Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon laihtuminen "ei oo nälkä"- olen huolissani

Vierailija
21.04.2017 |

Juo kahvia ja energiajuomia, välillä napostelee jotain pähkinöitä. Mulle ja muksuille tekee ruuan, itse ei ota tai ottaa mutta lähinnä filmaa muksuille syövänsä. Sanoo ettei oo nälkä, ei maistu. Luut tuntuvat selvästi olkapäissä ja paidat ovat löysempiä, silti nauraa että höpöhöpö kun sanon että on laihtunut. Ei mielestäni yritä mitenkään laihduttaa, eikä meillä edes ole vaakaa!

En tiedä syökö töissä, pelkään ettei .( Viimeisen kerran on vissiin syönyt kunnolla kun mulla oli synttärit ja vein Rossoon, söi puolet pitsastaan ja sanoi ettei mahu enää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos kun isomusta tykkää laiheliinista

Vierailija
2/4 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksia on myös aikuisten sairaus. Ja vaarallinen sairaus onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano muutakin kuin että hän on laihtunut. Jos hän on sairas, niin sen sanominen vain innostaa lisää. Eli lapset pois kuuntelemasta ja puhut. Kannattaa ehkä ennen sitä lukaista netistä anoreksiasta ja muista tällaisista sairauksista ja jos on joitakin anoreksiaa tms. sairastavien ihmisten läheisille tarkoitettuja tukisivuja, niin katsot niistä muiden tarinoita ja tapaa miten asian ilmaiset ettet vain pahenna sairautta.

Mieti myös omia aikaisempia sanomisiasi. Jos olet joskus maininnut jotenkin hänen ulkonäöstään, verrannut häntä muihin tms. niin heikko ihminen saattaa sellaiseen sortua, eli nyt hissun kissun jos haluat oikeasti auttaa.

Vierailija
4/4 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu hanki jo vaikka töitä tai harrastus.