Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2017 OFFICIAL

Vierailija
21.04.2017 |

Jee!

Kommentit (1715)

Vierailija
401/1715 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä Ollin päivässä (katson uusintaa) onnistui kaikki muut paitsi Petra. No, ymmärrän toisaalta, ei ole varmaankaan esiintynyt paljoakaan moneen vuoteen ja sen huomasi äänestäkin. Toivottavasti seuraavat esiintymiset menee paremmin..

Samaa mieltä. Petra kuulosti ihan eriltä kuin Tik Takin aikoina ja se vähän yllätti. Tai tottakai naisillakin äänen sävy muuttuu iän myötä, mutta ajattelin laulutekniikan säilyvän. Ollin jaksossa Petran lauluääni kuulosti jotenkin vaisulta, tukkoiselta. En tiedä johtuiko treenin tai äänenavauksen puutteesta vai jännityksestä. Mutta Petra on silti aivan ihana. Sympaattinen, tunteellinen ja karismaattinen. Tykkäsin ihan hirveän paljon Petran päivästä.

Vierailija
402/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin melkee koko kauden katsomatta, ku haittas niin paljo kuvauspaikan vaihto ja esitysajankohta. Mut tuli nyt sitte vapaapäivän kunniaksi katottua Ollin päivä Ruudusta.

Musta ihan hyvä avausjaksoksi, vaikka varmaa kestää vähä aikaa tottua et maisemat on erit mitkä ennen. Mut porukka on mun mielestä ihan kiva,tai vaikka en hlö. Kohtasesti kaikista artisteista niin tykkää, niin tuolla porukassa vaikuttaa ihan kivalta kaikki :)

Samu näyttäs pitävän koko porukan kasassa, kivan oloinen kaveri. Musta kaikki vedotkin oli yllättävän hyviä, Nikke Ankara, tuntematon minulle aikaisemmin, oli kyllä koskettava ja jotenki osasi tuoda itsesyään sympaattisen ja taiteellisen näkökulman. Hänen vetonsa myös oli mun mielesyä yllättän hyvä!

Samun joutsenlaulu oli kans kiva, Samulla on kyllä ihana ääni, niin puhuessa kuin laulaessa.

Naisista Lauran veto oli kyllä hienoin, Petran ka Irinan vedot jäi jotenki kaukaisemmaksi minulle. Mutta ei silti huonoja ollenkaan.

Robinin veto oli kyllä aika yllättävä, vaikka jotain tämän suuntasta odotinkin. Aluksi kesti vähän tottua näin erilaiseen versioon, mutta todella hyvä se kuitenkin oli! Ja Robin on kyllä äärettömän taitava ja karismaattinen ikäisekseen. Vaatii ihan hirveetä itsevarmuutta ja rohkeutta lähtee Ollin edessä vetämään noin suurta kappaletta, noin nuorena vielä. Ite tässä alkaa mieyttimään et mitä sitä on itse tehnyt tuon ikäisenä... Ei voi ku nostaa hattua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Nikke ees mitenkään erityisen lyhyt, muut miehet vaan on niin pitkiä et se näyttää heidän rinnalla ihan tapilta..

Vierailija
404/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli viikon paras kappale kilpailussa voi voittaa miniristeilyn valitsemansa artistin keikalle. Lauran kohdalla lukee että EI fanitapaamista, muiden artisiten kohdalla fanitapaaminen kuuluu palkintoon. Kertonee aika paljon tuosta laurasta!

Varmaan ruksinut johonkin lappuun sen kummemin aattelematta, että ei kyllä mitään tapaamisia, ja sitten tämä tieto mainitaankin julkisesti :D

Vierailija
405/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin toivon, että Samulle selviää, että Jaccara todellakin on hoitopöytä, kyl Robin tiesi :D

Robinin ja Samun juttuja on kyllä hauska seurata. :)

Vierailija
406/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin toivon, että Samulle selviää, että Jaccara todellakin on hoitopöytä, kyl Robin tiesi :D

Robinin ja Samun juttuja on kyllä hauska seurata. :)

Juu en varsinaisesti ihmettele, että Robin pääty Samun managerointitalliin tämän jälkeen :) Vähän samanlaista leikittelevää kemiaa heillä mitä Robinilla oli aiemmin Jimi Constantinen kanssa (tuotti siis Robinia uran alussa ja oli keikkamanageri).

Vierailija
407/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on otsikoitu näin vaikkei edes ollut Robinin kommentti.. Iltapäivälehdet osaa :D Lauran esityksestä Petran jaksossa siis kyse.

http://www.is.fi/vainelamaa/art-2000005184635.html

Vierailija
408/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tossa Robinissa on, kun suuri osa naisista rakastaa ja miehet taas vähättelee suureksi osaksi. Kummat on oikeassa? :D

Vierailija
409/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on otsikoitu näin vaikkei edes ollut Robinin kommentti.. Iltapäivälehdet osaa :D Lauran esityksestä Petran jaksossa siis kyse.

No nyt kyllä repesin tuolle otsikolle :D

Raukka Robin...

Mua ehkä jopa vähä vaivaannuttu tuo esitys, vaikka Laurahan veti ihan hyvin. Mut jotenki itelle tuli vähä sellanen olo et meni vähä överiksi. No en varmaan ymmärrä, kun olen nainen

Vierailija
410/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kyllä repesin tuolle otsikolle :D

Raukka Robin...

Mua ehkä jopa vähä vaivaannuttu tuo esitys, vaikka Laurahan veti ihan hyvin. Mut jotenki itelle tuli vähä sellanen olo et meni vähä överiksi. No en varmaan ymmärrä, kun olen nainen

Mun mielestä Laura vaikutti itekin vähän vaivautuneelta, että oliko tämä nyt paras idea tähän kohtaan xD

Vierailija
411/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tossa Robinissa on, kun suuri osa naisista rakastaa ja miehet taas vähättelee suureksi osaksi. Kummat on oikeassa? :D

Naiset on oikeessa 8)

Ei mut, musta tuntuu et niitä vähätteleviäkin miehiä on kokoajan vähemmän...

Vierailija
412/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on hirveet ennakkoluulot. Ei olla päästy vieläkään pikkupoika Robinista yli. Ja ei kaikkien tarvi ollakaan omaan makuun, mutta tuntuu, että montaa miestä ärsyttää juuri naispuolisten ihailu,hyvä ulkonäkö ja kaunis ääni. Robin ei ole kai sellainen äijä, johon samaistua. On liian "täydellinen pakkaus". Tiedän kuitenkin useammankin miehen, jotka on livenä nähtyään joutuneet myöntämään, että jätkä on aika hyvä esiintyjä oikeastaan eikä mikään pelkkä muovinen tuote.

Vierailija
413/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oliskin mielenkiintosta, jos joku miehistä vetäis tuolla naisia ajatellen yhtä viekoittelevan shown ku Laura. Kyllähän tuo Lauran ketkuttelu oli miehille enssijasesti.

Vierailija
414/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oliskin mielenkiintosta, jos joku miehistä vetäis tuolla naisia ajatellen yhtä viekoittelevan shown ku Laura. Kyllähän tuo Lauran ketkuttelu oli miehille enssijasesti.

Parkkosen Pete tais jäädä matkasta, joten jäänemme nuolemaan näppejämme. Robin taitaa olla nuori moiseen tuolla puumien keskellä, kahdella ei kroppa riitä ja Samulta nyt..en vaan pidä todennäköisenä :D

Vierailija
415/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samusta tulee mieleen eräs miespuolinen ystäväni, hän ei tarkoituksella yritä olla mitenkään hauska, mutta loistavan tilannetajun ja hyvien juttujen ansiosta, hän on yleensä aine se joka puhuu ja naurattaa muita :D

Vierailija
416/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas jotenkin myötähäpeää tuottava toi Lauran esitys. Lauloi kyllä hyvin mutta esitys oli vähän nolo.

Vierailija
417/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tuosta Lauran Särkynyt enkeli -versiosta. Jotenkin levollisen kaunis. Puhdasta laulua. Myös Robinin ja Samun versiot oli mun mieleen.

Mäkin tykkäsin tosi paljon tosta Lauran vedosta, hyvin laulettu, letkeä, keinuttaa väkisinkin. Lauralla oli Tori Spelling -lookki. ;)

Vierailija
418/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ainakin Samu ("huh mikä aura!" mantelisilmät lävistää!"), Nikke ("siit ei saa katsetta irti!") ja Olli hehkuttaa Robinia melkein enemmän kuin naiset.

Monet miehet on kenties ennakkoluuloisia Robinin laulutaidon suhteen tai sitten ovat vain itsestään niin epävarmoja, että mollaavat. Mun näkemyksen mukaan Robin on silti melko pidetty artisti niin miesten, naisten, lasten, nuorten, aikuisten kuin vanhustenkin keskuudessa.

Vierailija
419/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh puolessa viikossa Niken ja Robinin vetoja kuunneltu Spotifyssä kumpaakin puolisen miljoonaa kertaa :D

Vierailija
420/1715 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ainakin Samu ("huh mikä aura!" mantelisilmät lävistää!"), Nikke ("siit ei saa katsetta irti!") ja Olli hehkuttaa Robinia melkein enemmän kuin naiset.

Monet miehet on kenties ennakkoluuloisia Robinin laulutaidon suhteen tai sitten ovat vain itsestään niin epävarmoja, että mollaavat. Mun näkemyksen mukaan Robin on silti melko pidetty artisti niin miesten, naisten, lasten, nuorten, aikuisten kuin vanhustenkin keskuudessa.

No kait se vähä ärsyttää jos naiset hehkuttaa 18 vuotiasta pojankloppia heidän itsensä sijaan :D

Ja Robin on valitettavasti aika helppo kritiikin kohde, nuori kirkassääninen ja ei niin äijämäinen.

Ja jotkut ei ehkä vaan tykkää Robinin äänestä tai tavasta laulaa, eikä pakko ole tykätäkkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä