Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Ne autoissa käytettävät hajukuuset mikä lie Wunderbaum
Palvelutiskin grillattu kana. Jokin käsittämättömän hajuinen marinadi on poltettu kanan- /kananpalojen pintaan. Tai sitten itse kana on huonoa jonka hajua yritetään peittää tällä soossilla. Jätän nykyään väliin.
Vastapaahdetun kahvin haju. Pistävä, suorastaan oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Minulla Ei oo. Mikään haju niin hirveää oon Tottunut Kaikkiin hajuhin on Työniki vuoksi tottunut Ihmispaskaskan hajuun moni ei siihen pysty se on pahin haju.
Lehmän lannan haju on väkevä, mutta kannalla voi hyvin lannoittaa kasvimaata.Kanin paska haisee ihan sille itselle mutta Lampaan papanat ne tuoksuu minttupastelleille.😁
Kyllä se mätänevä ruumis on pahimman hajuinen. Siitä hajusta ei voi erehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se voimakas hajuvesi mitä keski-ikäiset tai vähän vanhemmat naiset käyttävät? Todella voimakas haju.
Tuo kiinnostaa minuakin. Jos tarkoitat samaa hajua mikä minulle tuli mieleen tuosta vanhempien naisten suosimasta hajusta, niin se haju tuntuu kurkussa ja alkaa yskittämään. Ja se on vieläpä paha haju.
Voisko olla Chanelin nro 5? Se tuoksuu harvalla hyvältä ja sitä tulisi laittaa aivan todella pieni suihkaus, ettei ole liian voimakas.
Tämä, reilu 60v työkaveri käyttää ja siihen tympeään löyhkään ei totu koskaan..
Varmaan se kun samat alushousut on jalassa kolmatta päivää. Vessassa käydessä se löyhähdys lähes kirvelee silmiä, samoin istahtaessa se haju pöllähtää päällyshousujenkin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pallihiki, sperma. Yrjö meinaa tulla..
Minusta sperma haisee jollekin puhdistusaineelle, en ole saanut yhdistettyä mihinkään. Ehkä kloriittimainen?
Minusta vauvat haisee pahalle. Ja päänahka ja hiusten rasva.
Minä käytän päivästä paljon aikaa sen asian pelkäämiseen, että henkeni haisee, vaikkei kukaan ole sanonut että haisisi. Viimeviikolla kävin lääkärissä ja en kehdannut puhua kunnolla ja pitkiä lauseita, kun suuta kuivasi ja janotti. Pelkäsin että kuivan suun höyryt leijailee lääkärisedän nenään.
Pelkään myös oman hikeni hajua töissä ja pesen 2 kertaa viikossa työvaatteeni ja vaihdan työpaitoja etten haisisi. En edes tiedä haisenko. Nenäni on turtunut pyykinpesuaineeseen, että en tiedä enää kuinka voimakkaasti vaatteeni tuoksuu pyykinpesuaineelle.
Teen fyysisesti raskasta työtä ja työkaverini kainalohiki meinaa välillä tyrmätä. En halua itse haista.
Stressaavaa ja olen itse kehitellyt tyhjästä nämä kammot.
Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
-paskan haju
Joidenkin valkoviinien, kuten rieslingin, petrolinen haju. Tykkään useimmista viinityypeistä, mutta tämä haju saa aikaan oksennusrefleksin.
Jo aiemmin mainittu kookos. Kookoksen tuoksuinen vartalovoide olisi ehkä pahin inhokki. Luonnollinen kookoksen tuoksu on ihan ok ja käytän kookoskermaa toisinaan ruoanvalmistuksessa. Kookoksen hedelmälihaa eli maltoa taas inhoan makunakin. Jos jonkun leivonnaisen päällä on kookoshiutaleita, se jää varmasti syömättä.
Ulkokukkaruukut syksyllä, kun tyhjentää niistä nuupahtaneita kukkia ja kaataa liejun näköistä ja mädän hajuista vettä pois. Muuten syksyllä tuoksuu ulkona ihanalta!
Uusi asfaltti. Se kuuman bitumin haju saa minut voimaan fyysisestikin pahoin. Pää alkaa särkemään ja tulee huono olo.
Yhtään ylikypsä banaani ja banaaninkuoret. Tuore hedelmä itsessään on kyllä hyvä.
Kaikki tuoksukynttilät. Kuvottaa kaupassakin.
Kaaliruuat. Miten kukaan voi haluta syödä ruokaa joka haisee mädälle ja kuolemalle?
Vauvanpaska.
Kuulemma niin normaali, niin luonnollinen. Jopa ruokapöydässä. Pitää vaan ymmärtää.