Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa!!:tsemppejä kaivataan kipeästi!!!

Vierailija
21.04.2017 |

Olen ollut ilman tupakkaa nyt viikon. Pahimmat vieroitusoireet ohitse, mutta tuo että saa tavankin tapettua..

Nyt kaipaan todella tsemppejä.. olen niin lähellä revetä.. mutta pidän kyllä pintani!! 26 vuotta olen polttanut, suunnilleen askin päivässä. Takana useita epäonnistuneita lopetuspäätöksiä, koskaan en ole viikkoa kestänyt.. nyt on vaan mitta täynnä savullista elämää.. olen kyllä aika ylpeätästäkin saavutuksesta, vaikka selvillä vesillä en ole vieläkään.

Kertokaa hyviä onnistumiskokemuksia.. mikä auttoi vieroitusoireisiin..ja saa muuten vaan tsempatakkin..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!  Olet jo nyt pystynyt siihen, mihin itse en.  Hyvää jatkoa!

Vierailija
2/5 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!! Minulla kohta 4v lopettamisesta ja olen erittäin tyytyväinen! Liikuntakin sujuu eri tavalla kun ei ole tunnetta, että henki ei kulje. Aamuisin lima ei nouse kurkkuun ja kaiken kaikkiaan terveempi olo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! Minä lopetin joskus parikymmentä vuotta sitten, ja myöhemmin selvisi, että minulla on perinnöllinen sydänsairaus, ja jos olisin jatkanut polttamista, en luultavasti olisi enää elossa.

Ajattele savuttomuutta niin, että teet joka päivä uutta ennätystä ja sinulla on mahdollisuus vain parantaa tulostasi joka päivä. Nyt olet ollut viikon ilman, sitten 8 päivää, sitten 9...joka päivä menee vain paremmin!

Kehittele myös korvaavia toimintoja siihen hetkeen, kun tunnet kiusausta palata vanhoihin tapoihisi. Syö porkkana tai kurkkupastilli, neulo, kilauta kaverille tai lähde lenkille, mikä vain itsestäsi tuntuu parhaalta.

Vierailija
4/5 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurenmoiset arvostukseni täältä! En ole itse koskaan röökannut, mutta enemmän kuin kaltaisiani, ihailen kyllä ihmisiä jotka pystyvät lopettamaan. Mullehan nyt ei ole mikään ongelma olla ilman... =D 

Tsemppiä, teet hienon teon terveytesi eteen!

Vierailija
5/5 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lopetin nyt jo yli 20 v sitten, sain eräältä viisaalta henkilöltä neuvon, joka oli ihan päinvastainen kuin se mitä yleensä suositellaan. Hän kysyi minulta, mikä tuntuu tupakoimattomuudessa vaikeimmalta, ja minä vastasin että työpaikan parhaat juorut kuulee aina tupakkapaikalla, ja nyt ne jäävät kuulematta. Eikä kaverien kanssa viitsi enää kaljallekaan mennä, kun ei voi polttaa samalla (siihen aikaan ravintoloissa ja baareissa sai vielä tupakoida). Tähän hän sanoi että miten niin? eihän sinun kavereistasi tarvitse luopua! Menet muiden mukana sinne tupakkapaikalle, kuulet juorut, mutta et polta. Ja tänä iltana menet heti kavereiden kanssa kaljalle, mutta et polta! Näin tein. Vähitellen se tupakkapaikalla värjötteleminen alkoi tuntua tyhmältä ja jätin sen, mutta kavereiden kanssa kävin kyllä baarissa. Eipä aikaakaan, kun tuli tupakointikielto - eivätpä polttaneet sitten enää muutkaan sisällä!

Paras päätös minkä ikinä olen tehnyt: tupakoinnin lopettaminen! Tsemppiä ap:lle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän