Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Lenkkihikinen vaimo ja hänen pimppa, hah!
Krapulapaska ja oksennus on aika paha
Näin joulun aikaan uunissa paistuvan kinkun löyhkä
Monet hajuvedet. Etenkin sellaiset kukkaistuoksuiset. Tapailin joku vuosi sitten yhtä naista ja pyysin useamman kerran, että hän ei luokseni tullessaan käyttäisi hajuvettä. Ei tajunnut nainen. Jouduin jättämään hänet.
Kookos hajusteena. Liika parfyymi oli tuote mikä tahansa.
En haista nykyisin edes omaa hikeäni. Ikä tekee tepposensa. N 55v
Marketeissa se paistuvien broilereiden eltaantunut, härski katku.
Jasmiini ja yli-imelä vanilja, kookos hajuvedessä.
Bitumi tai mikä lie, millä kesäisin paikataan katuja.
Oldspice, Brut, Mennen miestentuoksut.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Marketeissa se paistuvien broilereiden eltaantunut, härski katku.
Jasmiini ja yli-imelä vanilja, kookos hajuvedessä.
Bitumi tai mikä lie, millä kesäisin paikataan katuja.
Oldspice, Brut, Mennen miestentuoksut.
Todellakin, marketbroilerit haisevat kuolleen marinadille.
Se kun kävelee jonkun koulun tai päiväkodin ohi, josta tulee se ruoan haju!
Siis laitosruuan haju! Hyi ssss..
Ja muutenkin se ruoanlaiton haju.. Yöksi haisee aivan hieltä.
Lettujen paistosta kyllä tulee hyvä tuoksu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli n. 45 vuotiaan naisen tuoksu, joka on yhdistelmä jakkupuku, hiki, joku tietty hajuvesi, josta en tiedä mikä se on, mutta sama tuoksu/haju näillä yli keski-iän ylittäneillä. Ja SE haju ON HIRRRVEÄ!
Eikö nämä naiset itse haista. Eräänä päivänä yksi tämmöinen nainen pyöri kaupassa ja siunaili, että kyllä täällä on huono ilma ja oli itse se, joka jätti hirveän hajuvanan peräänsä.Olen yli 45-vuotias nainen, enkä käytä hajuvesiä ollenkaan, mutta luulen tietäväni tuoksun/hajun, jota ihmettelet. Se on samaan aikaan ylimakea, pistävä, tunkkainen, vanhanaikainen ja todella voimakas! Sen täytyy olla jokin 80- tai 90-luvun suosituista hajuvesistä. Joku Poison tai vastaava. Yäk!
Tämähän on Lancomen La Vie est Belle. Sitä on "kaikilla".
Useimmat halvat miesten partavedet.
Vanhan viinan ja valkosipulin yhdistelmä krapulaisen hönkäillessä. Vatsalaukkuni kääntyy ympäri, yök.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei haise kauheammalta kuin valkosipulia syönyt ihminen.
Korona-aikaan, hyvä konsti pitää liian lähelle tuppaavat loitolla, on syödä muutama valkosipulinkynsi ennen kauppareissua..
Tolun kylpyhuoneen pesuaine. Huhhh, päänsärky ajatuksestakin.
Nurkkaan unohtunut lapsen kakkavaippa.
P'skan haju. Tästä kokemuksella ison koiran kaksi viimeisintä elämisen vuotta kun koiralla oli vatsaongelmia ja pidätysongelmia. P'skoi asunnon sisälle melkein jokainen yö jonka seurauksena kokonainen talo haisi silloin pahalle ja jokainen kerta meinasin melkein oksentaa kuin jouduin siivoamaan koiran p'skaa pois lattialta, matolta. Välillä oli lattia koiran takia ihan kuin miinakenttä missä jokaista askeltani piti katsoa, varoa ettei jalkani likaantuisi.
Pelkkä pieru ei vielä haittaa mitään.
Omo-pesuaine. Sillä kun on pesty kaikki vaatteet tai kirppisvaatteet. Yööök.
Varmasti voisi, voisi varmasti lisätä työn viihtyvyyttä monellakin tavalla mutta joka eurosta pitää omistajien tinkiä itselleen. Bruttopalkkani on 1845e joka työanatajan mielestä on jo niin kova palkka että viikon päivystys pitäisi tehdä ilman lisäkorvausta, siis työpäivän päälle 16 tuntia päivystystä, eli 6 päivää 24h työtä josta vajaa reilu satanen ylimääräistä tiliin ja yksi vapaapaivä.
Ensi vuonna saan taloni maksettua ja otan lopputilin.
Minä olen raatoja haistellu ja lumia lapioinu ihan riittävästi mitä yhdeltä ihmiseltä on kohtuullista vaatia.
Mitään pahaa en ole tehny mutta jatkuvasti rangaistaan tämmöisellä.