Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.04.2017 |

Jee!

Kommentit (1715)

Vierailija
1381/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler warning:

Kun tanssivat omien voimabiisiensä tahtiin, niin kuulinko oikein, oliko Olli valinnut omaa tuotantoaan..? 😂

Alkujaan Irwin Goodmanin kappale. Kai se voi olla tärkeä kappale, vaikka on itse coveroinutkin. Ehkä orkkis oli väärältä levy-yhtiöltä, eikä voitu esittää ohjelmassa.

Vierailija
1382/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurakin olisi toivonut, että joku esittäisi omatekemän kappaleen. Ei vain vetänyt siitä suurta draamaa. Pieni kuitti tuli kyllä Petran suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran päivän aktiviteeteista: Mua olis kiinnostanut kuulla enemmän mitä kirjoittivat kolmeen A4:siinsa ja mitkä itselleen tärkeät kappaleet kukin valitsi. Tanssia oli myös mukava katsoa :)

Vierailija
1384/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurakin olisi toivonut, että joku esittäisi omatekemän kappaleen. Ei vain vetänyt siitä suurta draamaa. Pieni kuitti tuli kyllä Petran suuntaan.

Jep, harmi, ettei kukaan valinnut Lauran omaa biisiä, mutta en kyllä itse nähnyt tuossa minkäänlaista kuittailua Petran suuntaan.

Vierailija
1385/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler warning:

Kun tanssivat omien voimabiisiensä tahtiin, niin kuulinko oikein, oliko Olli valinnut omaa tuotantoaan..? 😂

Alkujaan Irwin Goodmanin kappale. Kai se voi olla tärkeä kappale, vaikka on itse coveroinutkin. Ehkä orkkis oli väärältä levy-yhtiöltä, eikä voitu esittää ohjelmassa.

Ok. Silti kuulosti mun korvaan vähän hassulta. Muut valitsi "minkä ottaisit autiolle saarelle" -biiseikseen toisten artistien kappaleita ja sitten kun tuli Ollin biisin vuoro niin sieltä kajahti oma ääni :)

Vierailija
1386/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kuvani Laurasta muuttui positiiviseksi sarjaa seuratessa. Ennen pidin häntä tylynä diivana. Nyt vaikuttaa ihan mukavalta ja suht maanläheiseltä.

Vierailija
1387/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkittävä spoileri Lauran jaksosta!

Siveyden sipuli, Robin, sanoi saaneensa synttärilahjaksi barbaran :D

Oliko oikeen toivonut? 

No mitäpä luulet? Eiköhän tuo ollut bändikavereilta ihan huumorilahja.

Pitää olla et selviää pitkät keikkareissut kunnialla

Vierailija
1388/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Petra ei vaan ole hyvä laulamaan. Ääni ei riitä ja laulaminen kuulostaa todella vaikealta vääntämiseltä ja paikoin epävireiseltä. Petran tekemistä biisien versioista osa on ollut hyviäkin muuten, mutta ei kestä kuunnella kun se rääkyminen tekee pahaa. Täst Samun päivän biisistä en kyl tykänny yhtään. Mun mielestä muut on kyllä osottanut hyvin miks on tuolla ja Petrakin oli hyvä tiktak aikoinaan, mutta vain elämässä ei ole kyllä yltänyt lähellekään muiden tasoja. Siellä on artisteja ja karaokelaulaja tasoinen Petra joka ei osaa arvioida realiasesti äänialaansa ja kykyjään. :(

Vierailija
1389/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko oikeen toivonut? 

No siinä tapauksessa tuo eka kommentti on vähän hassu. Olisi merkittävä spoileri, että siveyden sipulina tunnettu Robin olisi toivonut kavereiltaan barbaraa lahjaksi. 

Vierailija
1390/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko oikeen toivonut? 

No siinä tapauksessa tuo eka kommentti on vähän hassu. Olisi merkittävä spoileri, että siveyden sipulina tunnettu Robin olisi toivonut kavereiltaan barbaraa lahjaksi. 

Ehkä se merkittävä spoileri oli sarkasmia :)

Vierailija
1391/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää täs mietin et kuka ei ollut laulamassa yhdessäkään duuossa? Ku Samuhan oli x2, nii joku ei sit ollu kertaakaan. En nyt osaa ajatella et kuka...

Vierailija
1392/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää täs mietin et kuka ei ollut laulamassa yhdessäkään duuossa? Ku Samuhan oli x2, nii joku ei sit ollu kertaakaan. En nyt osaa ajatella et kuka...

Olli..

