Sisemmässä häpyhuulessa vasemmalla on kova hieman violetin värinen patti, joka välillä kutiaa?
On ollut jo aika pitkään. Eilen vasta kröhöm... tarkastelin sitä peilin kautta.. Sellanen kova pieni patti, hitusen kai jotain violetin värinen vähän.. Ei siis ainakaan mikään täysin ihon värinen. Välillä sitä pattia tuntuu kutiavan ja kun rapsutan, tuntuu hyvälle, ei ainakaan lainkaan kipeälle.
Mikähän tuo on? Sukupuolitauti? :D En oo ollu yhdynnässä varmaan vuoteen.
Luin jostain Bartholin rauhasesta, voisko se olla sellanen? Onko kellään ollu tällästä?
Kommentit (15)
Voiko suonikohju olla pimpassa? :o
Hyvä et se on vasemmalla, kauheaa jos oikealla! Need to know.
Pehmeä olisi voinut olla suonikohju mutta kova on varmaan joku paiseen tyyppinen paukama. Se kehittää talia sisäänsä ja lopulta alkaa tulehtua ja sitten se onkin helpompi puristaa tyhjäksi.
Minulla oli vastaavanlainen joskus. Aluksi kutisi, sitten oli kipeä, mutta lähti itsestään pois. En tiedä mikä oli...
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli vastaavanlainen joskus. Aluksi kutisi, sitten oli kipeä, mutta lähti itsestään pois. En tiedä mikä oli...
Niin lähti mutta minne? No ketjun aloittajalla on nyt se itsellään...
Ehkä se on joku viaton patti, vaikka finni? Voikohan sellanen tulla pimppaan.. No tuskin kuolemaa oon tekemässä.. Ehkä..
AP
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on joku viaton patti, vaikka finni? Voikohan sellanen tulla pimppaan.. No tuskin kuolemaa oon tekemässä.. Ehkä..
AP
Jep, juuri tuosta tai karvatuppi/hikirauhanen tulehtunut. Mulla on ollut noita viimeiset 30 vuotta ja lääkärin mukaan eivät ole vaarallisia eikä niistä pääse eroon millään lääkityksellä.
Olisiko suonikohju? Kysy gynekologilta...