Kuvittaa työpaikan keski- ikäiset proteiinivouhottajat
Ja hiilihydraatit ovat niiii-iiiin kammotus näille.
Huvittaa siksikin, että näistä tädeistä ei kukaan ole aktiiviliikkuja, joten mihin sitä proteiiinia sitten niin paljon tarvitaan?
Ja hiilaritkin ovat tarpeellisia, jos paljon liikkuu,
Kommentit (10)
Energiaa ne on siinä missä hiilaritkin. Vain eri muodossa.
karppaaminen on kivaa kun voi vetää suupielet rasvassa pekonia,lihaa ja rasvaisia juustoja! T:N 50v
Samoin on asia huvittanut suuresti. Lihavat keski-ikäiset mamma joiden harrastus on vesijumppa ja keppikävely kerran viikossa syövät 2 kertaa niin paljon proteiinia kuin minä 30 vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
karppaaminen on kivaa kun voi vetää suupielet rasvassa pekonia,lihaa ja rasvaisia juustoja! T:N 50v
Älä sekoita karppausta proteiinin vouhottajiin.
Vierailija kirjoitti:
Energiaa ne on siinä missä hiilaritkin. Vain eri muodossa.
Ei energiaa proteiinista kannata ottaa, vaan joko hiilareista tai rasvasta.
Kannattaa opiskella ja siirtyä tasokkaampaan työyhteisöön. Kuulostaa siltä, että työyhteisössäsi on melko matalasti koulutettua porukkaa.
Tähän voisin mainita asian joka mua huvittaa: kun nämä keski-ikäiset vouhottajat jättävät perheensä ja eroavat ja allkavat elää sit uutta nuoruutta johon sitten liittyy tietenkin päällimmäisenä proteiinivouhotus ja sali-/fitnessvouhotus. Instagram ja face tietenkin toimii hyvänä kanavana ilmoittaa tästä elämäntyylistä.
Yhtäkkiä vanhemmat tädit alkaa tykkäämään Oona Tolppasesta ja Ilona Siekkisestä, Insta on täynnä sheikkerin kuvia ja tietenkin hastagit #jalkapäivä, #polttaa, #nyttankkausta, #uusiohjelma, #uusielämä.
Joo, oli mullakin tuo vaihe joskus 16-vuotiaana mutta onneksi silloin ei ollut olemassa Instaa tai Facea.
kyllähän me keski-ikäiset vouhottajat ollaan naurettavia monessakin asiassa. elämä meni hups, onko saavutettu unelmia, eletty elämää? varo vaan, tulet itsekin vanhaksi.
Mua kuvittaa toisten tekemisiä kyttäävät nasset.
t. keski-ikäinen proteiinivouhottaja