa nyt ihmiset miettiä omalla järjellä, kyse on teidän omasta elämästänne joten noin "onko väärin"-aloitukset vois jättää kokonaan kirjoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mulle ei varmaan pääse käymään noin, mies olisi 100v.
Veikkaan että miljardiomaisuus tekisi satavuotiaasta papparaisesta sinunkin silmissäsi charmantin haluttavan kokeneen herrasmiehen...
Vierailija kirjoitti:
On kauhean väärin että sä olet niin hölmö ja epäitsenäinen että sun pitää täältä kysyä onko se, tämä tai tuo väärin.
Mä vaan en käsitä tätä uusavuttomuuden ja aivottomuuden määrää...Koittakaa nyt ihmiset miettiä omalla järjellä, kyse on teidän omasta elämästänne joten noin "onko väärin"-aloitukset vois jättää kokonaan kirjoittamatta.
On kauhean väärin, että sinä olet noin liikaherkkä ja itseesi ottava, että annat jonkin provosoivan sanavalinnan mennä tuolla tavalla tunteisiin.
En tiedä onko mies rikas vai ei. Emme ole tavanneet missään miljonäärien klubilla.
Kun katson häntä, hän näyttää silmissäni nuoremmalta kuin monet ikäiseni miehet. Ja kyllä, kyseinen mies on jo todella iäkäs. En tarkoita kirjaimellisesti nuoremmalta, tämä siis tiedoksi kaikille joilla on taipumusta tulkita tänne kirjoitettuja asioita kirjaimellisesti. Minä vain näen hänet sellaisena kuin hän on todennäköisesti ollut joskus. Ap
Miksi naiset aina olettavat, että jokaista miestä kiinnostaa joku itseään 45 vuotta nuorempi nainen ja alkavat siksi äkkiä varoitella "omaishoitajuudesta" (aina muuten samat argumentit)?
Ei vitussa kiinnosta.
Tuollainenhan näyttäytyy ihan lapsena vielä "normaalin" miehen mielestä. Vaikka olisi inhimillisempikin ikäero, esim. 20 vuotta.
Ihastu ihan rauhassa vaan. On eri asia ihastua kuin se, mihin käytännön toimiin sen annat itseäsi viedä.
No niiiiiin myönnän sen ny iha suoraa, olen ihastunut erääseen naiseen, olen itse siis nainen. Hän on itseäni 39 vuotta vanhempi... mulla se on vielä pahempaa, koska en ole ajatellutkaan itseäni biseksuaalina, enkä ole kertonut sitä vanhemmilleni että olen ihastunut häneen...
No niiiiiin myönnän sen ny iha suoraa, olen ihastunut erääseen naiseen, olen itse siis nainen. Hän on itseäni 39 vuotta vanhempi... mulla se on vielä pahempaa, koska en ole ajatellutkaan itseäni biseksuaalina, enkä ole kertonut sitä vanhemmilleni että olen ihastunut häneen... ja hän kyllä vaikuttaa paljo paljon nuoremmalta! Hän vaikuttaa itseäni noin 10-20 vuotta vanhemmalta, ja en tosiankaan tiedä, etä onko se väärin.. eikö ikä ole vain numero? MUTTA! Se nainen ei ole tuttuni, vaan julkkis, eli hän on julkkisihastukseni
No, se on askel oikeaan suuntaan, Erika.
M