Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä synnynnäiset piirteet teitä ärsyttää ulkonäössänne?

Vierailija
21.04.2017 |

Minua ärsyttää koko pään ja kasvojen muoto, pottunenä, huulien muoto, silmien outo muoto ja pienuus, harvat ja haaleat kulmakarvat, helposti kuivuva ja herkkä iho, kalpeus ja persjalkaisuus.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää raskaat silmäluomet. Vaikka olen nuori, saavat ne silti mut näyttämään väsyneeltä ja ehkä vihaiseltakin. Tarkoitus on ne leikkauttaa heti kun on rahaa ja ikää.

Myös suuret sieraimet nenässä häiritsee sekä isot, oudon näköiset huulet.

Vierailija
22/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kaikki ei-synnynnäiset piirteet. Eiku..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääni muoto (pitkä ja todella kapea) ja typerän näköiset huulet. Meikillä ja hiuksilla yritän feikata, että naama olis jotenkin normaalin mallinen. Tarvitsis monta kirurgista operaatiota, että tästä paketista sais siedettävän.

Vierailija
24/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolaatuiset hiukset, silmäpussit ja leukaheltta ovat sukuvikoja. Mulla oli silmäpussit jo kolmekymppisenä.

Hiukset eivät iän myötä muuta kuin ohene ja harvene, silmäpussit paisuvat ja heltta venyy venymistään. Olen kuin isäni edesmenneen sisaren klooni.

Käsivarret ovat suhteessa muuhun vartaloon pitkähköt. Jos paitapusero tai takki on muuten OK ja istuu hyvin, niin hihat loppuvat kesken. Olen mielestäni tässä suhteessa kuin apina.

Vierailija
25/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Tähän ikään mennessä olen tottunut jokaiseen piirteeseeni.

Vierailija
26/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoppainen nenä. Edestä katsottuna vielä ihan ok, vaikkakin vähän liian iso. Sivusta katsottuna en pidä yhtään! Jotkut kehuvat sitä aristokraattiseksi, mutta itse ottaisin vaikka paljon parjatun suomalaisen pottunenän. Siinä ei ole mielestäni mitään vikaa! Lisäksi ärsyttää vaaleat kulmakarvat. Ripset onneksi ovat ihan mustat, hiukset keskiruskeat ja kaikki muut ihokarvat lähes mustia, mutta en ymmärrä miksi juuri kulmakarvani ovat ihan blondit!

Vierailija
27/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää raskaat silmäluomet. Vaikka olen nuori, saavat ne silti mut näyttämään väsyneeltä ja ehkä vihaiseltakin. Tarkoitus on ne leikkauttaa heti kun on rahaa ja ikää.

Myös suuret sieraimet nenässä häiritsee sekä isot, oudon näköiset huulet.

Ainiin, unohdin mainita että olen myös liian pitkä.

Vierailija
28/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nasolabiaalijuonteet luonnostaan rasitteena. Kaksvitoseksi asti olin tosi nätti, nyt 30-vuotiaana näytän n. viisi vuotta ikäistäni vanhemmalta mielestäni :( näitä on vähän vaikea ja kallis ns. hoitaakin ilman kunnon kirurgiaa.

Jos tämä oikeasti haittaa sinua, tsekkailepa täyteainehoitoja. Eivät ole edes törkykalliita jos hoidat vain yhtä aluetta. 

Vierailija
29/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkä vois olla lyhyempi, jalat pidemmät. 

Sama. Tyypillinen suomalainen (vähemmän imarteleva) geeniperimä. Olemme pitkäselkäistä ja pers'jalkaista kansaa.

Vierailija
30/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenne, erityisesti leveä vyötärö, hartiat saisivat myös olla aavistuksen kapeammat. 

Vierailija
31/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin sinut kaikkien vikojeni kanssa niin joskus pännii nää räpyläjalat. Varpaatkin on isot ja rumat. Ihan kuin peikon jalat. Koomisinta on että olen muuten siro ja nätti nainen. Onneksi niitä ei kukaan näe kun voi pitää kenkiä/sukkia 24/7 mutta joskus katson paljain jaloin (kotona) hengaavia ihmisiä ja mietin millaista on kun ei häpeä jalkojaan.

Vierailija
32/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvat

Vierailija
33/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottunenä, vinks vonks olevat alahampaat. Nenän olen menossa syksyllä korjaamaan.

Vierailija
34/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsymmetrinen vyötärö. Ja se johtuu siis skolioosista. 

Vierailija
35/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee lihavuus.

Vierailija
36/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ei. Pienet sian silmät, kyömynokka, kasvot muuten näin nuorena ok mutta isän puolen tätejäni katsoessa voin arvata tulevaisuuden: KAIKILTA on leikattu viisikymppisenä silmien päällä roikkuvat luomet, osalla muhkea kaksoisleukaheltta, oli ylipainoa tai ei. Nakkisormet ja leveät jalkaterät.

Mutta huulet, hiukset ja päärynävartalo on ok, jälkimmäisen vain olen omatoimisesti pilannut lihomisella.

Vierailija
37/38 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea otsa ja nenä voisi olla kapoisempi.

Noi on vielä kestettävissä, mutta olemattomat rinnat ei. Mulla ei ole luonnostaan edes a-kuppia. Rasva kerääntyy lähinnä keskivartaloon, mutta senkin saa pidettyä kurissa elämäntavoilla, mutta noille synnynnäisille ei voi mitään (tai no voi, säästää rahaa ja menee kirurgille).

Vierailija
38/38 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso, vino nenä (pariymppisenä korjailtiin hieman paremmaksi), isot korvat, tummat silmänympärykset (siis oikeasti tummat), huomattavan eripariset tissit, jotka pienuudestaan huolimatta riippuivat, jo teini-iässä (olin ja olen hoikka)....  Kai niitä muitakin, mutta tässä pahimmat, joista eniten kärsitty (kiusattu).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä