Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä normaalia (ihastumisesta) :O

Vierailija
21.04.2017 |

Menen ihan täysin sekaisin aina jo siitä, kun näen ihastukseni kuvan. Siis uuden kuvan, jota en ole aiemmin nähnyt. Miten joku ihminen voi saada toisen niin sekaisin??

Taustatietona, meillä on tapailusuhde ollut jo jonkin aikaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Toivon ja luulen.

Mulla sama juttu, mutta ilman minkäänmoista tapailusuhdetta. Voin kertoa, että tää on vähän paskempi homma.

Vierailija
2/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin käy näin uuden tapailumiehen kanssa. Hankalaa on se, että mies asuu toisessa maassa ja tapaamme seuraavan kerran vasta kesällä. Jouduimme sopimaan, että ei vaihdella enää kuvia, koska menen niin sekaisin saadessani uuden kuvan hänestä että tunnen voimakasta tarvetta purkaa tunnetilaani hänelle lähettämällä hehkutusviestejä whatsapissa. Hän sai niistä muutaman kerran sen käsityksen, että ovat aloite nettiseksiin, ja pettyi sitten kun sanoin että emme tunne tarpeeksi hyvin jotta voisin suostua siihen.. Nyt sitten vain kärvistellään ja odotellaan, milloin tapaamme uudelleen.  :/

Ole ap ikionnellinen, jos itse voit tapailla ihastustasi vapaasti!

Vierailija
4/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mulle käy noin edelleen kun näen mieheni ( uuden) kuvan. 16 vuoden jälkeen.

Tänäänkin aamupalapöydässä en meinannut saada silmiäni ukosta irti. Jep, raskaana ja kaikki taas ihanaa vaaleanpunaista höttöä ja kotona majailee maailman seksikkäin olento..;D

Vierailija
5/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen sellaiseen tilaan, että tekisi mieli ensin lähettää miljoona sydäntä miehelle ja sen jälkeen syödä koko puhelin :D Ap

Vierailija
6/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, vaikka yhdessä "jo" pari vuotta :)

Vierailija
7/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen sellaiseen tilaan, että tekisi mieli ensin lähettää miljoona sydäntä miehelle ja sen jälkeen syödä koko puhelin :D Ap

Haha, ihana kuvaus!

t. 3

Vierailija
8/8 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin aika sekaisin kun ihastukseni laittoi mulle viestiä :D