Häätanssi? Ehdotuksia? Mikä oli omanne?
Niin, häätanssi pohdinnassa, perinteiseen valssiin tuskin päädytään, ehdottakaa, kertokaa omanne!
Kiitos :)
Kommentit (28)
"Avioparin kehot ja mielet sulautuivat yhdeksi harmonisen sulavaksi kokonaisuudeksi, jonka myötä häävieraiden tehtäväksi jäi joko itkeä onnesta tai pidätellä hengitystä syvän liikutuksen vallassa"
"Halusimme tarjota meidän rakkaille vieraille jotain erikoista ja erityistä. Vaati harjoittelua, mutta kyllä kannatti. Syntyi taideteos, kertaa Jere Karalahti viikon takaisen spektaakkelin taustoja".
Karalahtien häätanssista tässä puhuttiin, lainaus IS 7.8.2015.
Karalahtien häätanssina Celine Dion: The Power of Love.
Oskar Merikanto - kesäillan Valssi tai Romanssi ❤
Elton John - your song on taas hieman modernimpi
Ps. Karalahtien häätanssivideo on IS sivulla vieläkin
Meillä oli Pepe Willbergin Aamu: Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin...
Yritä ainakin valita sellainen, jota todella voi tanssia. Tuttavilla oli joku äärimmäisen laahaava ja ikuisuuksia kestävä balladi, en muista biisiä tarkkaan enää. Siinä sitten nojailivat toisiinsa niin kuin humalaiset lähellä pilkkua. Saattoi olla hääparin mielestä romanttista, mutta minun mielestä tylsää ja vaivaannuttavaa. Sitten tuli "vanhempien tanssi", jonka tempo vaihteli vanhempien hämmästykseksi kesken kaiken.
Toisaalta erityiset koreografiatkin voivat olla noloja, jos niitä ei ole mitoitettu tanssitaitojen mukaan.
Rappiolla on hyvä olla.