Vierailija
1393/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää jatkuva muiden artistien Ollin pilkkaus, etenkin kun Olli on ainoa näistä henkilöistä joilla on karismaa. Ilmeisesti jo aina pilkattua voi vähän pilkata lisää.. "emmä tykkää oikein Yöstä... No onhan toi Ollikin ihan ok.." Jne.

Irinaa olen pitänyt aina sympaattisena, vaikka musiikista en pidä. Nyt tulee Irinasta ilmi ihme "ylimielisyys": "ei toi Yö iske... Suututti kun mun musiikkia sanottiin iskelmäksi... Kun se iskelmä oli aikaisemmin sellaista huonoa ja halpaa". Ei pahalla, mutta Mielummin kuuntelen Kake Randelunia kuin Irinaa. No, onneksi hänellä on ne omat faninsa, mutta paluu maan pinnalle kiitos.

Vierailija
1394/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitokainen12345 kirjoitti:

Ärsyttää jatkuva muiden artistien Ollin pilkkaus, etenkin kun Olli on ainoa näistä henkilöistä joilla on karismaa. Ilmeisesti jo aina pilkattua voi vähän pilkata lisää.. "emmä tykkää oikein Yöstä... No onhan toi Ollikin ihan ok.." Jne.

Irinaa olen pitänyt aina sympaattisena, vaikka musiikista en pidä. Nyt tulee Irinasta ilmi ihme "ylimielisyys": "ei toi Yö iske... Suututti kun mun musiikkia sanottiin iskelmäksi... Kun se iskelmä oli aikaisemmin sellaista huonoa ja halpaa". Ei pahalla, mutta Mielummin kuuntelen Kake Randelunia kuin Irinaa. No, onneksi hänellä on ne omat faninsa, mutta paluu maan pinnalle kiitos.

Hohhoijaa. Odotas mitä se Olli sanoo esim Lauran tuotannosta ensi jaksossa. Nikkeä ovat sanoneet myös vähän epäilleensä mikä tämä oikeen on miehiään ennen kuin tapasivat.

Vierailija
1395/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se köntsät ollien "autiosaari" biisi oli?

Vierailija
1396/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä loukkaannu toisen puolesta. Artistit varmasti ymmärtävät, ettei kaikki diggaa kaikesta, eikä loukkaannu siitä. Parempihan se on olla rehellinen ja sanoa ettei kuulu omiin suosikkeihin, eikä ole sen enempää perehtynyt, kuin esittää että ois koko ikänsä fanittanut jotain mitä ei ole. 

Ja mitä Ollin karismaan tulee niin... en tiedä. Livenä en enää ikinä menis yötä katsomaaan, se on yhdellä sanalla sanottuna kamalaa livenä. Radiossa yks biisi menee sillon tällöin, mut ei todellakaan kuulu mun soittolistalle se. 

Vierailija
1397/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monethan sano jännittäneensä Ollia eniten, mikä nyt on ihan ymmärrettävää. Mut ei mun mielestä tuolla kukaan ole pilkannu Ollia tai Yötä silla tosissaan.

Olli on musta lopem ihan hauska tyyppi, aina nii tosissaan messissä :'D

Vierailija
1398/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Odotas mitä se Olli sanoo esim Lauran tuotannosta ensi jaksossa. Nikkeä ovat sanoneet myös vähän epäilleensä mikä tämä oikeen on miehiään ennen kuin tapasivat.

Mielestäni Olli on vain rehellisen suora, vähän sellanen liikuttava "hölmöläinen", joka sanoo kerrasta mielipiteensä. Muut taas jauhavat ja jaarittelevat esim Ollin pilkkaamisessa ja vähättelyssä. Olen kyllä samaa mieltä, että Ollin kommentti Nikestä oli outo. Ei se tapa kommentoida vaan se, että oli saanut Nikestä aikaisemmin huonon vaikutelman.

Vierailija
1399/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Olli on vain rehellisen suora, vähän sellanen liikuttava "hölmöläinen", joka sanoo kerrasta mielipiteensä. Muut taas jauhavat ja jaarittelevat esim Ollin pilkkaamisessa ja vähättelyssä. Olen kyllä samaa mieltä, että Ollin kommentti Nikestä oli outo. Ei se tapa kommentoida vaan se, että oli saanut Nikestä aikaisemmin huonon vaikutelman.

Vierailija
1400/1715 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä silmiäni usko en

kun se Olli teki sen

täydellisen kakkapökäleen

Mä sivuosaan pelkkään jäin

kun se narsku päästi yllättäin

täydellisen kakkapökäleen

Woo-oo-oo Köntsä-Olli , Jee

Woo-oo-oo Köntsä-Olli, Jeeeee!