Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on 300 pulloa erilaisia alkoholijuomia baarikaapissa

Vierailija
21.04.2017 |

Elämä on mahtavaa, sillon kun on rahaa

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snobeilu kirvelee silmiä. Linkatkaa tutkimus, jossa ihmiset erottiat viinejä maun perusteella tehokkaasti. Tällaisista asioista todellakin tehdään tutkimuksia.

Vierailija
22/33 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin satoja tuhansia pulloja ympäri suomea kaupan hyllyillä. Ei tarvii ku vaan hakea sieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, vanhat juopot kilpailee kuka on juopoin..😖😖

En ole koskaan tavannut juoppoa, jolla olisi viinavarasto. Päinvastoin, niillä on yleensä viinat loppu.

Mutta joo, meillä on jotakuinkin samanlainen viinavarasto kuin ap:lla. Viinejä 150-200 pulloa ja väkeviä saman verran. Juhlia pidetään useamman kerran vuodessa ja lahjaksikin noita on kiva antaa.

Vierailija
24/33 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa säilyttää juomat hyvin, koska muuten ne menevät pilalle.

Vierailija
25/33 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso se kaappi oikein on?

Vierailija
26/33 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on ehkä 100. Matkoilta tulee tuotua ja joskus saadaan lahjaksi mutta ei meillä liiku kuin viinit. Osa niistäkin on säilytettäviä. Onpa siellä pari pulloa jotka kuopus sai eräältä kuuluisalta konjakkitilalta omistajilta lahjaksi ja vähintään 18v saakka säilytettäviksi.

Eipä tuossa ole mitään ihmeellistä, ystäväpiirissä monta paria joilla on vähintään saman verran. Onhan se kiva että on tarjottavaa kun tulee vieraita.

nro 6:lle tiedoksi - kirkkaat viinat (viski, konjakki, grappa, gin jne) ei väljähdy:)

Vierailija
27/33 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pelkää, että tulee lasinmakua?

Vierailija
28/33 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jääkaappi niin täynnä kaljaa, ettei edes HK:n sininen mahdu sekaan.

Vierailija
29/33 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sijoittaisin rahojani johonkin tuottavampaan kuin 300 viinapulloon. Onko nyt hienoa kun on koti täynnä alkoholia? Ja baarikaappi?? Onko ihmisillä kotona jotain baarikaappeja? Hyi h*lvetti mitä wt- ja alkkistouhua.

Vierailija
30/33 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten 300 pulloa viinaa ja "on rahaa" liittyvät toisiinsa?

Vierailija
31/33 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei keskity. Tykkään keräillä erilaisia juomia ja toki juodakin niitä ja tarjoilla illanistujaisissa.

AP

Taidat olla Miksun baarista oppia ottanut wt joka luulee viinapullojen olevan jotenkin cool :-D

Vierailija
32/33 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten 300 pulloa viinaa ja "on rahaa" liittyvät toisiinsa?

Ne on toisensa poissulkevia.

Jos on viinaa niin ei oo rahaa. Toisaalta voi ottaa vitutukseen.

Vierailija
33/33 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin keväällä varautujilta, että viina on sotatilanteessa käypää valuuttaa. Koska en juo, niin olen ostanut pari pulloa kuukaudessa kaappiin säilöön. Siis väkeviä, siilä oluesta en tykkää ja. viineistä en ymmärrä mitään, eikä minulla ole paikkaa, missä niitä säilyttääkään. Seuraavaksi ostan jonkun brandyn tai konjakin. Vähän hävettää mennä paikalliseen, pienehköön Alkoon, koska alan varmasti olemaan tuttu näky. En kuitenkaan ala huutelemaan, että sotakassaahan minä kerään. Ja tämä on totta, kaapista löytyy jo kymmenkunta, avaamatonta viinapulloa rommista viskiin ja kirkkaista maustettuihin. Kavereille en kerro asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi