Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli, miten tästä voi koskaan selvitä?

Vierailija
21.04.2017 |

Mies jätti 9,5 yhteisen vuoden jälkeen. Ilmoitti 2 kuukautta sitten haluavansa erota, ja eron jälkeen olen lähinnä maannut sängyssä ja itkenyt (töissä toki joutunut käymään). Miehellä nyt jo uusi nainen löytynyt, mikä on vain pahentanut olotilaani, itse kun toivoin hänen vielä muuttavan mielensä ja palaavan kotiin. Olen 27-vuotias, ja tunnen elämäni olleen tässä. Kokemuksia, miten kukaan voi selvitä tällaisesta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne niin rakastellaan, se helpottaa. :p

Vierailija
2/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä että lapsia ei ollut, mutta oltiin sovittu että "saa tulla jos on tullakseen". Tunnen katkeruutta että jään todennäköisesti ilman lapsia, ja unelmieni mies on nyt jonkun toisen naisen kanssa perustamassa perhettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kertoa kokemuksia koska te olette maailman ensimmäinen pari joka eroaa pitkästä suhteesta. Kovasti jänskättää miten käy!

Vierailija
4/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Kai se on vaan se aika joka auttaa.

Vierailija
5/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä vielä että lapsia ei ollut, mutta oltiin sovittu että "saa tulla jos on tullakseen". Tunnen katkeruutta että jään todennäköisesti ilman lapsia, ja unelmieni mies on nyt jonkun toisen naisen kanssa perustamassa perhettä.

Hei, oot vasta 27. Ehdit vielä lapsia pyöräyttämään ison lauman.

Vierailija
6/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin jäät todennäköisesti ilman lapsia? Olet 27, elämä vielä edessä! Nyt hei pää pystyyn ja jatkat elämääsi, kyllä kaksi kuukautta märehtimistä on jo ihan tarpeeksi. Mies ei sinua ilmeisesti rakasta joten miten teidän suhde voisi enää toimia?

Kyllä sulle löytyy joku joka tahtoo sun kanssa sen perheen ja joka rakastaa sua tosissaan. Ei sitä tarvitse vielä tänään löytyä eikä ensi viikollakaan, mutta sitten kun olet valmis. Ja et tule olemaan valmis niin kauan kuin olet kiinni entisessä.

Vierailija
7/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedän että vuosia on vielä aikaa.. Eri asia onkin, että löydänkö niinä vuosina enää uutta miestä, jonka kanssa olisin valmis niin isoon päätökseen. Tuntuu pahalta, että ihminen jonka kanssa on kasvanut ja pysynyt yhdessä lähes 10 vuotta, hylkää yhtäkkiä täysin. ap

Vierailija
8/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, sulla on vielä kaikki edessä,oot vielä nuori. Kesän opettelet itseäsi ja itsenäisyyttä. Mietit mitä elämältä haluat ja teet mitä huvittaa. Ens vuonna sitten uutta matoa koukkuun ja perhettä perustamaan jos huvittaa. Nyt ei ketään rajoita sua :)

Vierailija
9/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kyllä ikäiseksesi kunnioitettavan pitkä parisuhde. - Itse en ollut samanikäisenä seurustellut vielä vuottakaan. 

Vierailija
10/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedän että vuosia on vielä aikaa.. Eri asia onkin, että löydänkö niinä vuosina enää uutta miestä, jonka kanssa olisin valmis niin isoon päätökseen. Tuntuu pahalta, että ihminen jonka kanssa on kasvanut ja pysynyt yhdessä lähes 10 vuotta, hylkää yhtäkkiä täysin. ap

Voi voisin kertoa tarinastasi huimasti pahempiakin versioita, ihan omakohtaisenkin. Katse eteenpäin, turha vanhassa vatvoa.

Vierailija
11/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan luottaa siihen, että elämä johdattaa sinut sinne, minne on tarkoituskin. Tämän oli tarkoitus käydä näin. Vaikka se nyt tuntuu ihan hirveältä ja tuntuu, ettet ikinä pääse yli - joskus vielä katselet tätäkin aikaa taaksepäin ja olet iloinen, että näin kävi, sillä se johdatti sinut sinne, missä olet.

Et todellakaan jää ilman lapsia, jos niitä haluat. Olet nuori, ekan lapsen hankkimiseen sinulla on aikaa n. 15 vuotta ja senkin jälkeen voi vielä adoptoida.

