Se kauhea vanhenemisen tunne kun nuoret komeat miehet kohtelee kuin ketä tahansa
Ei ole flirttiä ei jännitettä. Monellehan tämä tulee ekan kerran raskaana ollessa eteen.
Kommentit (50)
vielä lisäksi kun hierot kasan paskaa naamaasi niin tiedät miltä normaalista miehestä tuntuu, ketään ei kiinnosta
On kauheaa kun oma itsetunto on kiinni muiden huomion osoittamisessa ja varkinkin jos sitä ei osoita kesken kasvuiset kakarat.
Onneksi vaatimattoman näköisenä ei tule tätä probleemaa vastaan, kun ei harhoissa ole koskaan elänytkään.
Minulle flirttaillaan nykyään enemmän kuin nuorempana. Ja on yritetty iskeä oikein urakallakin.
N47
Siis onko teidän elämänne ja itsetuntonne oikeasti kiinni siitä, että on pakko saada jonkinlaista huomiota tuikituntemattomilta ihmisiltä?? Vähän säälittävää. Hankkikaa ihmeessä jotain muutakin päänsisältöä, sillä ihan varmasti kaikki meistä vanhenemme ja rupsahdamme. Jos merkittävä arvo elämässänne on vain olla viehättävä vastakkaisen sukupuolen nuorempien edustajien silmissä, niin voi voi, se ankea loppuelämä edessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut vuosien varrella kun olen vaimon kanssa liikkeellä. Nykyään yli nelikymppisenä ei juuri päät kääntyile.
Kuinka moni on miettinyt onko oma mies saman huomannut?
Se se vasta karmeaa onkin jos on tunku kahvillakin jossa sentään haluaa valita seuraa rauhassa jos missä. No kivat iskuyritykset huomioidaan kohteliaasti , mutta ei sekään liika huomio ole kyllä kivaa. Ahdistaa se usko pois! Eihän ihminen tarvi kuin muutamia kivoja suhteita ja vain yhden oikean kuitenkaan! Muu on liikaa.
Miehille voi olla kohtelias kuin veljilleen ihan aina samaa mieltä. En käsitä tylyttäjänaisia muuten kuin jos mies on itse röyhkeä jotenkin silloin pitääkin napauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle flirttaillaan nykyään enemmän kuin nuorempana. Ja on yritetty iskeä oikein urakallakin.
N47
Puumailmiö on jakojäännösten juhlaa ja väliinputojina on alle 40v.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole flirttiä ei jännitettä. Monellehan tämä tulee ekan kerran raskaana ollessa eteen.
Se flirtti ja jännite on kyllä ensisijassa kiinni henkilön asenteesta ja kommunikaatiotaidoista muiden ihmisten kanssa eikä iästä ja ulkonäöstä. Pidemmän päälle ketään ei jaksa kiinnostaa, jos vain pönöttää kauniisti laitettuna mykkänä nukkena, koska sellainen ihminen on tylsää seuraa.
T. 37-vuotias perheellinen täti-ihminen, jolla on kyllä halutessaan flirttiä (myös nuortenkin) miesten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47Puumailmiö on jakojäännösten juhlaa ja väliinputojina on alle 40v.
Ja ensimmäinen katkera ja kateellinen ilmoittautui ;D
T. eri kuin kommentoimasi
Tämän aloituksen on tehnyt sama naisia vihaava mies kuin kaikki muutkin samansuuntaiset ketjut. Joten älkää tuhlatko aikaanne sen päivittelemiseen miten pinnallisia vanhenevat voivatkaan olla.
Ei ole välttämättä itsetuntokysymys, vaan totutteleminen uuteen elämänvaiheeseen kestää aikansa. Joillakin naisilla saattaa suurin nuorten miesten flirttikausi olla 50-65-vuotiaana (kuten av:lla olen lukenut), mutta keskimäärin näin ei varmaankaan ole. Kai sitä saa hieman surra? Eikö se ole ihan inhimillistä, ettei heti ole sinut 'näkymättömyytensä' kanssa? Minusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se flirtti ja jännite on kyllä ensisijassa kiinni henkilön asenteesta ja kommunikaatiotaidoista muiden ihmisten kanssa eikä iästä ja ulkonäöstä. Pidemmän päälle ketään ei jaksa kiinnostaa, jos vain pönöttää kauniisti laitettuna mykkänä nukkena, koska sellainen ihminen on tylsää seuraa.
T. 37-vuotias perheellinen täti-ihminen, jolla on kyllä halutessaan flirttiä (myös nuortenkin) miesten kanssa
Nuorten miesten parissa on yleinen läppä muka flirttailla yli-ikäisten yh-äitien tai niiltä näyttävien kanssa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta odota 15 vuotta ja kerro sitten miltä flirtti nuorten miesten kanssa tuntuu..
Säälittää, että joidenkin elämässä on noin tärkeää miettiä omaa haluttavuuttaan, ja kalastella huomiota. Eikö se elämän sisältö äitinä pitänyt olla niin paljon tärkeämmissä asioissa, ettei tuollainen pinnallisuus kuulu siihen?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut vuosien varrella kun olen vaimon kanssa liikkeellä. Nykyään yli nelikymppisenä ei juuri päät kääntyile.
Älä liiku vaimon kanssa, niin keski-ikäisistä miehistä pitävät nuoret miehet katsovat ehkä sinua tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi edes pitäisi kääntyillä? Teillähän on toisenne ja olette naimisissa keskenänne. Ei minulla ainakaan ole tarve miellyttää ulkonäölläni ketään tuntematonta eikä itsetuntoni ole kiinni muiden oletetuista mielipiteistä, riittää että olen viehättävä omasta ja puolisoni mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää, että joidenkin elämässä on noin tärkeää miettiä omaa haluttavuuttaan, ja kalastella huomiota. Eikö se elämän sisältö äitinä pitänyt olla niin paljon tärkeämmissä asioissa, ettei tuollainen pinnallisuus kuulu siihen?
Äitinä? Eihän kaikki ole äitejä.