Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ashley Graham: "Olen ylpeä kiloistani, ja niin pitäisi olla sinunkin!"

Vierailija
21.04.2017 |

Onkohan Ashley Graham koskaan ajatellut, että kaikilla lihavilla ei kerry rasva rintoihin, pakaroihin ja reisiin vaan esimerkiksi ainoastaan mahaan? Pitäisikö minun todella iloita vartalostani, johon kaikki ylimääräinen on kertynyt vyötärölleni?

Haluaisin nähdä Grahamin ilmeen, kun hän jonain aamuna heräisi ja huomaisi olevansa tiimalasilihavan sijasta keskivartalolihava. Olisikohan vielä yhtä tyytyväinen ja ylpeä kiloistaan?

Ja jos taas Graham tarkoittaa, että vain muodokkaiden lihavien tulisi olla onnellisia, niin eikö tuo nimenomaan ole "body shamingia", jos vain muodokkaasti lihavan tulisi olla onnellinen muodoistaan.

Eli yhtä kaikki, minusta Grahamin lässytys on täysin turhaa bullshittiä. Enpä jaksa uskoa, että hänkään kovin iloinen olisi kropassa, jos ainoat muodot olisivat keskittyneet pallomaisesti keskivartalolleen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sen naisen vartalo on järkyttävä, enkä ymmärrä miksi sitä hehkutetaan.

Vierailija
2/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sen naisen vartalo on järkyttävä, enkä ymmärrä miksi sitä hehkutetaan.

Olen vähän samoilla linjoilla. Omaan silmääni sopusuhtaisuus on viehättävimmän näköistä, eli sekä liiallinen laihuus että ylipainoisuus (kuten se jo on ko. mallilla hänen kauniista kasvoistaan huolimatta) on huono juttu sekä esteettisesti että ihmisen oman terveyden kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on normaali yläkroppa ja tosi kauniit kasvot, mutta iiiso perse ja reidet

Vierailija
4/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän näköinen on mun mielestä, voisin antautua.

Vierailija
5/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt inhoa peilikuvaani enkä rpottele tuhkaa päälleni joka aamu, mutta tämä keskivartaloon kertynyt massa ei ole mikään ylpeilyn aihe. Joo, on tullut syötyä liikaa, mutta itsehillinnän puute ei ole ominaisuus, josta kannattaa olla ylpeä.

Vierailija
6/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän tuon niin, että vaikka olisi esim. laihdutus päällä, niin ei tarvitse inhota itseään vaan pyrkiä olla onnellinen vartalon silloisesta tilasta huolimatta ja jopa pyrkiä pitämään itsestään. Ketään ei kiinnosta sinun ulkonäkösi enempää kuin sinua itseäsi, joten aika turha tuhlata aikaansa murehtimiseen tai pahemmillaan vältellä jotain tekemistä vain siksi että joku saattaisi ajatella jotain vartalostasi.

Vierailija
7/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Moss ysärillä oli oikea, hoikka ja kaunia malli.

Nämä nykyiset tymäkkälihaiset paksukaiset ovat kuvottavia.

Vierailija
8/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ashleyllä on kyllä mukavampia iskulauseita kuin Katen "nothing tastes as good as skinny feels"-klassikkoheitto.

Vierailija
9/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ashleyllä on kyllä mukavampia iskulauseita kuin Katen "nothing tastes as good as skinny feels"-klassikkoheitto.

Tuo Katen heitto on niiin totta nyt ja aina. Käytän sitä edelleen nähdessäni läskejä!

Vierailija
10/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Katen heitto on niiin totta nyt ja aina. Käytän sitä edelleen nähdessäni läskejä!

Sanotko sen oikein brittiaksentilla jokaiselle näkemällesi läskille?

Vierailija
11/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännäkoinen toiselle golkatan olga toiselle.

toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä.

maku asioita sano pappi ku suihin otti :)

Vierailija
12/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha läskien verrata itseään läskimalleihin. Ei se ihra ketään kaunista.

Vierailija
13/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylensyönnistä pitäisi olla ylpeä, siinä nyaika pähkinänkuoressa.

Vierailija
14/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän tuo Ashley tarkoittanee, että mikään ei ole ärsyttävämpää ja pahempi turn-off sängyssä, kuin ihminen joka häpeää itseään. Ihan sukupuolesta, iästä ja painosta välittämättä.

T: M43

Vierailija
15/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/photos/ashley-graham/in-red-…

En ymmärrä tän pulleron hehkutusta. Ilman kauniita kasvoja (tai jos rasva kerääntyisi kasvoihin) olisi toinen ääni kellossa.

Vierailija
16/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuon kasvothan ovat tyypilliset ns million dollarin kasvot. Ei se olisi pärjännyt mallina ilman missimäisen täydellisiä kasvoja, pulleampanakin. Kroppansa on kuin kenen tahansa amerikkalaisen pikaruokalatyöntekijän kroppa eli tanakka. Ehkä vähän normaalia pitempi vaan.

Vierailija
17/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SörSSelSön tullut takaisin tänne nimettömänä, spämmäämään luu&nahkajuttuja???

Ysärin Kate näytti nälkiintyneeltä pikkupojalta. Cindy ja Claudia olivat jumalaisen kauniita naisellisine kroppineen!

Vierailija
18/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuon kasvothan ovat tyypilliset ns million dollarin kasvot. Ei se olisi pärjännyt mallina ilman missimäisen täydellisiä kasvoja, pulleampanakin. Kroppansa on kuin kenen tahansa amerikkalaisen pikaruokalatyöntekijän kroppa eli tanakka. Ehkä vähän normaalia pitempi vaan.

Jep. Jos tuohon joku lihava nyt itseään vertaa ja ajattelee olevansa yhtä upea, niin pakko olla aika sokea.

https://peopledotcom.files.wordpress.com/2017/02/swim163_tk3_2495_rawwm…

Vierailija
19/19 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo "ihan kenen tahansa" kroppa ole. Minä olen samaa kokoa ja vaikka vartaloni on jotain tiimalasin ja päärynän väliltä, minulla ei todellakaan asetu läskit noin sopivasti oikeisiin paikkoihin. Ashley on myös selvästi kiinteämpi ja varmasti treenaakin. Jos minä laitan vastaavanlaiset bikini päälle niin en todellakaan näytä yhtä hyvältä, vaan jenkkikset tursuavat ja selkäläskiäkin on. Tiedostan kyllä että kuviin on valittu sopivat kulmat ja niitä on siloiteltu ja käsitelty siinä missä muidenkin mallien kuvia, mutta ei Ashleyn vartalo silti ole mikään "tavisläskikroppa".