tykkäköhän se musta
okei, oon pistänyt tän kysymyksen tänne usein, mut haluisin kuulla teidän tän hetkisen mielipiteen: voisko mun ihastus kenties tykätä musta? pistän tähän asioita, mitkä on tapahtunut tässä lähiaikoina, niin voitte sanoa mielipiteenne:
muutama viikko sitten, kemiantunnilla (tähän väliin siis se, et mun ihastus on mun kemianpari) me tutkittiin alkoholeja. Me saatiin kaks alkoholia tutkittavaksi. Me tutkittiin se eka ilman mitään ongelmia (tai mun ihastus tutki, koska se on tosi hyvä kemiassa, kun taas mä en ymmärrä siitä mitään, joten mun ihastus hoitaa aina kaikki käytännön jutut. Sitten me alettiin tutkia sitä toista alkoholia. Mun ihastus avas sen pullon korkin ja se oliki erillainen kuin se aikasempi. Siinä oli joku muovinen välikorkki ja sitte mun ihastus kysy multa: "mitehän tätä ajetaan?" "Emmää tiiä", mä vaan vastasin ja me naurettiin siinä sitte yhesä. Sitte meiän piti tutkia et syttyykö se alkoholi palamaan. Me mentiin semmosen minkälie vetokaapin luo ja mun ihastus koetti sytyttää sen liekin. Sitte se katto mua ja hymyili mulle ja mä hymyilin sille :3
Sitte kerran ku me oltiin meiän yhen luokan oven edessä oottamassa et me päästään tunnille, mä seisoin oven vieressä ja mun ihastus ja sen kaverit oli sen oven toisella puolella. mä tein siinä jotaki kännykällä, kunnes mä yhtäkkiä huomaan et mun ihastus on tullu siihen mun viereen ehkä puolen metkin päähän. se ei sanonu mitään. se vaan oli siinä hetken ja sitte meni takas kavereittensa luo.
sitte viime viikolla meillä oli enkuntunti ja mun ihastus on viime aikoina istunu monesti mun edessä olevalle paikalla, vaikka sen paikka ei oikeesti oo siinä. mun ihastus on välillä joittenkin mielestä ehkä vähän outo, mut mun mielestä se on vaan hauskaa, niin se sitte yhtäkkiä pyörähti sen tuolilla silleen 360 astetta. Sitte ku se oli siinä mun kohalla niin se vaan hymyili mulle ja sano semmosella höpsöllä äänellä: "Hei" mua nauratti se tilanne niin paljon, et en ees pystyny sanoon sille hei, vaan mä vaan nostin mun leukaa sillee tervehtivästi.
sitte tää seuraavakin juttu tapahtu enkuntunnilla. meiän sijainen alko vaihtaa meiän paikkoja ja jostain syystä se ei vaihtanut mun ja muutaman muun tyypin paikkaa, mut ei mun sitte tehnykään mieli vaihtaa paikkaa nimittäin: meiän sijainen sano sitte loppuvaiheilla mun ihastukselle "Luka, you sit behind Kirsti" (keksittyjä nimiä) sitten mä tajusin, et se paikka mihin mun ihastus päätyis, olis mun vieressä! kun mun ihastus tajus sen, se sano: "jes mä pääsen Jennan viereen!" (eli mun) sitten se istu siihen ja mua, niinku monia puitakin nauratti tää mun ihastuksen sanominen. sitte se sano mulle taas: "hei!" sillä samalla höpsöllä äänellä kuin aikaisemminkin. en taaskaan pystyny sanoon mitään vaan nostin taas leukaa.
sori ku tästä tuli tämmönen kauhea romaani, mut toivottavasti edes joku jaksaa lukea tän...
ja kiitos jo näin etukäteen jos jaksatte vielä laittaa jotain kommenttia asiasta (: