Tänään risteilylle vaimon kanssa. Nyt ovat hyvät neuvot kalliit!
Eli tilanne on se, että olen vaimon kanssa lähdössä risteilylle ja hirvee kevätpanetus päällä. Vaimoa ei paljon ole seksiasiat viime aikoina kiinnostaneet, joten häneltä on aivan turha vongata. Siinä ei saa kun pahan mielen. Risteilyt ovat tunnetusti kiiman ja synnin tyyssijoja ja naiset maistissa ja valmiina etsimaan seikkailuseuraa yöksi. Onko kenellään kokemusta tai vinkkejä miten onnistuisi laivalla vaimon huomaamatta pääsemään nauttimaan riettaasta sekstailusta vieraiden naisten kanssa? Yksi mahdollisuus voisi olla pyrkiä menemään mahdollisimman aikaisin nukkumaan ja vaimon nukahdettua livahtaa diskoon. Riskialtis suunnitelma, mutta voisi onnistuakin, koska vaimoni on todella sikeäuninen. Kaikki vinkit tulevat tarpeeseen!
Kommentit (9)
Miksi et juota omaa vaimoa känniin ? Ei ole vaaraa kiinnijäämisestä
Kiitos hyvistä vinkeistä! Pian pitääkin lähteä satamaa kohti!
Täytyy toivoa jos naisseuraa löydän, että hän ei ole samalla tavalla mieheltään salassa liikkeellä, jotta voimme mennä hänen hyttiinsä :) Ja myös tuo känniin juottaminen on hyvä vinkki! Taidankin hakea jo pienen konjakkipullon bussimatkalle satamaan ja tarjoilla vaimolle ahkeraan ryyppyä ;)
Kerron sitten viimeistään maanantaina kuinka reissu meni :) Hyvää viikonloppua kaikille seksipalstalaisille!
Entäpä jos vaimosi yllättää ja on reissussa kiinnostuneempi seksistä? Minulle käy näin aina, kun ei tarvitse huolehtia arjen askareista vaan voi vain olla. Kannattaa kuulostella tätäkin vaihtoehtoa :)
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos vaimosi yllättää ja on reissussa kiinnostuneempi seksistä? Minulle käy näin aina, kun ei tarvitse huolehtia arjen askareista vaan voi vain olla. Kannattaa kuulostella tätäkin vaihtoehtoa :)
Vaikuttaa ap olevan nyt niin kuumissaan vieraan perään että toi saattaa olla se kaikkein epätoivotuin vaihtoehto... 😂
Harmi ollaan risteilyllä Toukokuussa. Rouva olis voinut antaa, on sexy ja himokas vieraan perään.
Vierailija kirjoitti:
Niin olenkin. Kunhan äijä lähtee niin lähden minäkin. Hytti jo sovittu. :-)
Ap
Suostuisiko vaimosi vaihtoon? Minä hänen kanssa ja sinä vaimoni
Teeskentele nukahtavasi ajoissa, niin vaimo hipsii etsimään miestä ja voit sillä välin rauhassa lähteä itsekin liikenteeseen.
Hankalaan tilanteeseen kieltämättä olet ajautunut. Itsehän menen tästä syystä aina äijäporukalla laivalle harva se viikonloppu! Vaimo edelleenkin uskoo että käyn tapaamassa lastani edellisestä liitostani, hehe :).
Mutta palataas ongelmaasi. Uskon että esittämäsi ratkaisu onkin riskialttiudestaan huolimatta se paras vaihtoehto. En suosittele kuitenkaan vieraan naisen tuomista omaan hyttiin, voi olla vaikea saada sitä riittävän äänettömästi pois hytistä, vaikka sextailut hiljaa onnistuisikin.
M57