Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Donitsit. Ällöttää kun kävelee Arnoldsin ohi tosin mäkkärinkin rasvankäry on paha.
Bensa ja Wunderbaumit. Heti tulee oksu-päänsärky.
Lihapakkausten suoja(li)kaasu.
Keitetty kaali, paistetut silakat
Monilla miehillä kainalohien haju on järkyttävä. silmät rupeavat vuotamaan ja sitten ihmettelevät kun eivät saa naista. Hajusteet on keksitty, mutta jos kukaan ei kerro näille niin yksinäisinä kuolevat.
Hieltä haisevat naiset, lieneekö silloin muuten jotain hormonaalista vikaa?
Pistävä partavesi ja voimakas kitkerä mummohajuvesi
Tee!
Siis ihan laadusta riippumatta. Luulen, että olen allerginen ja siksi se etoo minua niin voimakkaasti. En ole koskaan pystynyt juomaan teetä, enkä ymmärrä, kuinka sitä ihmiset pystyvät jopa ” nauttimaan” Hyi, sanon minä.
Lipeäkaka on hyvää, mutta sen valmistus. Hyi he...tti, mikä haju!
Vierailija kirjoitti:
Sperma, inhoan sitä hajua seuraavana päivänä. Ja kun sitä valuu koko seuraavan aamun.
Tuoreena vielä pahemman hajuista.
Aika tavallinen haju nuorilla miehillä on Paco Rabannen One million. Hirvein löyhkä ikinä.
Inhoan vastaleikatun nurmen hajua, varsinkin kun siihen sekoittuu aina ruohonleikkurin polttoaineen haju. Niityn tuoksu on ihana, ja periaatteessa miedosta nurmen tuoksustakin pidän, mutta tuo kostea vastaleikattu märkä ruoho, se on hirveä haju. Keinotekoinen. Luonnossa ei tuollaista hajua esiinny, kun luonto ei leikkaa koneellisesti ruohoa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran eräässä paikassa, jossa olin tutkittavana, väliajalla viereeni istui herttainen aasialais-nainen. Olisin mielelläni jutellut hänen kanssaan enemmämkin mutta hänen parfyyminsa ajoi minut pois. Se tuoksu oli siis sellainen miltä kuiva saippuapala haisee, tuoksuu. Ihan vaikka tavallinen Dove tai Rexona, kun sen ottaa paperipakkauksesta pois.
Kertokaa jos tunnistatte, jos se oli vaikka jotain aasialaisten suosimaa hajuvettä.
Kirjaimellisesti kirvelsi silmiä.
En tiedä parfyymistä, mutta useassa taloyhtiössä asuneena (ja niissä kaikissa on asunut myös aasialaisia, lähinnä kai thaimaalaisia ja kiinalaisia) olen huomannut, että aasialaiset tykkää voimakkaasti hajustetuista pesuaineista ja lotraavat huuhteluaineen kanssa niin, että huuhteluainelokero on täynnä ainetta vielä heidän vuoronsa jälkeenkin. Ja ne pyykit löyhkää niin, että aina kauas haistaa, milloin on taas aasialaisten pyykkipäivä.
Sour cream & onion sipsit, niiden haju on aivan kammottava🤮🤮
Kermaviilistä tehdyn dipin haju on myös kammottava🤮
Juuston hajua myös Inhoan, haisee ihan varpaan välille.
Rasva/voi myös haisee kamalalle mielestäni.
Usein myös raaka kala haisee melko pahalle.
Hiki, hautuneet nivuset, rintojen aluset jne., pesemättömän takapuolen haju, ulosteet itsessään, kun niitä työkseen luuttuaa takapäistä päivittäin. Likaisen työn lisä hoitotyöstä kuuluisi kyllä maksaa...
Vanilja, laventeli ja se yleinen MIES-haju kaikissa miehille suunnatuissa kosmetiikoissa. Hyh. Pyykin pesuaineet myös haisevat kamalalta.
Vierailija kirjoitti:
Vanilja, laventeli ja se yleinen MIES-haju kaikissa miehille suunnatuissa kosmetiikoissa. Hyh. Pyykin pesuaineet myös haisevat kamalalta.
Se on pullotettua kiveshikeä.
muijan kusine toosa