Ajattele nyt ennemmin niin, että elämässäsi on alkanut uusi ajanjakso ja tulevien lastesi isä on "tuolla jossain". Nyt on sinun tehtäväsi nousta sängystä ylös ja löytää hänet.

Selviät tästä!!!!

Vierailija
12/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lohduttaako mutta minä olin totaalikokematon vastakkaisen sukupuolen suhteen 28 vuotiaaksi asti. Olet aika pitkällä minun tilanteeseeni verrattuna.

Vierailija
13/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoisen 35-vuotiaana. Sinulla on vielä 8 vuotta siihen. Kyllä se siitä.

Vierailija
14/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jakaa omiakin kokemuksia, mielelläni kuulen muiden tarinoita miltä on tuntunut erota pitkästä suhteesta ja miten elämä on sen jälkeen jatkunut. Itsestä tosiaan nyt tuntuu siltä, että tämä oli tässä. Herään öisin ahdistukseen, syytän itseäni virheistä ja mietin mitä tein suhteessani väärin. Luulen että aloin vuosien saatossa pitämään miestäni itsestäänselvyytenä, minkä vuoksi hänen oli helppo jättää minut. Rakastan häntä edelleen valtavasti, enkä pysty hyväksymään että hän jätti minut vaikka olimme kihlautuessamme luvattu toisillemme olla loppuelämä yhdessä.

Vierailija
15/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloititte seurustelun liian nuorena ja se mikä on ollut hyvä kumppani 16-17 v ei ole enää aikuisella iällä. Nyt on syytä kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
16/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jätti minut 19 vuoden jälkeen. Hän oli ja on elämäni rakkaus. Kohta vuosi erosta. En tiedä miten tästä selviää. Antaisin neuvoja jos voisin.

Vierailija
17/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloititte seurustelun liian nuorena ja se mikä on ollut hyvä kumppani 16-17 v ei ole enää aikuisella iällä. Nyt on syytä kasvaa aikuiseksi.

Se on kyllä totta, että lukion ekalla ajattelin melko eri tavalla :) meidän suhteen aikana kävimme läpi useita kriisejä, mutta aina niistä selvittiin. Pysyimme yhdessä, vaikka asuinpaikkakunnat vaihtelivat molempien opiskelujen vuoksi, ja erilaiset kriisit hitsasivat meitä yhteen. Siksi en pystykään hyväksymään sitä että yhtäkkiä en kelpaakaan, kun olen ennen kelvannut. Jätetyksi tuleminen tuntuu oikeasti maailmanlopulta. Nyt vasta huomaan, että olen 16-vuotiaasta saakka rakentanut elämäni mieheni "varaan", toisaalta onko se ihmekään, jos itse ajattelee pysyä loppuelämän yhdessä.. ap

Vierailija
18/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni jätti minut 19 vuoden jälkeen. Hän oli ja on elämäni rakkaus. Kohta vuosi erosta. En tiedä miten tästä selviää. Antaisin neuvoja jos voisin.

Toivon sinulle voimia. Haluatko kertoa eron syistä? Olen myös sitä mieltä, että mieheni oli elämäni rakkaus, "se oikea". Nyt se elämäni rakkaus on viettämässä viikonloppua uuden tyttöystävänsä luona.

Kiitos kommenteistanne. Mulla ei oikein ole tosi läheisiä ystäviä joille viitsisin avautua, joten puran nyt sitten tänne :)

Vierailija
19/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tullut lapsia. Sukulaistyttö meni nuoruudenrakastetun kans naimisiin ja olivat olleet yhdessä yli 10v kun mies ihastui vieraaseen ja liitto loppui siihen. Me olimme ihmetelleet kun lapsia ei heille syntynyt mutta eron tullessa oli hyvä ettei lapsia ollut. Nainenkin tapasi sitten uuden miehen kun oli erosta toipunut ja nyt heillä on kaksi lasta. Elämä on ihmeellistä. Joskus kemiat estävät lasten saannin ja kun oikea tulee kohdalle niin onnistuu. Voimia sinulle ja varmaan kohtaat vielä elämäsi miehen ja saat lapsiakin !

Vierailija
20/24 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä noin nuorella on jo noin pitkä suhde takana. En ymmärrä tuollaisia ihmisiä, jotka kumppanin kanssa kasvavat rinta rinnan yhdessä aikuiseksi. Ei saatana.