Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
outlethemmo kirjoitti:
Viherhomot jotka pääsääntösiti haisee höpöheinälle ja munat paskalle.
täyttä faktaa
Tavallinen? En pysty haistamaan/maistamaan pimppiä ellei sitä ole kunnolla vedellä pesty.
Sianlihan paistosta (jauheliha) tuleva tuoksu. Ostan vain naudan jauhelihaa.
Afrikkalainen hajuste. Esim. Somalit käyttävät ko. Hajustetta tai pesuainetta. Kun on jossakin kaupassa tai kadulla niin tietää hajusta, että on afrikkalainen lähellä. Mikähän se tuoksu/haju on, jota he käyttävät. On heille muisto kodista ja Afrikasta.
Mandariini.
Satsumat on hyviä, mandariinin kuorimisen kanssa en voi olla samassa huoneessa.
Vappumunkit. Mun mielestä ne haisee aina ihan eltaantuneelle rasvalle.
Miesten partavedet on liian voimakkaan tuoksuisia, en voi oleskella edes samassa huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin miesten levittämä perseenhaju. Eivät Kait Vaihda alkkareitaan ja pesetä housujaan edes kerran vuodessa.
Kenellä aikuisen ihmisen pitäisi pesettää vaatteensa????
Mulla kesti melko kauan huomata, että laventelin tuoksu aiheutti jotenkin huonoa oloa, jopa hieman päänsärkyyn vivahtavaa. Olen huomannut myös muitakin kemikaleja joiden tuoksu jää ns. ärsyttäväsi seuraamaan, mutta en nyt osaa niitä nimetä. Olen kieltänyt puolisoani ostamasta niitä deododantteja joiden tuoksu ärsyttää ja tulee mieleen jopa "kärpäsmyrkky". Onneksi nyt on löytynyt yksi jonka tuoksua kestän. On Ihanaa kun kotiväki ymmärtää. .
Partavedet ja hajuvedet- suurin osa haisee liian voimakkaalle
Erityisesti inhoan kuitenkin huuhteluaineiden "tuoksuja" - ihan hirveitä hajuja. Jos pyykki on puhdasta, sen ei tarvitse haista miltään.
Vierailija kirjoitti:
Partavedet ja hajuvedet- suurin osa haisee liian voimakkaalle
Erityisesti inhoan kuitenkin huuhteluaineiden "tuoksuja" - ihan hirveitä hajuja. Jos pyykki on puhdasta, sen ei tarvitse haista miltään.
Nestemäiset pyykinpesuaineet myös.
Takapuolesta valuva sperman ja ulosteen sekoitus...eikä makukaan ole kovin häävi.
Se perinteinen vihreä Fairy. En osta sitä koskaan kotiin, koska se tuoksu on ihan hirveä.
Viherhomot jotka pääsääntösiti haisee höpöheinälle ja munat paskalle.