Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen mies on paras

Vierailija
21.04.2017 |

Olen viettänyt aikaa sukulaisteni luona maassa, jossa kulttuuri on hyvin erilainen, tarkemmin en halua kertoa mutta määrittelisin paikalliset latinoiksi. Vierailujen aikana ajatukseni on vahvistunut entisestään: minulle suomalainen mies.

Tämän vuoksi:
- Tällä minut nähdään ensi sijassa ihmisenä. Suomalaiset miehet eivät ole tunkemassa iholle, kommentoimassa ulkonäköäni ja ylipäätään määrittelemässä minua ensisijassa naiseksi. He osaavat kohdella minua kunnioittavasti, poislukien toki törpöt - mainitussa latinomaassa kaikki tuntuvat olevan niitä iholle änkeviä ja tunkeilevia tyyppejä.
- Saan olla aloitteellinen ilman kummempia ihmettelyjä. Tuolla sukulaisten asuinmaassa odotus on, että nainen on sata kertaa passiivisempi kuin mitä suomalaiset ovat.
- Parisuhteessa ollaan Suomessa myös todennäköisemmin kavereita kuin latinoympyröissä. Ei ole jyrkkiä rooleja. Ilman ystävyyttä en voisi olla parisuhteessa.
- Miehillä on täällä enemmän tilaa olla myös herkkiä ja sitä kautta tasaisen vahvoja. Muka-kova, todellisuudessa äärimmäisen hauras macho on vastenmielistä seuraa itselleni. Suomessa on toivottavasti tulevaisuudessa tilaa miehille olla vieläkin vapaammin mitä vain, pehmoja tai vähemmän pehmoja.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme