Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Vierailija kirjoitti:
Hajustetut huuhteluaineet, monet kirppisvaatteet on pilattu näillä kun ei se haju lähde pesussakaan.
Nää hajut lähtee musta yleensä aika hyvin kolmannen pesu + silityskerran myötä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä kielikurssilla viereeni tuli joka kerta vahvasti viinalta haiseva nainen. En koskaan kestänyt sitä hajua saamatta pahoinvointia. Piti jättää kurssi kesken ja koko ko. kielen opiskelu. Olen kuitenkin siitä lähtien tarvinnut sitä kieltä vaativissa hommissa, olisi pitänyt voida ensin opiskella. Se ihminen näytti olevan suosittu henkilö ryhmässä, muita ei kai sitten häirinnyt.
Yritin monta kertaa vaihtaa istumapaikkaa mutta täti tuli aina perässä. Toisessa opiskelupaikassa yksi professori oli aina humalassa (keskeytin ko. opinnot), samoin jo koulussa yksi opettaja (vaihdoin eri linjalle).
Mullakin kokemusta haisevasta kielikurssilaisesta. Tämä asui wanhassa puutalossa ja vaatteet haisi ihan homeelle. En kehdannut kertoa hänelle, oikein miellyttävä ihminen muuten.
Mannapuuro. Hirveimmältä lemuava ja maistuva ruoka ikinä.
Gambialainen katuoja. Sellainen avoviemäri, missä lilluu kaikkea, aivan kaikkea, koiranraadosta kakkapökäleisiin. Siellä se tuoksu ei ole mikään ihan sulotuoksu, mutta normaalihaju kuitenkin. En vain totu siihen, oksennus kaihertaa kurkussa ja vesi valuu silmistä, kun on mentävä kujaa pitkin, että pääsee perille ja takaisin.
Hienhaju. Voin pahoin, jos vaikka viereeni istuu hieltä haiseva ihminen. Herkkyys jäi raskauspahoinvoinnin seurauksena ja on edelleen parikymmentä vuotta myöhemmin. Tästä syystä harrastan liikuntaa mieluiten ulkoilmassa ja välttelen hikisiä kuntosaleja ja pukuhuoneita.
Vierailija kirjoitti:
Naisen paska.
Tämä menee samaan sarjaan kuin joulupukki ja jeesus. Kaikkihan tietävät, että naiset eivät käy paskalla
Hunajameloni. Jättipalsami. Molemmat oksettavia imeliä hajuja.
Dieselkatku yhdistettynä kuumaan helteeseen aiheutti päänsäryn, Espanjassa oli sellaista ja mieluummin lomailen jatkossa kohteissa joissa tuoksuu esim. raikas merituuli/nurmikko/kukat tai muu luonnontuoksu. Talvella diesel ei häiritse minua
Ummehtunut kaalin hajuinen pieru, näitä välillä tulee itse keneltäkin jos syö sellaisia ruokia jotka ei sovi vatsalle. Se haju yleensä vielä nousee ylöspäin ja lemahtaa suuri hajupilvi joka täyttää koko tilan kuin tilan
Peittelemätön kissan paska.Meillä kissat eivät peittele hiekkaan torttujaan.
tupakka, sikari, vesipiippu, imelän hajuinen sähkötupakka näistä lievin mutta hajuvesimäisen tuoksun kera myös ällöttävä joskus. Tupakkatuotteiden käytöllä myös rahoitetaan tupakkamiljonäärejä, toivottavasti ovat ko.miljonäärien faneja kaikki tupakoijat
Mikä tahansa hajuvesi, kun sen haistaa metrin päähän ainetta käyttävästä ihmisestä... Joo, ihan kaikki parfyymit, partavedet sun muut keinotekoiset tuoksuaineet saa mut voimaan pahoin. Välillä pakko jäädä bussista tai kaupoajonosta pois, kun siellä joku haisuli joka on lorauttanut hajua itseensä liikaa...
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa hajuvesi, kun sen haistaa metrin päähän ainetta käyttävästä ihmisestä... Joo, ihan kaikki parfyymit, partavedet sun muut keinotekoiset tuoksuaineet saa mut voimaan pahoin. Välillä pakko jäädä bussista tai kaupoajonosta pois, kun siellä joku haisuli joka on lorauttanut hajua itseensä liikaa...
Mulla oli sama juttu raskausaikana! Oikeesti oksensin useaan kertaan jonkun parfyymipilven haistettuani :D näin ilman raskautta ei ole tuota ongelmaa. Tosin, enpä itse käytä hajuvesia saati mitään tuoksuvia kemikaaleja ihollani tai hiuksissa, etten mä niitä todella mitenkään rakasta....
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, ennen olen sietänyt kaikenlaisia tuoksuja, mutta nykyisin tulee juuri tuo huono olo. Joskus kun laitan hajuvettä, niin mahaa alkaa muutaman minuutin päästä vääntämään. Oikein ihmetyttää kuinka se reaktio tulee niin nopeasti.
Vanha pannussa seissyt kahvi, voin hajusta huonosti (kun kahvinkeitin on vielä päällä, jos sen sammuttaa, ei ole läheskään niin pahan hajuista). Tietysti nämä itsestään selvyydet myös, kuten kakka, oksennus jne.
Toi talkki on mustakin ihan kamala. Mietin aina, että onko vaipassa kakat vai vain talkkia. Nyt kolmannen lapsen kohdalla olen tajunnut ostaa hajusteetonta talkkia. Aika vähän on sitäkään kyllä tarvinnut käyttää.