Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumeita kokeilleet:tunnustitteko neuvolassa

Vierailija
24.03.2006 |

kokeilleenne kun/jos terkkari kysyi asiaa? Ei muuten kannata, kyllä sitä sitten on " huumeäiti" aina kaikissa papereissa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sen takia, että absolutismini oli niin kummallinen asia terkalle, että jaksoi siitä kysellä useiden käyntien ajan. Luuli kai alkoholistiksi.

Vierailija
22/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin pilvee silloin tällön ennen ja tyhmänä kerroin sen neuvolassa. Äitiyskorttiin tuli sitten merkintä ja viime ultrassa laittoivat mut huumetestiin! En todellakaan käytä mitään ja tein testin, koska vit..ti jo että mua epäillään. Samalla sain saarnat, kuinka pilvi on sama kuin muut huumeet, eli olen niiden mielestä täysnisti. Kadun niin paljon, että kerroin muutamasta kerrasta. Kauhulla odotan synnytystä ja sitä, miten taas leimataan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin olin kokeillut kerran pilveä 15-vuotiaana, ja samalla sanoin siinä tädille että jättää pois sen sieltä papereista kun sillä muuta merkitystä ole kuin se että pissasta testaavat vauvan laitoksella.

veljen tytöltä ottivat pissatestin ja ikävän näköistä puuhaa oli kun teipit ja pisupussit painaa pienen masua, ja sielläkin äidillä tämä kertakokeilu 10 vuotta aiemmin...

onneksi meillä neuvolantäti oli samaa mieltä!

Vierailija
24/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tunnustele terkoille, että joskus vuonna 1 ja 2 lukiossa käytin hasista pari kertaa.

Yksi tuttu oli kertonut, että joi nuorempana aika reippaasti. Silläkin pääsi erikoistarkkailuun.

Vierailija
25/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellakin, kukaan oikee käyttäjä ei sitä myönnä sinisilmäisesti neuvolassa ja tässä sitä ollaan tarkkailun alla pilven poltosta...

Vierailija
26/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillut olin kerran 18-vuotiaana amfetamiinia polttanut kerran pilveä. Raskaaksi tulin eka kerran 25 vuotiaana, niin en nähnyt kyllä mitään syytä tunnustaa, koska kokeilut olivat noi 2 kertaa ja 7 v aiemmin.

Vierailija
27/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta ensin kysyttiin että olenko käyttänyt unilääkkeitä, ja vastasin että kaksi kertaa pari vuotta sitten. Terveydenhoitajan mielestä se oli merkityksetöntä.

Joten en sitten sanonut sitäkään, että noin 10 vuotta aikaisemmin poltin 2 kertaa pilveä.

Vierailija
28/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni on ehkä pari sellaista, jotka on joskus kokeilleet, mutta kyllä enemmistö ei ole ikinä mitään käyttänyt. En minäkään.

Vierailija:

tai satunnaisesti on nuoruudessaan kokeillu huumeita. Ei niitä nyt kannata mennä kertoilemaan kelle tahansa.

Vierailija
29/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suurin osa ainakin kokeilee lukioikäisenä. Mutta minä olinkin taidelukiossa ;D

Vierailija
30/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tottunut valehtelemaan lääkäreille ja hoitajille, jotka tekevät parhaansa hoitaakseen raskautta ja syntyvää lasta.

Kerroin kokeilleeni n. 15 vuotta aikaisemmin, hoitaja pohti ja sanoi, että asiasta on niin kauan, että hän ei taida sitä edes merkitä papereihin.

Minä en tiennyt mihin tietoa käytetään, miksi valehdella?

En ole ihminen, joka aina olettaa, että asioistaan on valehdeltava jos haluaa asiallisen kohtelun. Ehkä asenne jopa näkyy päälle...?

Vierailija
31/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan joskus hamassa nuoruudessa kokeilleet " tunnustavat" . Synnärillä sitten on otettava lapsesta huumepissa. Se on hyvä asia mutta kun ne todelliset käyttäjät ovat valehdelleet.

Vierailija
32/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin täyttämättä päihdekyselyn kokonaan. Terkka ei kysellyt sen perään. En ole käyttänyt mitään päihteitä moneen vuoteen, joten en katsonut sitä tarpeelliseksi. Kyselyssä kysyttiin mm. rauhoittavien lääkkeiden käytöstä. Siinä ei ollut lainkaan kohtaa, jossa olisi voinut kertoa käyttäneensä niitä lääkärin määräyksestä, vaan oli vain kohdat kokeilulle ja käyttämiselle. Enpä jaksanut ruveta keskustelemaan jostain 10 vuoden takaisesta reseptilääkityksestä.

Vierailija
33/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sattui olemaan rento, mutta tarkkasilmäinen täti neuvolassa. joten ei tarvinnut kertoilla.

Vierailija
34/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitikin mennä juurikin typeränä sanomaan - olin poltellut muutamia nelisen vuotta ennenkun tulin raskaaksi, ja mitäs sitä kieltelee, kun ei kuulu mtnkn jokapäiväseen elämään. Kiva oli kulkee sen äitiyskortin kanssa. Onneks laitto siihen et " kokeillut" . Mut silti. Ens raskaudessa en tod. tee samaa virhettä.

Vierailija
35/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä sitä on mennä tunnustamaan tällaisessa maassa jossa pidetään pahempana sitä että on joskus polttanut pari jointtia kuin että on ennen raskautta vetänyt kunnon lärvit joka viikonloppu. Alkoholikin on huume!!

Vierailija
36/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tullut mitään " leimaa" siitä. Terkka kysyi seuraavassakin raskaudessa saman asian, kun papereissa ei ollut merkintää siinä kohdassa entuudessaan. Laittoi siihen " ei ole kokeillut" -kohtaan ruksin ja sanoi ettei viitsi nuoruuden tyhmyyksien takia aiheuttaa minulle ongelmia.

Vierailija
37/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos 8 vuoden takaset asiat on vauvan pissatestin paikka niin sit se tehdään. Jos kaikki kokeilleetkin kieltävät asian niin sillonhan just toi kyylääminen jatkuu.

Vierailija
38/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että polttelin pilveä kolmisen vuotta enemmän tai vähemmän säännöllisesti ja lopetin kun sain tietää raskaudestani. En ole mielestäni saanut mitään leimaa otsaani, muutaman virtsanäytteen olen joutunut tässä raskauden aikana antamaan, että papereista näkyy negatiiviset tulokset virallisestikin. Näytteenottokeskuksessakaan eivät pidä tätä juuri minään, enkä ole joutunut minkäänlaisia moraalisaarnoja kuuntelemaan.

Vierailija
39/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska itse just jouduin siihen huumetestiin ultrassa ja sain raivosaarnat kahteen kertaan. Testejä voin kyllä tehdä, koska ei ole salattavaa, mutta ärsyttää kun hoitajat ja kätilö supisee asiasta. Enkä haluisi, että synnärillä taas leimataan ja vauvasta otetaan pissanäyte. Ottaisivat sitten huumetestit kaikilta äideiltä, niin jäis kiinni ne jotka käyttää, jos tarkoitus on sitä kontrolloida.

Ens kerralla en sano sanaakaan vaan raivoraitis

Vierailija
40/40 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut mitään merkintöjä mihinkään. Mulla oli kyllä muutenkin tosi " kansainvälinen" terkkari. Parin vuoden päästä jäi eläkkeelle, joten olisi voinut luulla aika konservatiiviseksi, mutta kaikkea muuta. Neuvoi lapselle kasvisruokavalion ja muuta vastaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi