Ihan tavallinen haju tai tuoksu jota et voi sietää?
Vihaan työpaikan taukotuvan kahvin tuoksua! Kahvi haisee todella pahalle. En käy todellakaan myöskään missään kahviloissa. Mitä hajua sinä et voi sietää?
Kommentit (3122)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole tavallaan "tavallinen" tuoksu, mutten voi sietää vaniljahajusteita. Jotkut käyttävät vaniljan tuoksuisia huonetuoksuja ja halpoja hajuvesiä ja minulle tulee niistä oksettavan paha olo, vaikkei minulla mitään hajuste- tai kemikaaliherkkyyksiä ja -allergioita olekaan.
Tämä 100%! Vaniljan haju kosmetiikassa, hajuvesissä ja huonetuoksuissa/ilmanraikastimissa/saippuoissa öklöttää. Yleensä vielä semmoinen keinotekoisen imelä. Ugh. Oikeastaan minkään syötävän haju tuommoisissa ei ole kiva ellei kyse ole sitrushedelmästä tms.
Ulon haju, tai sellainen, vähän märän koiran tapainen. Olen huomannut että se haju on joskus esim. vesilasissa, en ymmärrä miten? Ei vesi kuitenkaan haise miltään eikä puhtaan lasinkaan pitäisi...
Riisikakkujen haju. Tämä saattaa ehkä jotenkin liittyä mun ensimmäiseen kunnon oksennuskrapulaan, ennen sitä ei ollut mitään ongelmaa, nyt en siedä enää millään :D
Vierailija kirjoitti:
Ulon haju, tai sellainen, vähän märän koiran tapainen. Olen huomannut että se haju on joskus esim. vesilasissa, en ymmärrä miten? Ei vesi kuitenkaan haise miltään eikä puhtaan lasinkaan pitäisi...
Ulon haju, mikä se on?
Mutta tiedän mitä hajua tarkoitat, just toi märän koiran tyyppinen outo haju, jota on just puhtaissa astioissakin joskus. Mistä ihmeestä se johtuu?
Wanhojen mummojen ikivanha Opium-hajuvesi jonka parasta ennen oli kesäkuussa 1989.
Oman mummoni ominaishaju.
Toisen ihmisen tekemä paska. Aina siedän kotona esimerkiksi oman paskani hajua, mutta esim. työpaikan vessassa kun porukka on paskonut siellä vuorotellen oksettaa minua ihan sairaasti. Ei oma paskanikaan varmasti ruusuille tuoksu, mutta jotenkin sitä tottuu/tykästyy omiin hajuihin.
Energiajuomat. Mielestäni ne haisevat ihan kissan pissalle.
- valkosipuli
- useimmat purukumit (ei hedelmä)
- miesten parfyymit
- kebablihan lemu
Pahin haju kaikista. Voimakas koiran haju. Hyi helvetti, että kuvottaa käydä yhden kaverin luona kun hänellä on tyttöystävänsä kanssa kaksi bokseri-rotuista koiraa. Siellä on aina hirveä märän koiran ja kuolan haju ja ne myös oikeasti kuolaa joka paikkaan. Lisäksi se tarttuu ihmisten vaatteisiinkin.
Itse polttelen kannabista pari kolme kertaa vuodessa, mutta sen haju on jotain aivan hirveäää. Semmoista kitkerää ihan kuin..... noh, jotain kasvia tai ruohoa polttaisi. Sit kun polttavat sitä päivittäin niin sen sama haju tarttuu vaatteisiin, hiuksiin, ihoon jne.
Mistähän johtuu, että vaniljaiset hajusteet tuntuvat korostavan hien hajua?