Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Kosmetiikkaosaston sekalainen haju, jota jotkut kutsuvat tuoksuksi.
Sillinhaju jos se lähtee naisen alapäästä.
Normaalilähteestä se on ihan normituoksu.
Halpoja fake-hajuvesiä. Ne haisevat myrkylliselle.
Kaupungilla kävellessä haistan usein eltaantuneen rasvan hajun, grillien ja pikaruokaloiden lähellä. Mahtaa ruoka niissä maistua hyvälle
Onneksi ei enää niin tavallinen haju, tupakanhaju on kamala.
Märkä koiran turkki ulkoa tultaessa. Uh.
Se on Eau De Cologne eli Kölnin vesi. Ei mikään varsinainen hajuvesi vaan just mummojen hajun peittämiseen tarkoitettu markettituoksu!
En tiedä kuinka tavallinen haju tämä nyt Suomessa on, mutta... parikymppisenä minulla oli lyhyt romanssi nepalilaisen jätkän kanssa. Ulkonäöllisesti olisi käynyt vaikka leffastarasta, ja hygienia muuten kaikin puolin kunnossa. Mutta hänen hiuksensa (täysin puhtaina ja vastapestyinäkin siis) haisivat ihan jollekin currylle. Olen kuullut että aasialaisten nenään me länkkärit haisemme joskus maitotuotteilta, niin tämä on varmaan sama ilmiö. Curry sinänsä ei ole paha tuoksu, mutta ei sitä nyt toisesta ihmisestä halua haistaa, ja vähiten hiuksista. Oli outo kokemus. Olen sen jälkeen muitakin ulkkareita tapaillut jonkun verran suomimiesten ohessa, enkä ole törmännyt vastaavaan.
Noin muuten niin märkä koira on järkyttävä löyhkä, vaikka koirat onkin söpöjä. Samoin niiden hengitys, huhhuh, en tajua miten jotkut eivät yökkää jos koira lipoo naamaa. Ja eipä kissojenkaan tonnikalahönkäys hirveästi parempi ole, heh. Kissanruuat haisee myös pahalta. Bensiini. Vanilja- ja kookostuoksut, en pystyisi ikinä käyttämään, tulee ihan päänsärky. Korianteri ja jotkut muutkin mausteet. Valmislihapullien pakkauksen avaushaju. Valkosipulimakkara. Monet hienot juustot, tosin yleensä ne sitten kuitenkin maistuvat ihan hyvältä.
se kun klementiinejä kuoritaan
Helsingin asematunnelissa oleva saippuakauppa, joka kerta ohi kävellessä alkaa nenää kirvellä se voimakas saippuoista lähtevä haju. Mäntysuopa myös tekee kirvelyä nenään.
Etikka etoo.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset haisevat luonnostaan todella pahalta. En tarkoita mitään hien hajua vaan jostain syystä joidenkin ihmisten iho haisee omaan nenään kammottavalta. Olen lukenut tutkimuksen että jotkut ihmiset pystyvät haistamaan sairauksia ja mietin olenkohan yksi heistä.
Pahimmalle haisee lihavat. Sellainen ällöttävä makea, vähän kuin joku pilaantunut ja pöydälle jäänyt ruoka. Toinen paha on runsaasti alkoholia juovien ihon läpi tunkeva lemu. Sen tunnistaa, en osaa kuvailla sitä. Diabeetikot haisee myös omanlaiselleen. Ei pahalle, vaan sellaiselle sähköiselle muoville. Pahanhajuisen hengityksen haistan metron toisesta päästä toiseen. Meinaa oksennus tulla jos istuu lähelle.
En usko, että haistaisin muita sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vazaina
Juustokikkeli.
Pyykkipulverin ja huuhteluaineen parfyymit, miesten halvat partavedet, vanhan viinan ja valkosipulin yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Sillinhaju jos se lähtee naisen alapäästä.
Normaalilähteestä se on ihan normituoksu.
Jos on terve bakteerifloora, niin ei haise miltään. Sama miehen kikkelissä. Haisee niin hirveälle jos hygienia ei salli normaalia bakteeria.
Yleensä vauvat tuoksuu ihanalle, mutta yhden tuttavan vauva haisi aivan vuohelle. Siis niin niin paha haju, että mun piti pidättää hengitystä sen vauva lähellä. Lähdin nopeasti pois.
Sitruunaruoho, siis sellainen mitä käytetään etenkin thaimaalaisissa ruuissa. Pidän kyllä sitruunasta mutta tämä mauste aiheuttaa jostain syystä pahoinvointia. Olenko ainoa?
Jotkut ihmiset haisevat luonnostaan todella pahalta. En tarkoita mitään hien hajua vaan jostain syystä joidenkin ihmisten iho haisee omaan nenään kammottavalta. Olen lukenut tutkimuksen että jotkut ihmiset pystyvät haistamaan sairauksia ja mietin olenkohan yksi heistä.