Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
se on vanha elttaantunut hajuvesi mun mummulla samaa hyi
Villasukat kuivumassa patterilla. Ällö kombo.
En tiedä mikä/mistä tulee, mutta suurkeittiöiden haju on usein kuvottava
Kusen, paskan, oksennuksen ja ganjan yhdistelmä eli siis Kallio.
Margariini. Ei ehkä sittenkään se haju, vaan tietoisuus siitä, että kyse ei ole ihmisravinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miten valkopippuria ei ole vielä mainittu? Haisee ihan navetalle, hyi! Ruuassa maistuu silti hyvältä.
Milloin kävit navetassa?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä/mistä tulee, mutta suurkeittiöiden haju on usein kuvottava
Etenkin jos viikko siivouksia on laiminlyöty.
En voi edelleenkään sietää vaniljan tuoksua, johtuen siitä et joskus teinarina oltiin viikonloppua viettämässä ördäten jollain pultsarien meille ostamilla viinaksilla jokirannassa. Olisko ollut peräti vappu. Oltiin naamat ja pissahätähän siinä tuli ja horjahtelin siellä hämyssä johonkin puskaan pissille. No menetin tasapainon ja kaaduin ja siinä kaaduttuani tajusin, että olen ihan lammikossa. Sit tajusin hajusta että se oli kusta, siis se oli joku yleinen pissapuska ja olin siis ihan kusesta märkänä. Laukussa oli mukana sit sellanen joku yves rocher-vaniljatuoksu, mitä kaadoin about koko putelin päälleni ja edelleenkään en voi sietää vaniljan hajua, koska tulee niin voimakas mielleyhtymä.
Junan vessan haju, mikä siinä on, etteivät jotkut osaa kusta pöntön sisälle.
Kaikki naapurin parfyymit! Ei muuten, mutta leidi suihkuttaa sitä päälleen niin runsaasti, että sekä aamuisin että iltapäivisin hississä ei voi hengittää ja rappukäytävässäkin aivastellaan. Ihan kamalaa! Ilmeisesti hän holvaa sitä reippaasti juuri ennen uloslähtöä.
Naapuritalon (ystävätär asuu siinä) rappukäytävän viemärinhaju! Viemärivahingosta on aikaa yli 10 v. ja silti haisee. On pinttynyt mm. asuntojen vaatehuoneisiin. Lisäksi viemäri- ja vesi- ym. huoltoluukku on juuri tuon talon ala-aulassa, joten suorastaan näen haisun punkeavan esiin. Kaikkien siellä asuvien vaatteet haisevat. Iiik. (Ystävätär teki pintaremontin jokin aika sitten, vaatehuoneesta purettiin vanhat hyllyt, maalattiin ja tilalle uusi säilytysjärjestelmä. Siellä ei enää haise.)
Korianteri. Se on harmillisen yleinen mausta. En voi syödä ruokia, joissa on korianteria.
Karkkikaupan haju on kamalin, mitä tiedän. Olen pari kerta erehtynyt menemään karkkikauppaan, ollut siellä hetken hengittämättä hiljaa ja paennut kiireesti paikalta, kun henki kertakaikkian salpautuu siellä. On olemassa - tai oli ainakin joskus 10-20 vuotta sitten - joku hajuvesi, joka lemuaa kuin karkkikauppa.
Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Alakerran pappa keittelee jotain luu/kaalisoppaa välillä. Haisee koko rappukäytävä ihan järkyttävältä !
Joo se kaali haisee ihan itänaapurin per...elle.
Semmoisen halvan kumin haju, esim. jossain 5 euron hintaisissa tennareissa tai kumpareissa, mitä voi ostaa halpakaupoista.
Naisten pikkarit.