Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Valkosipuli. Jopa sosiaalinen elämäni on kärsinyt muiden valkosipulin syönnin takia.
tupakka ,miesten hajuvedet liikaa käytettynä ,pakokaasu ,hiki, koiranpaska ,paska ,omakehu , chanel 5 , mcdonaldsin rasva, virtsa, pieru etenkin hississä , pesemättömät kainalot , valkosipuli ummehtunut ilma jne...
Kebabravintolat. Eltaantunut paistorasva jota aika monet suomalaiset jopa syövät.
Hunajan haju tekee sairaaksi, samoin maku, ellei ole semmoista omenanmakuista hunajaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kysellyt muilta ihmisiltä tunnistavatko tämän hajun, suurin osa on kutsunut mua hulluksi, mutta kastemadot. Siis sellainen liiskaantuneen kastemadon löyhkä asvaltissa sateella. Kerran lapsena oksensin koulumatkalla tuon hajun takia.
Joo, syksyisin pyörätielle liiskaantuneet madot saa kyllä huonon olon edelleen. Semmoinen raudansekainen paskanhaju. Nuorena tuli käveltyä kauppaopistolle pari kilsaa suuntaansa per pv, ja niitä matoja oli ihan jumalattomasti. Hyi helv...
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei haise kauheammalta kuin valkosipulia syönyt ihminen.
Varsinkin bussissa istuessa takanahönkäilevä.
Laventelin tai sitruunan/limen tuoksuiset puhdistusaineet ja hajusteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kysellyt muilta ihmisiltä tunnistavatko tämän hajun, suurin osa on kutsunut mua hulluksi, mutta kastemadot. Siis sellainen liiskaantuneen kastemadon löyhkä asvaltissa sateella. Kerran lapsena oksensin koulumatkalla tuon hajun takia.
Joo, syksyisin pyörätielle liiskaantuneet madot saa kyllä huonon olon edelleen. Semmoinen raudansekainen paskanhaju. Nuorena tuli käveltyä kauppaopistolle pari kilsaa suuntaansa per pv, ja niitä matoja oli ihan jumalattomasti. Hyi helv...
Täällä sama, niistä liiskaantuneista madoista lähtevä löyhkä on KUVOTTAVA. Kuin jonkun limaisen eritteen ja kalan hajun sekoitus yööök..
Laukkuun viikonlopuksi unohtunut eväsbanaani. Ei onneksi niin tavallinen haju, että olisi vastassa joka maanantaiaamu.
Omo, Bioluvil ja Ariel sekä Axe
Pari vuorokautta suolessa muhinu pökäle.
Kermakahvin jälkeiset röyhtäilyt
Jauhelihan haju. Tai mikä tahansa ruuan lemu vaatteissa. Yööök. Tuuletan huoneet ja ne vaaatteet mitkä on päällä pistän pesuun. En voi sietää ruuan hajua. Ja aina ilmanvaihto täysillä kun teen ruokaa.
Mikään ei ole ällöttävämpää kuin ihminen joka haisee jauhelihalle😲😲hyi olkoon.
Juuston haju, varsinkin mikrossa lämmennen juuston. Samaten kaaliruokien haju.
Kananpaskan haju keväällä kun rivitalossa naapurin eukko tykkää lannoittaa sillä kukkiaan. Ei pysty olemaan omalla pihalla eikä edes ikkunoita pitämään auki päiväkausiin kun se löyhkä tunkee joka raosta sisään.
Jasmiinitee, minulle tulee siitä ihan jatkan haju mieleen
Mustat jätesäkit haisee stögikselle. Iso vuorikilpikasvusto ja pihlajan kukinto haisee pissalle. Energiajuomat ja nuuska haisee yrjölle. Raaka kana haisee raadolta, siis ihan roadkillille.