Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Vauvan puklu, joskus kirpparilla törmää sen hajuisiin vaatteisiin.
Pussikeitot. Työkaverit tykkää syödä toimistopöydän ääressä ja aina meinaa tulla oksennus siitä hajusta.
Muuten en ole yhtään hajuyliherkkä, koiran ulosteet ja oksennuksetkin korjaan ihan kakomatta.
Jauhelihan haju kun sitä alkaa paistaa.
Sperma ja molempien sukuelimet.
Hikikainalot.
Tupakka ja hengitys jälkeenpäin.
Huuteluaineet.
Päänahka. Jalkahiki.
Lehmän ja Sianlanta.
Kissa ja sen oksennus. Koirat. Eläintarhat.
Hajuvedet. Partavedet.
Ilmatiiviit ruokapakkaukset, kun avaa.
Banaani
En voi sietää, nuorempana aiheutti oksennusrefleksin.
Hillojen= lakkojen. Laatta lentää jos haistan hillaämpärin.
Banaani, jos joku toinen syö sitä mun lähelläni. Jos itse syön ei haittaa.
Piimä. Kun on juonut lasin tyhjäksi niin se tyhjä lasi haisee inhottavalle. Sama jogurtissa. Vien tyhjät lasit ja jogurttikulhot heti tiskikoneeseen.
Keitetty maito. Likaisen pyyhkeen haju ihmisessä. Oman päänahan ja korvantauksien haju, jos olen hikoillut yöllä.
Asfaltti tai mikä se on, jota kummallinnen töksöttävä, musta kone tekee kesäisin kaduilla ja teillä.
Porkkanaraaste. Jos olette koskaan käyneet ruumihuoneen kylmiössä niin sielä haisee porkkanaraasteelle ja johtuu puhdistusaineesta. Brrr :/
Broilerinlemu markettien paistopaikassa. Ihan itkettääeläinparkojen puolesta ja ällöttää niiden pienten ruumiiden käristys läskeille suursyömäreille.
Se haju on aivan kauhea. Se tarttuu hiuksiin ja vaatteisiin.
Kookos tuoksuna,kummallisen makea. Syön mielelläni Bountyä, mutta joku suihkugeeli, joka haisee kookokselle onyök yrjöpaha.
Kävin koulua Sinebrykoffin panimon lähellä Helsngin Hietalahdessa ja varsinkin matalapaineella tuntuva mämminhaju oli kaamea.
Valkosipulin ja vanhan viinan kombo.
Useimmat partavedet ihan vain siksi, että ne ottavat minulla henkeen. Saman tekevät jotkut hajuvedetkin.
Sireeni liian äitelä, suopursu,tuomi ja pihlaja haisevat kukkiessaan kuselle.
Näin miehenä jokin erityisesti vanhojen naisten suosima käsi tms. -rasva. Karmea haju. En tiedä, mikäs se haju on, mutta karmea.