Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi venäläiset ovat niin usein rikollisia? Pitäisikö näille antaa oleskelulupaa maahamme? Tarpeeksi jo ongelmia muutenkin.
21.04.2017 |
Mitä mieltä olet?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Virolaiset ja venäläisten rikoksista ei saa puhua. Muuten menetetään halpa työvoima.